2.0 GH 147 KM 2008r. – problem z ASB

Witam,
przed nowym rokiem miałem awarię Madzi – po zaholowaniu do warsztatu (znaleziony w pośpiechu Automanufaktura w Łodzi – automaty to jedna z głównych dziedzin którymi się zajmują) okazało się że urwany króciec chłodnicy spowodował awarię automatycznej skrzyni biegów (model FNR5). Także do wymiany jest chłodnica a ASB do naprawy.
Niestety sprawa utknęła na konwerterze ASB – nie dało się go zregenerować (podobno przez jakiś element do tego już się nie nadający). Takowego konwertera używanego nie można nigdzie znaleźć. Zakup nowego to koszt około 5000 zł, co przy dotychczas oszacowanych kosztach (chłodnica, pozostałe elementy skrzyni i jej wyjęcie,włożenie oraz serwis) powoduje u mnie palpitacje serca.
Czy możecie coś poradzić co w takiej sytuacji zrobić? Obecnie poszukuję używanej ASB z takowym konwerterem. Wszelkie porady i sugestie mile widziane.
przed nowym rokiem miałem awarię Madzi – po zaholowaniu do warsztatu (znaleziony w pośpiechu Automanufaktura w Łodzi – automaty to jedna z głównych dziedzin którymi się zajmują) okazało się że urwany króciec chłodnicy spowodował awarię automatycznej skrzyni biegów (model FNR5). Także do wymiany jest chłodnica a ASB do naprawy.
Niestety sprawa utknęła na konwerterze ASB – nie dało się go zregenerować (podobno przez jakiś element do tego już się nie nadający). Takowego konwertera używanego nie można nigdzie znaleźć. Zakup nowego to koszt około 5000 zł, co przy dotychczas oszacowanych kosztach (chłodnica, pozostałe elementy skrzyni i jej wyjęcie,włożenie oraz serwis) powoduje u mnie palpitacje serca.
Czy możecie coś poradzić co w takiej sytuacji zrobić? Obecnie poszukuję używanej ASB z takowym konwerterem. Wszelkie porady i sugestie mile widziane.