Mazda6 GT 3.7 V6 2009 silnik dusi poczym gaśnie

Postprzez kobik » 14 maja 2014, 17:47

Witam. Na wstępie chciałbym przywitać wszystkich !! Posiadam Mazde6 GT wersje USA w automacie . Ostatnio gdy dojeżdzałem do świateł i kiedy miałem noge przy heblu zaczeła mi lekko szarpać , kiedy już stałem obroty zaczeły falować i madzia po chwili zgasła , stałem tam pare minut na awaryjnych jak pajac próbujac ja odpalić ale nic , podusiła się i zgon. Sprawdziłem olej ,poziom ok i postanowiłem ja odpalić z neutrala przygazować i jakoś doczłapać się do garażu, gaz w podłoge 1000rpm(!) i tak jakby nie reagowała by pochwili zaryczeć i udało się ,po drodze słyszałem takie metaliczne cykanie dochodzące z prawej strony silnika jadąc pod górke, pomijajac ,że lekko szarpała. Dojechałem jakoś do domu wyskoczył check, sprawdziłem to na torque i wyskoczył błąd
P0300 Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P2195: O2 Sensor Signal Stuck Lean bank1 Sensor1
P2197: O2 Sensor Signal Stuck Lean bank2 Sensor1 .
Ciężko mi coś znależć treściwego na ten temat , Macie jakieś sugestie co jej może dolegać ?? nie wiem czy moge teraz na tym dojechać do mechanika bo obawia mnie te metaliczne cykanie podczas jazdy, pojawiło się tylko pod górke, dodam że aktualnie jak ją odpalam na P bez gazu, wskakuje na chwile na 1000 , potem się dusi 600-400 i gaśnie po 4-5 sekundach.
Początkujący
 
Od: 8 lut 2014, 13:20
Posty: 4

Postprzez Wojtek » 14 maja 2014, 18:08

sonda lambda dostała...
Może przez to, że odpalałeś na siłe... Zresetuj błędy, odpal na chwilę i sprawdź je ponownie...
Arkana , Renault , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17519 (110/482)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez kobik » 14 maja 2014, 18:34

Zatem spróbowałem zresetować , po resecie wyskakują p2195 i p2197 , jak podeptam to jest niby ok , po zdjeciu nogi dostaje zadyszki i gaśnie. Może to być oprócz sondy, wina świeczki ?
Początkujący
 
Od: 8 lut 2014, 13:20
Posty: 4

Postprzez Wojtek » 14 maja 2014, 19:09

Wiesz, wypadanie zapłonu niby było... :| (po resecie już nie)
Może tak... Sprawź świece, odstęp elektrod i ich jakość...

Ja (raczej) stawiam na sondę...
Arkana , Renault , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17519 (110/482)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez kobik » 14 maja 2014, 20:58

Właśnie akurat tu gdzie teraz jestem nie mam odpowiednich narzedzi żeby się do nich dobrać , mam ok 1km do najbliższego mechanika , tylko zastanawiam się czy żyłować madzie czy laweta żeby nie kusić losu
Początkujący
 
Od: 8 lut 2014, 13:20
Posty: 4

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6