Adaptacja układu wydechowego z M6 Pb 2.0 do L8 i MZR-CD

Witajcie!
Jestem właścicielem Madzi 6 GH z silnikiem 1,8
W tej wersji wydech znajduje się po prawej stronie, jest pojedynczy. W wersji silnikowej 2,0 układ jest podwójny. Z czasem co raz bardziej podoba mi się rozmieszczenie wydechu po obu stronach.
W wersji 1,8 po lewej stronie jest zaślepka.
Czy ktoś orientuje się jak ew, wyglądałaby sprawa montażu układu z wersji 2,0? Zarówno od strony technicznej samego montażu jak i pracy silnika 1,8 z takim rozwiązaniem?
Udało mi się znaleźć takie elementy na stronach sebringa:
http://produkt.sebring.at/php/index.php?cmd=cmdFrontendProducts&iProductMotor=158711
i remusa:
http://www.remus.at/php/index.php?cmd=cmdFrontendProducts&iProductMotor=579249
Wydaje mi się, że remus ma dokładniejsze zdjęcia, lewy i prawy dyfuzor.
"Verbindungsrohr für Alternativvariante L/R-Anlage" – to element łączący dual?
Jestem właścicielem Madzi 6 GH z silnikiem 1,8

Czy ktoś orientuje się jak ew, wyglądałaby sprawa montażu układu z wersji 2,0? Zarówno od strony technicznej samego montażu jak i pracy silnika 1,8 z takim rozwiązaniem?
Udało mi się znaleźć takie elementy na stronach sebringa:
http://produkt.sebring.at/php/index.php?cmd=cmdFrontendProducts&iProductMotor=158711
i remusa:
http://www.remus.at/php/index.php?cmd=cmdFrontendProducts&iProductMotor=579249
Wydaje mi się, że remus ma dokładniejsze zdjęcia, lewy i prawy dyfuzor.
"Verbindungsrohr für Alternativvariante L/R-Anlage" – to element łączący dual?