Brak mocy na zimnym silniku

Postprzez PIOTR1982 » 13 lut 2015, 19:27

Witam jestem posiadaczem mazdy 6 z 2008 roku po lifcie silnik 143km rf7j . mam problem po dluzszym postoju po nocnej zmianie silnik traci moc . przy gwaltownym przyspieszaniu slychac jakby klepanie zaworow i nie czuc mocy tak jakby turbo sie nie zalaczalo. zaczelo sie to gdy temperatury spadly ponizej 8 stopni . w pozniejszym uzytkowaniu w ciagu dnia jest wszystko ok . problem jest tylko po dluzszym postoju gdy silnik calkowicie ostygnie . Jesli mial ktos podobny problem prosze o pomoc . dodam ze nie ma zadnych bledow ani checka . Dziekuje
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 19 sty 2015, 15:07
Posty: 7
Skąd: UK
Auto: MAZDA 6 2.0 DIESEL 143KM RF-7J

Postprzez rumpek » 14 lut 2015, 22:32

diesel nie ma takiej mocy gdy jest zimny, cisnąc go na zimnym strasznie mu szkodzisz. U mnie jest też mniej mocy na zimnym ale po przejechaniu ok. 2 km wszystko wraca do normy
Forumowicz
 
Od: 21 sty 2014, 20:51
Posty: 53 (0/2)
Skąd: Wola Bukowska
Auto: Mazda 6 gh 2008r. 2,0l diesel

Postprzez kacyk » 15 lut 2015, 01:01

Może EGR sie nie otwiera jak jest zimny? Miałem podobne objawy, podjechałem do mechanika i przeczyścił mi EGR ( podobno był bardzo zawalony), czyszczenie nie było profesjonalne (moim zdaniem) bo problem po pół roku powrócił, ale mechanik po drugiej wizycie polecił że jak poczuje takie objawy to wstawić autku w "pupę" aby przeczyścić i jak ponownie się zaczęło to przestałem oszczędzać i dałem mocniej w gaz i sie skończyło :) – mam nadzieję że i wam pomoże.
Początkujący
 
Od: 31 sie 2013, 22:06
Posty: 26 (0/1)
Skąd: opolskie
Auto: 6, RF-7J, 2008r

Postprzez PIOTR1982 » 17 lut 2015, 15:39

Witam . bylem u mechanika przeczyscil egr byl tam jkis osad wiec z czyszczenia bylem zadowolony. mechanik stwierdzil ze zawory mozna jej wyregulowac i tak poczal lecz bez szczelinomieza i ustawiania kola . auto klepie przy dodawaniu gazu na cieplym tak stuka delikatnie . nie ma pelnej mocy nawet na nagrzanym silniku . gdy sie do niego zglosilem ponownie uznal ze to uszczelki pod wtryskami sa do wymiany. mam juz dosc szukania i wymiany wszystkich elementow zanim zacznie dzialac prawidlowo. a co do zimnego silnika do doczytalem na naszym forum ze komputer moze nie otwierac w pelni egr zeby nie zaniczyscic wieksza emisja spalin dpfa . co wy mi mozecie poradzic . serwis w mazdzie ?? boje sie kosztow
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 19 sty 2015, 15:07
Posty: 7
Skąd: UK
Auto: MAZDA 6 2.0 DIESEL 143KM RF-7J

Postprzez PIOTR1982 » 22 lut 2015, 21:17

Egr wyczyszczony . Zawory ponownie wyregulowane . Wymienione podkladki pod wtryski . Auto ma moc .Na zimnym troszke jej mniej ale jak wskazowka dojdzie do polowy temperatury jest wszystko jak powinno byc . jeszcze wleje uzdatniacz przy nastepnym tankowaniu i zmienie stacje . Moze to tez wina paliwka zlej jakosci . pozdrawiam wszystkich i dzieki za odpowiedzi .
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 19 sty 2015, 15:07
Posty: 7
Skąd: UK
Auto: MAZDA 6 2.0 DIESEL 143KM RF-7J

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6