Strona 1 z 1

M6 GH 2.0 uszkodzony czujnik po regeneracji DPF

PostNapisane: 3 wrz 2021, 23:36
przez pamieta
Dobry wieczór,
Panowie chciałbym się z miejsca przywitać i prosić uprzejmie o pomoc. Pojawił mi się problem z dpfem który zapalił się na desce. Nie mogłem wywołać wypalania z komputera, więc oddałem go na mycie chemiczne. Prawdopodobnie przy demontażu dpfu uszkodzony został któryś z czujników, bo teraz wyświetla:
P0549 – Wysoki obwód prądowy czujnika temperatury spalin – bank 2 czujnik 1
-Brak objawu
-Bieżący

P2452 – Obwód różnicowego czujnika ciśnienie filtra cząstek
-Brak objawu
-Bieżący

P2458 – Czas trwania regeneracji filtru cząstek silnika diesla
-Brak objawu
-Bieżący

Nie jestem w stanie zweryfikować o który fizycznie czujnik chodzi. Czy da się po tych błędach wskazać czego potrzebuję, żeby wyprostować temat? W załączniku przesyłam listę gratów z okolic dpf. Jeśli ktoś byłby w stanie pomóc wskazać czego potrzebuję z tej fiszki to będę serdecznie wdzięczny.

Re: M6 GH 2.0 uszkodzony czujnik po regeneracji DPF

PostNapisane: 3 gru 2022, 11:39
przez devron
Wydaje mi się że jeżeli komputer mówi o różnicy cisnien to do sprawdzrbia drożność wężyków metalowo gumowych a potem czujnik ten do którego one , te werzyki idą , gdzieś za Aku pod maską jest chyba ten czujnik różnicowym

Dopisano 3 Dec 2022, 10:44:

A chodzi też o 1 czujnik temperatury na DPF są 3 na wlocie na środku i na wylocie , raczej ten wlocie

Bank 2 czujnik 1

Bank 1 i 2 rozróżnia się jeśli są dwa kolektory jak np w V6 czy wyżej .

Dopisano 3 Dec 2022, 10:45:

Jeżeli masz dostęp do komputera sprawdź jakie daje podaje każdy z czujników ,i ich napięcia . ( W forscanie są takie dane oraz w chińskim Delphi)