Błąd P0600 Mazda 6 GH 2008 147 km Benzyna !

Postprzez olek126 » 10 sty 2017, 04:28

Witam mam błąd który pojawia mi się tylko gdy wcisnę pedał gazu w podłogę i osiągnę jakieś 120 km/h zapala mi się check engine i pokazuje błąd P0600 nic się nie dzieje auto pracuje normalnie ale błąd nadal jest po jakimś czasie dniu max dwóch błąd sam gaśnie a gdy powtórzę procedurę z gazem do oporu znowu jest to samo jak myślicie co to może być i w czym krwi problem pomocy !! :|
Początkujący
 
Od: 6 paź 2016, 20:18
Posty: 4
Auto: Mazda 6 2008 GH 147 KM

Postprzez maestro81 » 13 sty 2017, 04:50

Sprawdź moduł ABS czy nie masz pękniętej obudowy, albo czy wilgoć się tam nie dostaje
Obrazek

Dobra rada:
Nie wstawaj, kiedy dzwoni budzik.
Oddzwonisz później :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lip 2013, 21:08
Posty: 1297 (26/14)
Skąd: United Kingdom / Piła
Auto: Jest: Mazda6 GL'17
Była: MAZDA6 GH '08 Była: MAZDA 323F SPORT '03

Postprzez olek126 » 15 sty 2017, 23:01

Czy mógłbyś zrobić zdjęcie i pokazać z której strony znajduje się ta obudowa ?
Początkujący
 
Od: 6 paź 2016, 20:18
Posty: 4
Auto: Mazda 6 2008 GH 147 KM

Postprzez daras404 » 18 sty 2017, 21:58

Wszystko wskazuje na problemy z doborem składu mieszanki. Najczęściej jest to wina padającej pierwszej sondy. Jeżeli masz Forscana, to sprawdź czy działa jej podgrzewanie – najlepiej widać to podczas rozruchu zimnego silnika. Możesz sprawdzić jak pracuje sonda, powinno zmieniać się napięcie. Ja na początek zacząłbym od przeczyszczenia przepływomierza /znajdującego się w nim czujnika temperatury powietrza oraz dwóch drucików odpowiedzialnych za obliczanie ilości powietrza
– sprawdzenia kostki sondy
– jej właściwego wkręcenia

Możliwe przyczyny według manuala

HO2S luz
usterka HO2S
Czujnik IAT usterka
Błędny sygnał PCM
– Usterka czujnika ECT sygnału
– MAF usterka sygnał czujnika
– TP usterka sygnał czujnika
– Usterka sygnału VSS
– Podobne złącze lub zaciski awarii
– Podobne usterki wiązki przewodów
A / F czujnik luzy
A / F usterka czujnika
nieprawidłowego działania układu zasilania paliwem lub niewłaściwe ciśnienie przewód paliwowy
– Wyciek paliwa w przewodzie paliwowym
– Usterka regulatora ciśnienia (wbudowany moduł pompy paliwa)
– Jednostka Awaria pompy paliwa
– Filtr paliwa zatkany
Czystka elektromagnetyczny zawór usterka
usterka układu zapłonowego
– Awarii świecy zapłonowej
– Cewka zapłonowa podobne usterki wiązki przewodów
– Usterka Cewka zapłonowa
Działanie wtryskiwacza paliwa usterka
– Wtryskiwacz paliwa związane usterki wiązki przewodów
– Usterka wtryskiwacza paliwa
Kompresja silnika Niewystarczające
Czujnik ECT usterka
Forumowicz
 
Od: 31 sie 2013, 08:39
Posty: 102 (0/3)
Skąd: pomorskie
Auto: Mazda 6 Kombi, GH 2008, 2,5l /170KM/ Dynamic Sport

Postprzez olek126 » 20 sty 2017, 00:48

Ok dzięki wielkie powiem tak mam cała nową obudowę filtra powietrza wraz z nowym przepływomierzem fakt błąd zgasł nie zapalał się ale na krótko potem znowu pojawił się błąd P0600 oraz od pewnego czasu zapala się P2097 jutro jade podłącze kompa i oby to tylko była sonda a nie jakaś cewka czy wtrysk pzd dziękuje za wskazówki jutro poinformuje co i jak ahoj :D
Początkujący
 
Od: 6 paź 2016, 20:18
Posty: 4
Auto: Mazda 6 2008 GH 147 KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6