Remont silnika 2.0 pod LPG

Witam czy jest sens i oplacalnosc remontowac silnik pod LPG przebieg roczny ~20.000km autochcilabym uzytkowac z 6-7lat. Mazda 6 GH 2.0 147km ~120tys.km przebiegu. 2010r. rowne 13 barow na kzdym cylindrze zamiast 17. Teraz pytanie jak drogi jest remont tego silnika czy nie jest ta, ze niektore czesci sa dostepne tylko w serwisie ? W tym momemcie nie kopci ale spala z 200ml oleju na 1000km. Jechalem tkaa sama ze zdrowym silnikiem i jest roznica wydaje mi sie ze ~20km mi brakuje. Napiszcie prosze co o tym sadzicie czy nie lepiej jest kupic cos co juz w serii dobrze z gazem wspolpracuje, chcociaz jesli dam rade moge podrzucic glowce do firmy z Gliwic Polok sie zwie i przygotuja ja do spalania gaz. Sam juz nie wiem co robic, prosze o sugestie.