Strona 3 z 3

PostNapisane: 22 lut 2016, 19:30
przez b4rt4ss
Podłączyłem się dzisiaj przez ELM – Błędów ecu nie ma.
Obroty 650 lekko drży, włączę ogrzewanie tylnej szyby obroty 700 i auto jest spokojne. Tylko gdy jest rozgrzane, temperatura równo 88 stopni.
Może to być cewka, lub świece?

PostNapisane: 23 lut 2016, 20:21
przez zelka
Zamówiłem właśnie wczoraj świece, cały proces przeprowadzę, ale na pewno nie na dniach. Ogrom spraw na głowie, w tym i obrona pracy dyplomowej. W sobotę Illegal Night w Łodzi i tak po prostu czasu nie będzie. Dam znać czy po wymianie świec coś się zmieni, choć w to wątpię. Muszę pokombinować z tym EGR.
U mnie błędów też nie było. Nawet jeździłem z podpiętym elmem i zapisywałem pracę różnych parametrów i również nic nie wykazało, także temat rzeka. :(
Dzisiaj po trafie też miałem takie odczucie jakby brakowało mi mocy, dziwny objaw, ale przegoniłem trochę wyżej i latał dobrze. Z dołu coś mi dziwnie po mieście ciągnął, albo po prostu dawno w korkach nie jeździłem. <faja>

PostNapisane: 24 lut 2016, 18:24
przez b4rt4ss
Mi świece właśnie przyszły, jutro będę wymieniał. Gdzieś przeczytałem, że to może być jeszcze padająca cewka :/

Re: Ilość obrotów na biegu jałowym

PostNapisane: 24 lut 2016, 20:00
przez zelka
Raczej nie stawiałbym na padającą cewkę, bo objaw dotyczyłby w każdym zakresie, a nie tylko jak auto zostanie totalnie zatrzymane. To tylko moje teorie, bo w służbowym Berlingo miałem taką przypadłość w ubiegłym roku, ale wtedy nie paliła na jeden gar całkowicie.

Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka

PostNapisane: 24 lut 2016, 23:07
przez grig
b4rt4ss może poduszka silnika przenosi za dużo wibracji z racji zużycia?

PostNapisane: 25 lut 2016, 21:27
przez b4rt4ss
Świece wymienione, nic się nie poprawiło – ale sumienie czyste :)
Jutro zobaczę stan poduszki – w racie czego polecacie jakąś? Słyszałem, że są wypełnione olejem i o zamienniki dobrej jakości ciężko ;/

PostNapisane: 27 lip 2016, 10:00
przez zelka
Odświeżę trochę temat, bo również mnie dotyczył ten problem. Po wyczyszczeniu przepustnicy i dogłębnym zresetowaniu kompa jak ręką odjął póki co. EGR nie sprawdzałem, świece wymienione w kwietniu.
Jest stabilnie przy dojeżdżaniu na luzie oraz po kompletnym ustaniu.

PostNapisane: 23 mar 2018, 21:40
przez karlo8
witam
ja w temacie obrotów ale nie falujących a za niskich
otóż kiedyś też mi falowały ze czyściłem co 2 miesiące ale odkąd założyłem gaz przestały

zauważyłem dziś za to inny problem, a jest nim to ,że obroty mam za niskie(nie falują)
podłączyłem do kompa i obroty biegu jałowego to 615-630 obrotów a samochód sie trząsł
dalm leciutko gazu na 750 i w autku przyjemnie i cichutko

pytanie moje czy da sie gdzieś podkręcić minimalnie obroty, ewentualnie ile takie coś kosztuje w ASO bo bede w poniedziałek na akcji serwisowej napełniaczy poduszek

Re: Ilość obrotów na biegu jałowym

PostNapisane: 17 maja 2018, 08:19
przez karlo8
podepnę się do tematu
u mnie na zimnym silniku obroty sa ok silnik cichutki spokojniutki,
gdy już złapie temperaturę roboczą obroty spadają poniżej tej kreski na komputerze 615-650 i silnik drzy
gdy włączy się Klima i obroty podskoczą do ok 700-720 silnik jest spokojniutki
czytałem ze jest program VAG cos tam w którym podnieść można obroty o max 100 rpm
tez szukam mechanika w lodzi który by mi je minimalnie podciągnął do góry bo wiem ze komputerowo można

czy ktoś w lodzi zrobi mi pełna diagnostykę silnika
zacząć trzeba od podpięcia IDS i zobaczyć dlaczego ma takie a nie 850-900 (tak twierdzą w ASO)


czasem też czuje taki delikatny spadek mocy a raz przypływ mocy
przy przyspieszaniu na niższych obrotach tak jak by ta moc pulsowała
chciałbym gdzie sprawdzić ten motor

Re: Ilość obrotów na biegu jałowym

PostNapisane: 27 lip 2018, 15:34
przez karlo8
silnik padł :(
dziura w zaworze