Strona 1 z 1

Bład P0301 Wypadanie zapłonu

PostNapisane: 22 kwi 2017, 16:43
przez zor-ro1970
Witajcie. Mazda GH 2.5 PB, LPG. Bład P0301 wyłacznie na LPG i to nie zawsze ( Bywa ze 100km jest spoko a potem znów bład) , na benzynce super . Wymienione świece na Irydowe, pozamieniane cewki , sprawdzenie wtryskiwaczy oraz ich zamiana z 1 na 4. Nadal wyskakuje P0301 i szarpie silnikiem

Re: Bład P0301 Wypadanie zapłonu

PostNapisane: 23 kwi 2017, 15:57
przez jachu36
Z tym problemem to do gazownika,też kiedys miałem to przy GG.zbyt uboga,lub z byt bogata mieszanka.Dlatego na Pb bez problemu.Jedź tak jak pisałem do gazownika,niech wszystko poustawia,jak on nie pomorze to go zmień,bo złe wartości Ci ustawia.

Re: Bład P0301 Wypadanie zapłonu

PostNapisane: 23 kwi 2017, 16:36
przez zor-ro1970
U gazownika byłem zero błędów etc. wtyskiwacze sprawne. Dziś wykęciłem wszystkie wtyskiwacze i listwę. jakiś paproch w niej był. Wyczyściłem, złożyłem i narazie brak błedów

PostNapisane: 3 maja 2017, 11:07
przez flywin
na 100% masz źle zrobioną instalację :)

Re: Bład P0301 Wypadanie zapłonu

PostNapisane: 4 maja 2017, 14:30
przez zor-ro1970
Instalacja dobrze zrobiona 60 tys bez kłopotów, po wyczyszczeniu listwy wtryskiwacza przejechane ponad 2000 km brak błędów.

PostNapisane: 21 maja 2017, 14:31
przez daras404
Ja bym tak dla świętego spokoju sprawdził jeszcze luzy zaworowe. Zdarza się że ten błąd występuje przy wypalonych gniazdach lub zaworach.

Re: Bład P0301 Wypadanie zapłonu

PostNapisane: 22 maja 2017, 19:55
przez jacek09s
Witam serdecznie.

Przeczytałem już wiele wątków na tym forum, co skłoniło mnie do samodzielnej wymiany szklanek.

Mam mazde 6 gh 2,5mzr 170km z przebiegiem 240kkm z czego ok 60kkm na LPG.

Na 1 cylindrze wypadanie zapłonu. Dzięki Wam bez problemu udało mi się zmierzyć luzy zaworowe – ssące w normie (ok. 0,25mm) a wydechowe wszystkie ok (0,20mm) w tym na cylindrze pierwszym jeden zawór ma tylko 0,06mm – obstawiam, że to jest przyczyną wypadania zapłonu. W każdym bądź razie autem nie jeżdżę.
Nie mogę znaleźć mechanika, który wyjmie szklanki za mniej niż 1000zl...no bez przesady.

1.Czy ktoś może mi łopatologicznie wytłumaczyć jak najprostszym sposobem zdjąć wałek od zaworów wydechowych? <oczy>
2.Jakie zagrożenie jest przy nieumiejętnym demontażu? Na co zwrócić uwagę? Podobno da się jakoś zablokować łańcuch/ poluzować napinacz, żeby zrobić to łatwo i bezboleśnie.

Szklanki dokładnie pomierzę i oddam do szlifowania do obliczonego przeze mnie wymiaru.

Na forum nie znalazłem takich wskazówek co do 2,5MZR z GH, natomiast jest trochę info na temat generacji GG oraz tamtejszych 1,8/2,0/2,3 MZR.

Gdyby ktoś chciał do mnie zadzwonić i mi wytłumaczyć, sowicie się odwdzięczę <faja>
Z góry dzięki za pomoc w imieniu moim i mojej m6 ;)