Przegrzewanie silnika 2,0

Problem z chłodzeniem silnika: po nagrzaniu silnika po jakimś czasie temperatura podnosi się drastycznie do poziomu krytycznego – później jest już tylko choinka na desce i wybuch pary spod maski. Wszystko dzieje się na odcinku 10km.
Dziś wymieniłem pompę wody z termostatem, sprawdziliśmy szczelność chłodnicy i zbiornika wzbiorczego – żadnych wycieków.
Po nagrzaniu silnika woda z chłodnicy jest spowrotem wpompowywana do zbiorniczka wzbiorczego. PO jakimś czasie wszystko wraca do punktu wyjścia – podnosi się temperatura silnika do poziomu max
Ma ktoś jakiś pomysł, sugestię
?
Dziś wymieniłem pompę wody z termostatem, sprawdziliśmy szczelność chłodnicy i zbiornika wzbiorczego – żadnych wycieków.
Po nagrzaniu silnika woda z chłodnicy jest spowrotem wpompowywana do zbiorniczka wzbiorczego. PO jakimś czasie wszystko wraca do punktu wyjścia – podnosi się temperatura silnika do poziomu max
Ma ktoś jakiś pomysł, sugestię