Czy ktoś z forumowiczów jest w posiadaniu informacji jaka powinna być kompresja w maździe 6 z silnikiem 2.0 DISI o oznaczeniu LF?
Dzisiaj samochód przeszedł przegląd przy 100k km i dla świętego spokoju zleciłem sprawdzenie.
Wykres z pomiarów w linku poniżej:
https://www.dropbox.com/s/fp1kmtuzpdxmb ... 2.JPG?dl=0
Kompresja 2.0 DISI 155 KM – LF
Strona 1 z 1
Hm... albo masz źle przeprowadzony pomiar, albo masz złom pod maską...
"Compression
Standard: 1480 kPa {15.09 kgf/cm2, 214.7 psi}[300 rpm]
Minimum: 1036 kPa {10.56 kgf/cm2, 150.3 psi}[300 rpm]
Maximum difference between cylinders: 196.1 kPa {2.000 kgf/cm2, 28.44 psi}"
Standard: 214.7 psi to jest 14,8 bar-ów
Minimum: 150.3 psi to jest 10.36 bar-ów
Czy bierze olej? Czy są braki mocy?
"Compression
Standard: 1480 kPa {15.09 kgf/cm2, 214.7 psi}[300 rpm]
Minimum: 1036 kPa {10.56 kgf/cm2, 150.3 psi}[300 rpm]
Maximum difference between cylinders: 196.1 kPa {2.000 kgf/cm2, 28.44 psi}"
Standard: 214.7 psi to jest 14,8 bar-ów
Minimum: 150.3 psi to jest 10.36 bar-ów
Czy bierze olej? Czy są braki mocy?
Skoda Rapid
, Mii FR-line 1.0 ![Obrazek](http://www.motostat.pl/user_images/87062/icon3.png)
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
![Obrazek](http://www.motostat.pl/user_images/90197/icon3.png)
![Obrazek](http://www.motostat.pl/user_images/87062/icon3.png)
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Wojtek napisał(a):albo masz źle przeprowadzony pomiar, albo masz złom pod maską...
a na co stawiasz ?
bo gdyby faktycznie kompresja była poniżej minimum,to by to żelazo nie zapalało...
no chyba,że dane są nieprawdziwe
Wojtek napisał(a):"Compression
Standard: 1,480 kPa {15.09 kgf/cm2, 214.7 psi}[300 rpm]
Minimum: 1036 kPa {10.56 kgf/cm2, 150.3 psi}[300 rpm]
Maximum difference between cylinders: 196.1 kPa {2.000 kgf/cm2, 28.44 psi}"
......
tadziol napisał(a):a na co stawiasz ?
myślę właśnie, że niezbyt dobrze/poprawnie był wykonany pomiar...
emPL napisał(a):Dzisiaj po przeglądzie Pan serwisant stwierdził, że są to pomiary mieszczące się w normie, że nie mam się czym martwić i na ten przebieg wszystko jest jak najbardziej ok.
po tym stwierdzeniu moje przekonanie się potwierdziło...
Skoda Rapid
, Mii FR-line 1.0 ![Obrazek](http://www.motostat.pl/user_images/87062/icon3.png)
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
![Obrazek](http://www.motostat.pl/user_images/90197/icon3.png)
![Obrazek](http://www.motostat.pl/user_images/87062/icon3.png)
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Skoda Rapid
, Mii FR-line 1.0 ![Obrazek](http://www.motostat.pl/user_images/87062/icon3.png)
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
![Obrazek](http://www.motostat.pl/user_images/90197/icon3.png)
![Obrazek](http://www.motostat.pl/user_images/87062/icon3.png)
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
...stopień sprężania i kompresja cylindra to dwie różne sprawy ![usmiech :)](./images/smilies/usmiech.GIF)
Pierwsza mówi o krotności zmiany objętości cylindra, a druga o jego szczelności...![oczko ;)](./images/smilies/oczko.GIF)
Pierwsza mówi o krotności zmiany objętości cylindra, a druga o jego szczelności...
Skoda Rapid
, Mii FR-line 1.0 ![Obrazek](http://www.motostat.pl/user_images/87062/icon3.png)
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
![Obrazek](http://www.motostat.pl/user_images/90197/icon3.png)
![Obrazek](http://www.motostat.pl/user_images/87062/icon3.png)
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6