Hej ja kupiłem jak miała 170tkm ( po dedukcji to chyba cofnięte o 40-50 tys), teraz po 2,5 roku mam 280 tkm ( czyli jakieś 320-330 tkm) i wymieniłem:
– sprzęgło i pedał sprzęgła bo był pęknięty i wpadał w podłogę, ale to wyszło po wymianie sprzęgła także podejrzewam że tylko pedał był problemem – zrezygnowałem z usług tego mechanika

– w sumie ok 1700 zł
– czyściłem chemicznie DPF – tylko dlatego że coś się stało z kablami przy czujniku temp powietrza przy intercoolerze, auto wchodziło w tryb awaryjny, nie dało się wypalić DPF i się zawalił – dwie wizyty u mechanika, koszt z naprawą kabli około 600 zł ( czyszczenie DPF 400zł, wymiana instalacji kabli ok 200zł)
– dwa czyszczenia EGR i okazało się że to jego problem elektryczny – wymiana na używkę, w sumie koszt jakieś 300-400 zł
– tarcze tył i klocki 2x przód/ tył, filtry, oleje, klima,ale to norma – polecam ferodo na przód – przejechałem jakieś 70-80 tys.
Wsio, więc myślę że gdybyś miał jakiegoś mechanika a nie wymieniacza to podejrzewam że zmieścił byś się w max połowie tej kwoty.