Strona 1 z 4
Wymiana rozrządu, numery części

Napisane:
14 sty 2008, 23:29
przez szoszon1983
Witam.
Wiem, że temamt wałkowany, ale nie mogę znaleźć jednoznacznej opinii, co dokładnie się wymienia, czy tylko pasek i napinacz, czy jeszcze jakieś rolki....
A i jeszcze jedno: czy ma ktoś numery katalogowe części (paska, napinacza i tego co jeszcze trzeba) i uszczelki pod dekiel rozrządu??
proszę o pomoc, w tym tygodniu muszę wymienić...
P.S. szukałem, szukałem, ale ani numerów nie znalazłem, a i jak wyżej pisałem, nie znalazłem jednoznacznej informacji odnośnie rolek.

Napisane:
15 sty 2008, 01:02
przez magicadm
szoszon1983 napisał(a):co dokładnie się wymienia, czy tylko pasek i napinacz, czy jeszcze jakieś rolki....
Pasek, napinacz, rolkę napinacza (lub cały wieszak – ale po co) rolkę prowadzącą i co 2-gi pasek pompę wody. Tak przynajmniej jest w DITD.
Roli i napinacz chyba nadal robi NTN

Napisane:
15 sty 2008, 01:03
przez Jaksa
Jak masz pierwsze 120 tysiecy wystarczy wymienic :
Pasek rozrządu
Napinacz hydrauliczny RF2A-12-770
Uszczelka pokrywy zaworowej RF5C-10-235 ( przy regulacji zaworów )
Wszystko kupisz w sieci mazdy....

Napisane:
15 sty 2008, 01:35
przez magicadm
ooo – to rolki są "na dłużej"???
Sorki za wprowadzenie w błąd


Napisane:
15 sty 2008, 10:18
przez Jaksa
magicadm napisał(a):– to rolki są "na dłużej
Jak jest autentyczne 120 to wymienia sie pasek + napinacz reszta przy nastepnej wymianie .Są klienci ktorzy zyczą sobie wymienic wszystko ( zalezy od punktu widzenia

)

Napisane:
15 sty 2008, 20:01
przez szoszon1983
Wielkie dzięki.
A jest na forum gdziej jakiś manual wymiany rozrządu?? bo nie znalazłem...

Napisane:
15 sty 2008, 20:10
przez magicadm
Poszukaj w podpisie GofNet-a

Napisane:
17 sty 2008, 00:41
przez szoszon1983
pasek wymieniliśmy, ale jedna rzecz mnie troszkę przestraszyła: po zdjęciu obudowy rozrządu, złapałem pasek między kołem na wałku rorządu, a pompą i był luźny, spokojnie mogłem ugiąć go na około 1 cm. To chyba nie jest normalne. Poza tym poszło bez komplikacji i teraz już jeżdżę bez stresu.....
dzięki za pomoc

Napisane:
17 sty 2008, 00:51
przez magicadm
szoszon1983 napisał(a):pompą i był luźny, spokojnie mogłem ugiąć go na około 1 cm
Raczej to normalny stan. Pasek jest tam dość długi, więc ma prawo się ugiąć.
A jak stary hydronapinacz? Suchy???

Napisane:
17 sty 2008, 11:22
przez Jaksa
magicadm napisał(a):Pasek jest tam dość długi, więc ma prawo się ugiąć.
....ale nie tyle....

Napisane:
17 sty 2008, 16:10
przez magicadm
Jaksa napisał(a):...ale nie tyle....
To chyba zależy od siły?
Pudzian to by i zerwał pasek


Napisane:
17 sty 2008, 22:35
przez szoszon1983
magicadm napisał(a):Jaksa napisał(a):...ale nie tyle....
To chyba zależy od siły?
Pudzian to by i zerwał pasek

...chyba nie dał by rady...
pasek był po prostu luźny, nie musiałem używać żadnej siły. Napinacz był suchy.
Co mnie zaskoczyło to to, że w UK części są tańsze niż w PL, za pasek i napinacz zapłaciłem w serwisie 250 funtów, czyli jakieś 1200pln, a wymiana w serwisie z częściami kosztuje 310funtów (daja upust na częśli). Teraz zostało mi jeszcze filtr kabinowy kupić, dobrać śruby do osłony silnika (dół), bo w sewisie przy jakiś mechanik urwał jedną i jedną zgubił (mogła też sama się odkręcić). Przy dużych prędkościach trochę ją słychać...

Napisane:
17 sty 2008, 22:40
przez Grzyby
szoszon1983 napisał(a):Co mnie zaskoczyło to to, że w UK części są tańsze niż w PL, za pasek i napinacz zapłaciłem w serwisie 250 funtów, czyli jakieś 1200pln
Jesteś pewien że taniej?
Ja za pasek, rolki i napinacz dałem 1150

Co prawda nie w ASO ale ori


Napisane:
19 sty 2008, 00:12
przez szoszon1983
Ja tu na forum już widziałem ceny rzędu 1500pln

za pasek i napinacz, dla tego uznałem, że nie przepłaciłem.
re

Napisane:
7 lip 2008, 13:33
przez Blaster7
Mnei wyszedł rozrząd 1050 kpl z pompą po zniżkach w intercar

Napisane:
11 sty 2009, 22:05
przez Witold Ziajka
Cześć Jaksa mam pytanie dotyczące wymiany rozrządu ile kosztuje u was rozrząd z wymianą oryginalny gdyby był wymieniany pierwszy raz a ile gdyby to był drugi raz co wymieniać się powinno żeby mieć gwarancję (gwarancja jest na km czy lata) . Podajesz 5 elementów a na forum ludzie podają 3 elementy + pompa przy kolejnym razie. Dziękuje za odpowiedź.

Napisane:
12 sty 2009, 07:45
przez Blaster7
Wymienia się wszystko inaczej nie ma żadnej gwarancji!!!!!!!

Napisane:
12 sty 2009, 18:22
przez Enduro
Blaster7 napisał(a):Wymienia się wszystko inaczej nie ma żadnej gwarancji!!!!!!!
ale bez pompy wody
ta jest przy drugiej wzmianie do wzmiany
tzn. przy ok. 240tkm przebiegu!
E

Napisane:
13 sty 2009, 08:21
przez Blaster7
A wymieniałeś sam......

?????
Ja wymieniałem sam w moim samochodzie i na mojej pompie były już ślady glikolu po za tym łożysko juz łapało....słabo ale łapało
Ktoś zaraz napisze że pewnie miałem wiecej na liczniku niżmyślałem NIE 115 tyś wymieniałem całość i Robie to co chwilke w różnych samochodach.....i z doświadczenia wiem ze Pompe lepiej wymienić i mieć czyste sumienie......to jest tylko kilka set zł więcej a ile pewności i spokoju.......
Z Życia wiem że znowu coś przykładowo zacznie chałasować jak się pojeździ i 1 pytanie MOŻE TO POMPA??????

Napisane:
3 cze 2009, 16:34
przez manu
Witam.
Mam pytanie odnośnie pompy wody. Chodzi mi o oryginalność tego podzespołu. Wiemy że rolki produkuje firma NTN, pasek to UNITTA i są to oryginalne części do Mazdy. A kto powinien wyprodukować pompę wody żeby była oryginalna? Dostałem zamówiony rozrząd. Wszystkie części miały być oryginalne. Okazuje się że pompa wody wyprodukowana została przez firmę HEPU

No i się zastanawiam czy to ori czy zamiennik?
Pozdrawiam,
manu.