Strona 1 z 1

Blad P167B

PostNapisane: 5 gru 2012, 22:09
przez wiesiekj
witam pojawil mi sie taki blad P167B nie przeprowadzono adaptacji wtryskiwaczy paliwa biezacy kod dtc.Wiecie co to moze oznaczac auto pali i jezdzi bez zmian :?

Re: Blad P167B

PostNapisane: 6 gru 2012, 09:15
przez dobrzyn22
a czym był odczytany taki kod błędu ?? bo jakoś nigdzie takiego nie ma :|

PostNapisane: 6 gru 2012, 10:01
przez bieski
Jak najbardziej jest. Wtryskiwacz nie zapisał korekty wtrysku. wiesiekj zobacz, może wymuszona kalibracja wtrysków ci pomoże.

PostNapisane: 6 gru 2012, 11:20
przez dobrzyn22
bieski napisał(a):Jak najbardziej jest

a gdzie go znalazłeś, bo patrzałem w kilku źródłach i nie znalazłem ??

PostNapisane: 6 gru 2012, 11:33
przez bieski

Re: Blad P167B

PostNapisane: 6 gru 2012, 11:42
przez dobrzyn22
no tak ;) Próbowałem na różne sposoby ale nie wpisywałem słowa "Mazda" ;)

PostNapisane: 6 gru 2012, 14:08
przez wiesiekj
próba kalibracji nie udana podejrzewam ze jak komp wtrysku nie widzi to nie ma co skalibrować, właśnie wymieniłem olej i wszystkie filtry i dobrze by było żeby reszta grała no nic na razie czekam na kolegę ma załatwić kompa co by sobie z tym poradził wiec czekamy jeździć można normalnie wiec tragedii nie ma


blad odczytany testerem diagnostycznym snap-on/sun pdl 3000 http://moto.allegro.pl/snap-on-sun-pdl- ... 47185.html

nie ma w nim możliwości adaptacji wtrysku jest tylko zaprogramowanie wtrysku ale ja go nie wymieniałem wiec nie wiem w czym rzecz

dodam bo zapomniałem ze próba kalibracji nie udana wywołałem ja ale nic się nie działo przez 20 min

Re: Blad P167B

PostNapisane: 20 kwi 2013, 15:27
przez Janusz626
Witam, u mnie tez P167b w M6 HG 2.0 RF7J po probie kalibracji wtryskiwaczy, wiecie moze jak temu zaradzic? gdzie i jakie moga byc koszty z tym zwiazane?

Dodano: 23.04.2013
... po kolejnych pięciu próbach kalibracja przebiegła pomyślnie, później błąd skasowałem w warsztacie.

Dodam iż zapoczątkowanie procesu kalibracji zainicjowała świecąca ikonka świec żarowych przez cały czas trwania procesu, silnik podniósł nieco obroty do 1200rpm czterokrotnie w odstępach 30sek, a na zakończenie kontrolka świec zabłysła pięć razy.