Witam,
Mój problem pojawił się kilka dni temu. Po odpaleniu silnik (2.0) chodzi równo i miarowo. Jest dosyć zimno wiec obroty są troszkę wyższe. Po nagrzaniu silnika na postoju na wysprzęglonym silniku jest ok. Jeśli natomiast wrzucę luz i puszcze sprzęgło silnik zaczyna się dławić. Chodzi nierówno.
Dodam jeszcze że nie występuje to zawsze a czasem po kilku sekundach obroty się stabilizują
Proszę Was o pomoc w diagnozie
Nierówna praca na jałowym biegu
Strona 1 z 1
Tak tylko na luzie przy puszczonym sprzegle. I tak jak napisałem nie zawsze.
- Od: 12 paź 2016, 18:12
- Posty: 4
W przypadku wysprzęglika miałbym problem z wrzucaniem biegów. Zachowanie o tyle dziwne ze na rozłączonym (wciśniętym pedale) sprzęgle działa dobrze. wyczuwam drobne drgania na pedale sprzęgła i zastanawiam się czy to już dwumasa nie powoduje "hamowania" i nierównej pracy.
Poza rzecz dzije się tylko na postoju!!
Jeśli samochód się toczy na luzie to chodzi po zatrzymaniu, po sekundzie obniża swoje obroty nie wiem z 750 na 700 i wtedy zaczyna się czkawka
Poza rzecz dzije się tylko na postoju!!
Jeśli samochód się toczy na luzie to chodzi po zatrzymaniu, po sekundzie obniża swoje obroty nie wiem z 750 na 700 i wtedy zaczyna się czkawka
- Od: 12 paź 2016, 18:12
- Posty: 4
Witam,
Jeśli ktoś byłby zainteresowany to wszystkiemu winny był zawór EGR po czyszczeniu wszystkie opisane objawy zniknęły.
Jeśli ktoś byłby zainteresowany to wszystkiemu winny był zawór EGR po czyszczeniu wszystkie opisane objawy zniknęły.
- Od: 12 paź 2016, 18:12
- Posty: 4
zawór egr ? bardzo ciekawe
- Od: 7 sty 2017, 16:44
- Posty: 33
- Skąd: Podkarpacie RDE
- Auto: Mazda 626 V GF 2.0DITD po lifcie, 2002r 81KW,110 KM,HATCHBACK250000 km,Średnie spalanie (cykl mieszany) 5,2 l/100kmSpalanie w trasie (na autostradzie) 4,5 l/100km,Opony podstawowe 195/60 R15,aktualnie jeszcze corolla e9 1989r 1.8D ,poprzedni samochód; honda accord 2.0TD 1997 r
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6