Uszkodzenia silnika 2,2 citd

Postprzez bieski » 4 wrz 2013, 21:19

maestro napisał(a):może ktoś to jeszcze potwierdzić ?

Najlepiej EPC. Znajdz kogos z VINem od GH z 2.2. Albo zagadaj z Mariankiem.
Ja jestem takiego samego zdania jak Enduro. Powinno być to samo.
......................
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2010, 09:37
Posty: 4533 (13/136)
Skąd: ZG
Auto: GJ

Postprzez maestro » 5 wrz 2013, 00:00

Do usunięcia.
Ostatnio edytowano 8 sie 2014, 19:50 przez maestro, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sty 2012, 20:31
Posty: 410 (0/2)
Skąd: Trójmiasto
Auto: Mazda 3 2,2 MZR-CD (BL) 2009r.

Postprzez Enduro » 5 wrz 2013, 09:30

maestro napisał(a):...

Ogólnie udało mi się znaleźć prawie nowy silnik od Mazdy 6 GH 2.2 MZR-CD 2012 r.
Nie wiem tylko czy silnik z 2012 r. (silnik od Mazdy 6 GH) jest ten sam co 2009r. (silnik do mojej Mazdy 3) ??

wg. mnit tak , bo w tym modelu byl jeden silnik o trzech mocach a modyfikacje dotyczyly glownie karoserii (zderzakow)..i w M6 zawieszenia.
pozdr.
Ex.-klubowicz :(
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Sebal » 8 wrz 2013, 00:17

maestro napisał(a):Ogólnie udało mi się znaleźć prawie nowy silnik od Mazdy 6 GH 2.2 MZR-CD 2012 r.
Nie wiem tylko czy silnik z 2012 r. (silnik od Mazdy 6 GH) jest ten sam co 2009r. (silnik do mojej Mazdy 3)
Generalnie tak. Po lifcie jest inne oprogramowanie i turbo
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2007, 10:22
Posty: 643 (1/6)
Skąd: Lublin
Auto: było:
Mazda 6 2.0 diesel GY
Mazda CX-7 diesel ER
Mazda 2 1.3 86 KM DE
Mazda 6 2.2 180 KM GH
Mazda 6 2.2 175 KM AWD GJ
Mazda 3 2.0 150 KM AT BL
Jest:
Mazda CX 60 PHEV KH
Mazda 3 2.0 120 KM AT BM

Postprzez Enduro » 8 wrz 2013, 10:31

Sebal napisał(a):
maestro napisał(a):Ogólnie udało mi się znaleźć prawie nowy silnik od Mazdy 6 GH 2.2 MZR-CD 2012 r.
Nie wiem tylko czy silnik z 2012 r. (silnik od Mazdy 6 GH) jest ten sam co 2009r. (silnik do mojej Mazdy 3)
Generalnie tak. Po lifcie jest inne oprogramowanie i turbo

ale jego intersuje tylko motor, czyli oprogramowanie i turbo sa bezznaczenia
P.S.
wg. mnie i tak oprogramowanie mozna zakutalizowac
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez CudownyBocianek » 10 wrz 2013, 00:11

A czym się różni turbo przed i po liftowe?
Jak nie ma polskich znaków to sorry ale pisze ze srajtfona Szajsunga... Amen
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 kwi 2013, 22:29
Posty: 315 (0/8)
Auto: Mazda 6 GH Kombi R2AA 2009 rok, Mazda 3 BK Hatchback Y6 2007 rok

Postprzez Enduro » 10 wrz 2013, 00:34

CudownyBocianek napisał(a):A czym się różni turbo przed i po liftowe?

zapewne ceną
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez maestro » 13 wrz 2013, 13:31

Do usunięcia.
Ostatnio edytowano 8 sie 2014, 19:50 przez maestro, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sty 2012, 20:31
Posty: 410 (0/2)
Skąd: Trójmiasto
Auto: Mazda 3 2,2 MZR-CD (BL) 2009r.

Postprzez Enduro » 13 wrz 2013, 15:46

ostania fotka otwiera oczy i potwierdza ze w pore tam zadziales.
polecam mimo wszystko zdemontowac miske oleju.
pozdr.
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez maestro » 13 wrz 2013, 19:43

Do usunięcia.
Ostatnio edytowano 8 sie 2014, 19:51 przez maestro, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sty 2012, 20:31
Posty: 410 (0/2)
Skąd: Trójmiasto
Auto: Mazda 3 2,2 MZR-CD (BL) 2009r.

Postprzez BloodyGT » 15 wrz 2013, 12:39

maestro
po wymianie podklatek,jak wyglada u Ciebie sprawa z przedmuchami?? Bo ja wymienilem podkladki u siebie,ale nie widze żadnej rużnicy,dalej jest "mgła" jak odkrece korek na rozgrzanym silniku...i widać kropki oleju na rece jak przytrzymam przy wlewie...
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2011, 19:34
Posty: 48
Skąd: Bristol-United Kingdom
Auto: Była:
Mazda 6 2003R 2.0 Disel 136 TS2
Jest:
Mazda 6 2010R 2.2 Disel 163 TS

Postprzez dunci » 15 wrz 2013, 22:45

Kolego u mnie po wymianie podkładek również nie widać dużej różnicy. Podobno te silniki tak mają ,że buchają po odkręceniu korka. Ja swoje podkładki przy przebiegu 160 tys miałem praktycznie w idealnym stanie. Dlatego nie zaglądałem do miski olejowej bo w tej sytuacji było to zbędne. Mam inne pytanie,kto z was regulował już zawory w 2.2?
Forumowicz
 
Od: 22 sie 2007, 00:09
Posty: 56
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH 2.2 MZR-CD 163km Sport

Postprzez maestro » 15 wrz 2013, 22:52

Do usunięcia.
Ostatnio edytowano 8 sie 2014, 19:51 przez maestro, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sty 2012, 20:31
Posty: 410 (0/2)
Skąd: Trójmiasto
Auto: Mazda 3 2,2 MZR-CD (BL) 2009r.

Postprzez Sebal » 15 wrz 2013, 22:59

Panowie a kto Wam powiedział że nawet przy sprawnych podkładkach po odkręceniu korka wlewu oleju nie czuć stamtąd buchającego powietrza? W każdym silniku tak jest. W każdym. Źle jest jeżeli z tego otworu leci powietrze ze spalinami – Widać to. Normalnie czuć tylko na ręce podmuch. Przy nieszczelnych podkładkach widać ten "podmuch" – jest czarny od spalin.. Kropelki oleju na ręce też zawsze bedą. Tam w środku pracuje "klawiatura" która po prostu chlapie i razem z powietrzem wyskakują kropelki oleju. Po to właśnie jest korek między innymi.
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2007, 10:22
Posty: 643 (1/6)
Skąd: Lublin
Auto: było:
Mazda 6 2.0 diesel GY
Mazda CX-7 diesel ER
Mazda 2 1.3 86 KM DE
Mazda 6 2.2 180 KM GH
Mazda 6 2.2 175 KM AWD GJ
Mazda 3 2.0 150 KM AT BL
Jest:
Mazda CX 60 PHEV KH
Mazda 3 2.0 120 KM AT BM

Postprzez Enduro » 16 wrz 2013, 10:25

kazdy silnik ma u gory tzw. odpowietrzenie, bo tloki posuwajace sie na dol, wytwarzaja cisnienie
i ono jest wyczuwalne pod korkiem.
stan krytyczny pojawia sie wtedy jak spaliny pod cisnieniem mieszaja sie z olejem, gdzie jest wilogoc i temperatura.
chlapanie oleju przez zawory, walki , klawiature to normalny stan rzeczy
pozdr.
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6