Przerywanie podczas dodawania gazu w MZR-CD
miro81 napisał(a):U mnie na automacie czasami szarpnie przy obrotach 2500-3000. Tez przy ruszaniu jak mocniej nadepne, ale to moze byc wina automatu.
Ale to pewnie na zimnym silniku ?
Pozdr
-
Grucha
jarozz napisał(a):Mam nową M6 z salonu i od samego początku pojawił się problem z przerywaniem. Silnik 2 L benzyna. Jak widzę na forum, to jeszcze nikomu wizyta w serwisie nie pomogła.
u mnie tego nie ma a mam 2 l benzynkę
jak masz nówkę to ją dobrze dotrzyj.
i dawaj w d.... na niskich biegach np na 3, oczywiście jak przejedziesz te pierwsze 3k km i po zmianie oleju (ja sobie zmieniłem olej koło 3k km)
te silniki lubią wysokie obroty jak będziesz mulił to będzie przerywać

moja też tak lekko przerywa czasami, ale zauważyłem, że po dłuższej trasie przestaje.
Jeden z kolegów na forum pisał, ze u niego pomogło czyszczenie EGR
Jeden z kolegów na forum pisał, ze u niego pomogło czyszczenie EGR
- Od: 7 paź 2007, 12:20
- Posty: 195
- Skąd: ok. Radomia/ Reading UK
- Auto: M6 GH 2008r. 2,0 klekot 168KM
szoszon1983 napisał(a):moja
szoszon1983 napisał(a):moja też tak lekko przerywa czasami, ale zauważyłem, że po dłuższej trasie przestaje.
Jeden z kolegów na forum pisał, ze u niego pomogło czyszczenie EGR
chyba EGR i DPF

Ja mam nadzieję, że problem z szarpaniem mam za sobą. Długo z tym walczyłem, ale w końcu chyba się udało. Ostatnią operacją, która ewidentnie pomogła to wymiana podkładek pod wtryskami. Nie chciało mi się wierzyć, że to pomoże, ale jednak – zero krztuszenia przy wciśniętym w podłogę pedale gazu. W AZ Auto długo zbierali dane z silnika (łącznie kilka dni samochód u nich stał) i wysyłali do Mazdy. Na koniec stwierdzili, że są za mocne przedmuchy jak się odkręci korek od wlewu oleju i wymieli te podkładki pod wtryskami. Wcześniejsze naprawy i kalibrację nic nie dawały lub efekt był tylko przez krótki czas. Teraz przejechałem już klika dobrych tysięcy km i objawy nie wracają.
Jeśli ktoś ma podobne objawy może zasugerować w serwisie sprawdzenie podkładek pod wtryskami.
BTW: Problem z podkładkami chyba był też kiedyś w poprzedniej wersji Mazdy, ale tam dawało to chyba trochę inne efekty.
Jeśli ktoś ma podobne objawy może zasugerować w serwisie sprawdzenie podkładek pod wtryskami.
BTW: Problem z podkładkami chyba był też kiedyś w poprzedniej wersji Mazdy, ale tam dawało to chyba trochę inne efekty.
- Od: 11 sie 2010, 23:42
- Posty: 98
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GH 2.2 Diesel Kombi wersja Sport
U mnie podkladki zostaly wymienione przy okazji regulacji luzow zaworowych i nic to nie pomoglo. Przedmuchow nie bylo i nie ma, a szarpanie przy delikatnym przyspieszaniu jest.
- Od: 7 paź 2007, 12:20
- Posty: 195
- Skąd: ok. Radomia/ Reading UK
- Auto: M6 GH 2008r. 2,0 klekot 168KM
...bo to by bylo za proste, gdyby to mialy byc podkladki 
ps. a czyscil ktos z was zawor EGR?
tutaj bym szybciej widzial przyczyne...
ps. a czyscil ktos z was zawor EGR?
tutaj bym szybciej widzial przyczyne...
Arkana , Renault , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
szoszon1983 napisał(a):U mnie podkladki zostaly wymienione przy okazji regulacji luzow zaworowych i nic to nie pomoglo.
dumdum napisał(a):U mnie przy okazji wymiany podkładek wyczyścili tylko smok w misce olejowej, bo to podobno standardowa procedura.
ech no niestety kolejny raz sie ASO nie popisalo. Robia to co jest wymagane, a nie szukaja przyczyny.
