
Błąd P0600 Mazda 6 GH 2008 147 km Benzyna !
Strona 1 z 1
Witam mam błąd który pojawia mi się tylko gdy wcisnę pedał gazu w podłogę i osiągnę jakieś 120 km/h zapala mi się check engine i pokazuje błąd P0600 nic się nie dzieje auto pracuje normalnie ale błąd nadal jest po jakimś czasie dniu max dwóch błąd sam gaśnie a gdy powtórzę procedurę z gazem do oporu znowu jest to samo jak myślicie co to może być i w czym krwi problem pomocy


- Od: 6 paź 2016, 20:18
- Posty: 4
- Auto: Mazda 6 2008 GH 147 KM
Sprawdź moduł ABS czy nie masz pękniętej obudowy, albo czy wilgoć się tam nie dostaje
- Od: 25 lip 2013, 21:08
- Posty: 1303 (26/14)
- Skąd: United Kingdom / Piła
- Auto: Jest: Mazda6 GL'17
Była: MAZDA6 GH '08 Była: MAZDA 323F SPORT '03
Wszystko wskazuje na problemy z doborem składu mieszanki. Najczęściej jest to wina padającej pierwszej sondy. Jeżeli masz Forscana, to sprawdź czy działa jej podgrzewanie – najlepiej widać to podczas rozruchu zimnego silnika. Możesz sprawdzić jak pracuje sonda, powinno zmieniać się napięcie. Ja na początek zacząłbym od przeczyszczenia przepływomierza /znajdującego się w nim czujnika temperatury powietrza oraz dwóch drucików odpowiedzialnych za obliczanie ilości powietrza
– sprawdzenia kostki sondy
– jej właściwego wkręcenia
Możliwe przyczyny według manuala
HO2S luz
usterka HO2S
Czujnik IAT usterka
Błędny sygnał PCM
– Usterka czujnika ECT sygnału
– MAF usterka sygnał czujnika
– TP usterka sygnał czujnika
– Usterka sygnału VSS
– Podobne złącze lub zaciski awarii
– Podobne usterki wiązki przewodów
A / F czujnik luzy
A / F usterka czujnika
nieprawidłowego działania układu zasilania paliwem lub niewłaściwe ciśnienie przewód paliwowy
– Wyciek paliwa w przewodzie paliwowym
– Usterka regulatora ciśnienia (wbudowany moduł pompy paliwa)
– Jednostka Awaria pompy paliwa
– Filtr paliwa zatkany
Czystka elektromagnetyczny zawór usterka
usterka układu zapłonowego
– Awarii świecy zapłonowej
– Cewka zapłonowa podobne usterki wiązki przewodów
– Usterka Cewka zapłonowa
Działanie wtryskiwacza paliwa usterka
– Wtryskiwacz paliwa związane usterki wiązki przewodów
– Usterka wtryskiwacza paliwa
Kompresja silnika Niewystarczające
Czujnik ECT usterka
– sprawdzenia kostki sondy
– jej właściwego wkręcenia
Możliwe przyczyny według manuala
HO2S luz
usterka HO2S
Czujnik IAT usterka
Błędny sygnał PCM
– Usterka czujnika ECT sygnału
– MAF usterka sygnał czujnika
– TP usterka sygnał czujnika
– Usterka sygnału VSS
– Podobne złącze lub zaciski awarii
– Podobne usterki wiązki przewodów
A / F czujnik luzy
A / F usterka czujnika
nieprawidłowego działania układu zasilania paliwem lub niewłaściwe ciśnienie przewód paliwowy
– Wyciek paliwa w przewodzie paliwowym
– Usterka regulatora ciśnienia (wbudowany moduł pompy paliwa)
– Jednostka Awaria pompy paliwa
– Filtr paliwa zatkany
Czystka elektromagnetyczny zawór usterka
usterka układu zapłonowego
– Awarii świecy zapłonowej
– Cewka zapłonowa podobne usterki wiązki przewodów
– Usterka Cewka zapłonowa
Działanie wtryskiwacza paliwa usterka
– Wtryskiwacz paliwa związane usterki wiązki przewodów
– Usterka wtryskiwacza paliwa
Kompresja silnika Niewystarczające
Czujnik ECT usterka
Ok dzięki wielkie powiem tak mam cała nową obudowę filtra powietrza wraz z nowym przepływomierzem fakt błąd zgasł nie zapalał się ale na krótko potem znowu pojawił się błąd P0600 oraz od pewnego czasu zapala się P2097 jutro jade podłącze kompa i oby to tylko była sonda a nie jakaś cewka czy wtrysk pzd dziękuje za wskazówki jutro poinformuje co i jak ahoj 
- Od: 6 paź 2016, 20:18
- Posty: 4
- Auto: Mazda 6 2008 GH 147 KM
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6