Strona 1 z 1

Jak wyłaczyc klapki vris

PostNapisane: 16 sie 2023, 12:54
przez Kornel628
Dodaje zdjęcie czy ktoś mi powie gdzie są wtyczki podobno 2, odpowiadające za wyłaczenie klapek od kolektora ?
Silnik 1.8 lpg
Czy można jeździć na wyłączonych ? Ma to jakiś wpływ na silnik ? Spalanie itp?

PostNapisane: 16 sie 2023, 17:03
przez zadra
Kornel628 napisał(a):można jeździć na wyłączonych ? Ma to jakiś wpływ na silnik ? Spalanie

Musiałbyś odrobić lekcję pod tytułem "po co jest v-ris" i "dlaczego stosuje się zmienną długość dolotu".
Można jeździć na wyłączonych (najpewniej będzie się paliła kontrolka "mil" albo jakaś inna informacja o awarii, w pewnych zakresach obciążenia powinna być odczuwalna utrata mocy, czy elastyczności, spalanie wzrośnie ze względu na powyższe...
Tak tylko w teorii ...

Może lepiej to naprawić? skąd w ogóle pomysł na dezaktywację klapek? co się dzieje?

Re: Jak wyłaczyc klapki vris

PostNapisane: 16 sie 2023, 23:28
przez Kornel628
Po jeździe 7-10km klepie niemiłosiernie jak widać jeżdżę bez pokrywy plastikowej wiec jest glosno
Tylko na wolnych obrotach. Co prawda check od 1.5 roku uboga mieszanka :P przez LPG

PostNapisane: 16 sie 2023, 23:54
przez zadra
Kornel628 napisał(a): check od roku uboga mieszanka

nie żal Ci auta?
Weź jedz do regulacji bo zaraz zawory się podeprą.
klapki można chyba fizycznie usunąć o zamontowaniu kolektora.
Kolektor z przodu, to problem niewielki, albo kupić inny i podmienić..

Re: Jak wyłaczyc klapki vris

PostNapisane: 17 sie 2023, 13:16
przez Kornel628
Ale na LPG jest uboga, na wolnym wywala,
Ale dalej nie wiem gdzie są te 2 wtyczki do wyłączenia,
Bo może wyjdzie że to nie to

PostNapisane: 17 sie 2023, 15:55
przez zadra
Kornel628 napisał(a):Ale na LPG jest uboga


Nieeee... tzn, że wszystko łokej.. :| :>

Ogarnij najpierw gaz...