Strona 1 z 1

Mazda 6 – mruga DPF

PostNapisane: 1 lut 2015, 14:22
przez maalta75
Witam

Jestem wlasnie w trasie 350 km i zaczela mi mrugac kontrolka DPF (2 dni temu ta sama trasa), kontrolka sie wczesniej nie zapalala, jak czytalem forum to znalazlem info ze moze ustawili w serwisie na kinkretny przebieg i teraz trzeba tylko zresetowac ??? Dzisiaj niedziele i raczej tu gdzie jestem nic nie poradze, wiec raczej musze jechac i wolalbym jechac bez obawy ze mige miec wieksze klopoty, moze ktos napisac czy mozna spokojnie jechac ?? Jutro do serwisu

Pozdrawiam

Re: Mazda 6 – mruga DPF

PostNapisane: 6 lut 2015, 00:40
przez smile
Problem rozwiązany?

Re: Mazda 6 – mruga DPF

PostNapisane: 5 sie 2016, 23:48
przez blackgk
Jak jest stały sygnał to znaczy że jest zapchany DPF w 80%-90% (trzeba dopalić, czyli jazda na wyższych obrotach – tj. około 2.5tys. przez kilka, kilkanaście minut), jeśli mruga komunikat to 100%<= zapachania dpf (w tym przypadku tylko serwis). Ja miałem taką sytuację że był stały komunikat o zapchaniu DPF który wynikał z tego że licznik wypaleń osiągnął wartość graniczną. Po zbadaniu ciśnienia przed i po DPF wychodziło na to że jeszcze DPF da radę troche pofiltrować i wystarczyło wykasować licznik wypaleń DPF (ustawić na 0). Teraz jest ok.

Re: Mazda 6 – mruga DPF

PostNapisane: 10 cze 2018, 23:52
przez dantheman
Czesc, podobny problem jednak DPF zaczal od razu migac a po ostygnieciu silnika kontrolka znikla???
pare dni pozniej ponownie zamigala i zgasla teraz po kilku dniach czysto! nie wraca!
ktos moze mial podobne obiawy???
Teraz jade na wymiane oleju chodz nie dobila jeszcze do poziomu X a potem w trase troche dopalic.

Re: Mazda 6 – mruga DPF

PostNapisane: 30 sie 2018, 12:58
przez grande_vittorio
Kontrolka DPF sygnalizuje również ponadnormatywne rozciągnięcie łańcucha rozrządu. Tak było u mnie – myślałem, że to filtr, a po sprawdzeniu w serwisie zakończyło się na wymianie łańcucha i kilku współpracujących elementów.

Re: Mazda 6 – mruga DPF

PostNapisane: 3 wrz 2018, 09:36
przez magda621
Witam.

Mam Mazdę z silnikiem 2.2 SkyActive. W trakcie jazdy pojawia mi się komunikat DPF. Mechanik zasmucił mnie,że szykuje mi się wydatek, gdyż muszę kupić nowy filtr dpf, bo ten jest na maxa zapchany i go już sie nie da wypalić. Nie wiem, czy kupować nowy czy lepiej regenerować?a może jakiś zamiennik wstawić?

PostNapisane: 29 sty 2019, 16:20
przez Jerry258
Temat stary, ale widzę, że koleżanka została bez odpowiedzi.Tutaj jest kilka info https://www.filtry-dpf-fap.pl/aktualnos ... alizatorow o dpf itp, może akurat ciebie to zainteresuje. Jak dla mnie regeneracja jest najlepszym sposobem i w sumie to tańszym niż kupno zamiennika który prawdopodobnie padnie za x kilometrów i trzeba następny kupić.

[Usunięte]

PostNapisane: 4 lut 2019, 12:31
przez Walek258
PostTen post został usunięty przez Mr_Bartek 4 lut 2019, 12:32.
Powód: Nabijanie postów