Witam,
samochód postał z 12 godzin z otwartymi drzwiami i bagażnikiem, akumulator padł, nie chciał odpalić, kluczyk otwierał i zamykał zamek centralny było ok, podmieniłem akumulator, pomyłka w zapianiu klem + na –, włączył się klakson na sekundę, po czym nie chce odpalić, nie działa żadna elektronika wewnątrz, światła tak, ale centralny itd. nie, NIE CHE ODPALIĆ, wskazówki chodzą we wszystkie strony, po naciśnięciu na pilota palą się czerwone zamiast zielonych diodek! BARDZO PROSZĘ O RADY czy da się coś samemu z tym zrobić?
mazda 6, GH 2.0 benzyna
ratunku! proszę o pomoc!
Strona 1 z 1
Prawdopodobnie spaliłeś BCM (body control module) i ECU (komputer silnika)...
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Jak to bywa w obwodach elektrycznych we współczesnym świecie... podłączenie aku już powoduje zasilenie różnych układów... kluczyk w stacyjce tylko uruchamia silnik.
Bez elektryka się chyba nie obejdzie...
Bez elektryka się chyba nie obejdzie...
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Kluczyk może sygnalizować brak komunikacji z modułem odbiornika kodu...
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6