Podkladki i luzy to ich obowiazek a reszto to juz nie. Dla nich jezeli problem nadal jest to jest to dla nich kasa.
Klient podjedzie i ASO znowu zarobi swoje.
Wojtek napisał(a):ps. a czyscil ktos z was zawor EGR?
Dokladnie jak pisze Wojtek.
Ja takze bym zaczal od jego wyczyszczenia
- Od: 7 paź 2007, 12:20
- Posty: 195
- Skąd: ok. Radomia/ Reading UK
- Auto: M6 GH 2008r. 2,0 klekot 168KM
rolllll napisał(a):Sprawdzcie zawór SCV
SCV powodowal przypadlosc "zabkowa" na niskich obrotach, szczegolnie jak sie wysprzeglalo lub dojezdzalo do swiatel czy skrzyzowania silnik gasl i ciezko go bylo odpalic
SCV daje inny objaw, poza tym za małe przebiegi 
w wiekszosci przypadków stawiałbym na EGR. W RF7J już jest nieco innej konstrukcji aniżeli w starszych modelach... Jak komuś szarpie niech wyleci na trasę i przedmucha dobrze auto – winno pomóc.
Na czym byśmy nie tankowali – jedno i to samo właściwie, w związku z dużą ilością biododatków, EGR itd. – szybko się zanieczyszcza.
P.S
W R2AA czyścili Ci smok? jaki masz przebieg?
w wiekszosci przypadków stawiałbym na EGR. W RF7J już jest nieco innej konstrukcji aniżeli w starszych modelach... Jak komuś szarpie niech wyleci na trasę i przedmucha dobrze auto – winno pomóc.
Na czym byśmy nie tankowali – jedno i to samo właściwie, w związku z dużą ilością biododatków, EGR itd. – szybko się zanieczyszcza.
P.S
W R2AA czyścili Ci smok? jaki masz przebieg?
dziś czyściłem EGR i był mocno zasyfiony, niezbyt lekko się poruszał. Po wyczyszczeniu jest o wiele lepiej, ale czasami jeszcze lekko poszarpuje-zakres obrotów się zmniejszył, bo zamiast od 1600 do 2000, poszarpuje tylko przy około 1700-1800 i jak już to poszarpuje mniej.
U mnie ten trzpień nie porusza się gładziutko, tak jakby potrzebował, żeby go nasmarować, ale bałem się tak dawać jakikolwiek smar czy olej, bo to ustrojstwo mocno się nagrzewa i może się zapiec....
U mnie ten trzpień nie porusza się gładziutko, tak jakby potrzebował, żeby go nasmarować, ale bałem się tak dawać jakikolwiek smar czy olej, bo to ustrojstwo mocno się nagrzewa i może się zapiec....
- Od: 7 paź 2007, 12:20
- Posty: 195
- Skąd: ok. Radomia/ Reading UK
- Auto: M6 GH 2008r. 2,0 klekot 168KM
@Riki Jeśli R2AA to nowy 2,2 diesel to tak czyścili u mnie smok w misce olejowej – przynajmniej tak było napisane w podsumowaniu naprawy. Przebiegu mam 34 tys. Powiedzieli, że to standardowa procedura, bo jak podkładki pod wtryskami mają przedmuchy to może się syf zbierać w oleju. Jak odbierałem auto to się trochę spieszyłem i nie dopytałem co zrobili z olejem. Spuścili do wiadra i później zalali ten sam ponownie? Ktoś wie jaka powinna być przy tym procedura?
- Od: 11 sie 2010, 23:42
- Posty: 98
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GH 2.2 Diesel Kombi wersja Sport
Riki napisał(a):Wymień EGR – zacina Ci się. Sprawna używka winna załatwić sprawę.
dokladnie
dumdum napisał(a):Ktoś wie jaka powinna być przy tym procedura?
nie jestem pewien jak robia, ale powinni go wymienic
no i podkladki takze...
Arkana , Renault , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6