Brak mocy na zimnym silniku
Strona 1 z 1
Witam jestem posiadaczem mazdy 6 z 2008 roku po lifcie silnik 143km rf7j . mam problem po dluzszym postoju po nocnej zmianie silnik traci moc . przy gwaltownym przyspieszaniu slychac jakby klepanie zaworow i nie czuc mocy tak jakby turbo sie nie zalaczalo. zaczelo sie to gdy temperatury spadly ponizej 8 stopni . w pozniejszym uzytkowaniu w ciagu dnia jest wszystko ok . problem jest tylko po dluzszym postoju gdy silnik calkowicie ostygnie . Jesli mial ktos podobny problem prosze o pomoc . dodam ze nie ma zadnych bledow ani checka . Dziekuje
- Od: 19 sty 2015, 15:07
- Posty: 7
- Skąd: UK
- Auto: MAZDA 6 2.0 DIESEL 143KM RF-7J
Może EGR sie nie otwiera jak jest zimny? Miałem podobne objawy, podjechałem do mechanika i przeczyścił mi EGR ( podobno był bardzo zawalony), czyszczenie nie było profesjonalne (moim zdaniem) bo problem po pół roku powrócił, ale mechanik po drugiej wizycie polecił że jak poczuje takie objawy to wstawić autku w "pupę" aby przeczyścić i jak ponownie się zaczęło to przestałem oszczędzać i dałem mocniej w gaz i sie skończyło
– mam nadzieję że i wam pomoże.
Witam . bylem u mechanika przeczyscil egr byl tam jkis osad wiec z czyszczenia bylem zadowolony. mechanik stwierdzil ze zawory mozna jej wyregulowac i tak poczal lecz bez szczelinomieza i ustawiania kola . auto klepie przy dodawaniu gazu na cieplym tak stuka delikatnie . nie ma pelnej mocy nawet na nagrzanym silniku . gdy sie do niego zglosilem ponownie uznal ze to uszczelki pod wtryskami sa do wymiany. mam juz dosc szukania i wymiany wszystkich elementow zanim zacznie dzialac prawidlowo. a co do zimnego silnika do doczytalem na naszym forum ze komputer moze nie otwierac w pelni egr zeby nie zaniczyscic wieksza emisja spalin dpfa . co wy mi mozecie poradzic . serwis w mazdzie
boje sie kosztow
- Od: 19 sty 2015, 15:07
- Posty: 7
- Skąd: UK
- Auto: MAZDA 6 2.0 DIESEL 143KM RF-7J
Egr wyczyszczony . Zawory ponownie wyregulowane . Wymienione podkladki pod wtryski . Auto ma moc .Na zimnym troszke jej mniej ale jak wskazowka dojdzie do polowy temperatury jest wszystko jak powinno byc . jeszcze wleje uzdatniacz przy nastepnym tankowaniu i zmienie stacje . Moze to tez wina paliwka zlej jakosci . pozdrawiam wszystkich i dzieki za odpowiedzi .
- Od: 19 sty 2015, 15:07
- Posty: 7
- Skąd: UK
- Auto: MAZDA 6 2.0 DIESEL 143KM RF-7J
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6