Strona 1 z 1

Regulacja zaworów M6 GH 2.0 ON

PostNapisane: 4 sty 2015, 16:15
przez marcinsgdz
Witam!
W przyszłym tygodniu wymieniam rozrząd w M6 GH 2.0 ON 140 z 2009 roku – na liczniku wybiło 120 tyś.
Czy przy okazji dać wyregulować zawory? Jeśli tak, to:
– czy muszę kupić jakieś uszczelki?
– jakie powinny być wartości szczelinomierza na poszczególnych zaworach?
PS
Pod koniec miesiąca będą wymieniane podkładki pod wtryskami – jeśli to ma znaczenie.
Przy ostatniej wymianie oleju sprawdzano stan smoka olejowego – czyściutki :)
Czy mechanikowi zajmie to dużo czasu?

Re: Regulacja zaworów M6 GH 2.0 ON

PostNapisane: 8 sty 2015, 21:24
przez Szymon Poznań
wg mojej wiedzy, połącz raczej regulację zaworów z wymianą podkładek – jedno ściąganie kapy zaworowej = jedna uszczelka pokrywy zaworów :)

Re: Regulacja zaworów M6 GH 2.0 ON

PostNapisane: 24 sty 2015, 14:56
przez marcinsgdz
Panowie, na początku lutego M6 GH 2.0 ON idzie na wymianę podkładek i regulacje zaworów.
Czy ktoś może zweryfikować parametry regulacji zaworów i dokręcenia wtrysków (ze względu na wymianę podkładek):
– zawór ssący 0.15, a wydech 0.35
– dokręcenie wtrysków 57-62 Nm
– przewody wtrysków 29 Nm
– Dekiel (7.9-10.7)
– zasilanie wtryskiwaczy (7.9-10.7)

Czy wymiana tych podkładek pozwoli na zawsze zapomnieć o konieczności ich wymiany w przyszłości?

Re: Regulacja zaworów M6 GH 2.0 ON

PostNapisane: 24 sty 2015, 16:30
przez rumpek
Nie ma nic wiecznego trzeba je kontrolować, ale myśle że na min. 100 tyś . km będziesz miał spokój

Re: Regulacja zaworów M6 GH 2.0 ON

PostNapisane: 25 sty 2015, 20:46
przez krystian77
Znalazłem trochę inne wartości momentów w instrukcji:
– Przewody wtrysków od strony wtrysku: 40-50 Nm
– Przewody wtrysków od strony common rail: 40-50 Nm
– Docisk wtrysków : 52-62 Nm
– Przelewy: 20-23 Nm
– Dekiel : 8-10 Nm
Zaraz poszukam jeszcze ustawienia zaworów ale z tego co pamiętam to podałeś prawidłowe wartości: