Remote Start Security System – Czy warto kupić? W jakim serwisie fachowo zainstalować?
1, 2
Grzebiąc w Internecie natknąłem się na następującą stronkę www.mazdastuff.com , a na niej dużo różności do wszystkich Mazd. Zainteresowałem się systemem zdalnego odpalenia auta:
http://www.mazdastuff.com/product.cfm?ProductID=1861
lub
http://www.mazdastuff.com/product.cfm?ProductID=2652
Czy ktoś z Was bawił się czymś takim? Macie jakieś sugestie? Jestem gotów wyposażyć swoją Mazdę w ten moduł, ale czy warto? I czy są jakieś serwisy, które mogłyby mi coś takiego podłączyć w aucie?
http://www.mazdastuff.com/product.cfm?ProductID=1861
lub
http://www.mazdastuff.com/product.cfm?ProductID=2652
Czy ktoś z Was bawił się czymś takim? Macie jakieś sugestie? Jestem gotów wyposażyć swoją Mazdę w ten moduł, ale czy warto? I czy są jakieś serwisy, które mogłyby mi coś takiego podłączyć w aucie?
Ostatnio edytowano 30 paź 2006, 13:13 przez tarkan, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 4 lut 2006, 00:00
- Posty: 426
- Skąd: Warszawa / Sokółka
- Auto: M6 '08 GH 2.5 MZR TOP
warto na zime, 10min przed wyjsciem z domu odpalasz auto z okna i jak wchodzisz masz juz rozgrzane w srodku
warto, warto. Tylko upewnij się że zadziała z eurowersją. Linki które podałeś opisują urządzenie do amerykańskiej 6. Można też zastosować alarm z funkcją remote start.
2003 Lapis Blue 6i ATX, 18" felgi RX-8, DZDesign lusterka, DZDesign progi, przeciwmgielne, PIAA Xtreme White, NRG hood dampers
Moja Mazda
Moja Mazda
Schlosser, a masz namiary na takie alarmy?
Moja nowa Mazda 6 "wyjechała z tłumu"... http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=59909&start=0
- Od: 4 lut 2006, 00:00
- Posty: 426
- Skąd: Warszawa / Sokółka
- Auto: M6 '08 GH 2.5 MZR TOP
Jako takich namiarów nie mam. Ale nie jest to drogi gadżet.
Np: http://www.diygti.com/index.php?main_pa ... e2428867f9
Trzeba by popytać u speców od alarmów.
Np: http://www.diygti.com/index.php?main_pa ... e2428867f9
Trzeba by popytać u speców od alarmów.
2003 Lapis Blue 6i ATX, 18" felgi RX-8, DZDesign lusterka, DZDesign progi, przeciwmgielne, PIAA Xtreme White, NRG hood dampers
Moja Mazda
Moja Mazda
Zainstalowanie startera w mojej 626 trwalo jakies 3 godziny ze wzgledu na przerobienie drzwi od strony kierowcy – nie mialem przycisku odblokowującego wszystkie drzwi jak wiekszosc amerykanskich aut – dotyczy otwierania drzwi z pilota.
Chce zauwazyc, ze w Mazdzie 6 jest trochę więcej zabawy z odpalaniem i impreza jest droższa w stosunku do starszych aut – wiem to od tego serwisanta.
Jeżeli chodzi o auta wyposażone w immobilaizer (chip w kluczyku). To jeden z takich kluczy (trzeba mieć 2 takie! Inaczej nici) będzie umocowany na stałe pod deską rozdzielczą (mam nadzieje, że odpowiednio zabezpieczony). Niesie to za sobą pewne ryzyko, gdyż złodziej ma trochę ułatwioną robotę
.
Ogolnie polecam tego typu zimowe-ulatwienie. Mozna ustawic jak dlugo ma sie grzac auto 5-10-20-30 minut, nie ma unlimited. Nie ma zadnej ingerencji w komputer czy cos, to jak podpinanie halogenów
Chce zauwazyc, ze w Mazdzie 6 jest trochę więcej zabawy z odpalaniem i impreza jest droższa w stosunku do starszych aut – wiem to od tego serwisanta.
Jeżeli chodzi o auta wyposażone w immobilaizer (chip w kluczyku). To jeden z takich kluczy (trzeba mieć 2 takie! Inaczej nici) będzie umocowany na stałe pod deską rozdzielczą (mam nadzieje, że odpowiednio zabezpieczony). Niesie to za sobą pewne ryzyko, gdyż złodziej ma trochę ułatwioną robotę
Ogolnie polecam tego typu zimowe-ulatwienie. Mozna ustawic jak dlugo ma sie grzac auto 5-10-20-30 minut, nie ma unlimited. Nie ma zadnej ingerencji w komputer czy cos, to jak podpinanie halogenów
- Od: 30 paź 2005, 06:23
- Posty: 294
- Skąd: Chicago
- Auto: '03 Ford Focus ZX3
Napisałem maila do Diygti, z zapytaniem, jak widzą instalację tego urządzenia w mojej Mazdzie, może coś podpowiedzą.
Do Mazdastuff z USA też napisałem.
andrev001, może to głupie, że nie znam do końca swojego auta, ale jak mogę rozpoznać, czy u siebie mam immobiliser w kluczyku. Niby w instrukcji coś o tym piszą, ale instrukcja jest standardowa do wszystkich typów Mazd szóstek.
Do Mazdastuff z USA też napisałem.
andrev001, może to głupie, że nie znam do końca swojego auta, ale jak mogę rozpoznać, czy u siebie mam immobiliser w kluczyku. Niby w instrukcji coś o tym piszą, ale instrukcja jest standardowa do wszystkich typów Mazd szóstek.
- Od: 4 lut 2006, 00:00
- Posty: 426
- Skąd: Warszawa / Sokółka
- Auto: M6 '08 GH 2.5 MZR TOP
Najlatwiej byloby podjecha do dealera i sie zapytac. Ja osobiscie nie wiem jak rozpoznac czy masz immobilaizer. Dobrze by bylo probowac odpalic auto wytrychem i trzymac klucz daleko
– jak odpali, to nie masz , ale tego nie zrobisz
...
- Od: 30 paź 2005, 06:23
- Posty: 294
- Skąd: Chicago
- Auto: '03 Ford Focus ZX3
masz immo na 100%
zdalne uruchamianie nie zadziala – chyba, że:
1. zostawisz transponder w pobliżu pętli/ucha immo
2. ten Upgrade Kit jest tak mądry, że uruchamia silnik mimo immo – ale wtedy takie immo (easy to disable) można by o kant pupy potłuc
oba przypadki to raj dla amatorów cudzej własności
zdalne uruchamianie nie zadziala – chyba, że:
1. zostawisz transponder w pobliżu pętli/ucha immo
2. ten Upgrade Kit jest tak mądry, że uruchamia silnik mimo immo – ale wtedy takie immo (easy to disable) można by o kant pupy potłuc
oba przypadki to raj dla amatorów cudzej własności
Przejrzałem jeszcze raz instrukcję. Narysowane są tam kluczyki dl awersji z immobiliserem i bez. Ja mam taki jak w wersji z immobiliserem, czyli juz chyba sobie odpowiedziałem na to pytanie...
coś mi się wydaje, że nie będzie tak łatwo z zamontowaniem tego urządzenia do zdalnego odpalania auta.

coś mi się wydaje, że nie będzie tak łatwo z zamontowaniem tego urządzenia do zdalnego odpalania auta.
- Od: 4 lut 2006, 00:00
- Posty: 426
- Skąd: Warszawa / Sokółka
- Auto: M6 '08 GH 2.5 MZR TOP
W Polsce znalazłem też niedrogi układ na Allegro:
http://www.allegro.pl/item136906689_zda ... rmach.html
możecie na to spojrzeć?

możecie na to spojrzeć?
Moja nowa Mazda 6 "wyjechała z tłumu"... http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=59909&start=0
- Od: 4 lut 2006, 00:00
- Posty: 426
- Skąd: Warszawa / Sokółka
- Auto: M6 '08 GH 2.5 MZR TOP
newbie napisał(a):oba przypadki to raj dla amatorów cudzej własności
Dokładnie
Tylko po co zdalnie odpalać samochód??? Żeby go nagrzać???
Żeby było ciepło – wystarczy uruchomić (jak jest) Webasto (lub zamontować jak nie ma).
Z doświadczenia wiem, że przy ok 10 stopniac Celsjusza moje autko "pyrkoliło" 30 min na wolnych obrotch i nic sie nie rozgrzało.
andrev001 napisał(a):To jeden z takich kluczy (trzeba mieć 2 takie! Inaczej nici) będzie umocowany na stałe pod deską rozdzielczą
A po co drugi??? Jak masz Immo na stałe pod deską...Wystarczy drugi bez Immo – byle mechanicznie pasowal (po prostu dorabiasz za grosze)...W ostateczności możesz jeden przepiłować na pół...Ale odradzam...
tarkan18 napisał(a):możecie na to spojrzeć?
Tutaj też bez immo nie odpali...
Aha i jeszcze jedno jest napisane:
For automatic transmission vehicles only
Nie wiem jakie macie skrzynki.
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Ja mam automat.
Moja nowa Mazda 6 "wyjechała z tłumu"... http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=59909&start=0
- Od: 4 lut 2006, 00:00
- Posty: 426
- Skąd: Warszawa / Sokółka
- Auto: M6 '08 GH 2.5 MZR TOP
magicadm napisał(a):po co drugi?pytajnik Jak masz Immo na stałe pod deską...Wystarczy drugi bez Immo – byle mechanicznie pasowal (po prostu dorabiasz za grosze)...W ostateczności możesz jeden przepiłować na pół...Ale odradzam... usmiech
Po to, ze jak rozladuje sie nie daj boze bateryjka, to drugim drzwi otworzysz
- Od: 30 paź 2005, 06:23
- Posty: 294
- Skąd: Chicago
- Auto: '03 Ford Focus ZX3
andrev001 napisał(a):Po to, ze jak rozladuje sie nie daj boze bateryjka, to drugim drzwi otworzysz
W drzwiach też masz IMMO
Chodziło mi o to, że skoro już zdezakywujemy na stałe IMMO w stacyjce – to ten drugi klucz nie musi być w nigo wyposażony, a więc możemy go dorobić gdziekolwiek bez modułu immo i kodowania itp.
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Nie chodziło mi o to, że w drzwiach jest IMMO. Ale dobrze piszesz! Chodziło mi o to, że trzeba mieć 2 klucze od auta z IMMO lub dorobiony "czysty" , bo bez tego np. w USA nie założą startera, nie wiem jak w PL – sorki za niezprecyzowaną odpowiedź
.
Teraz łamiemy głowe jak zamontować starter w Hondzie Odyssey, która jest wyposażona w fabryczny alarm i pilota z 4 przyciskami – 2 do otwierania slide-doors i 2 do otwierania i zamykania auta. Myślimy nad przerobieniem jednego przycisku od slide-doors na starter, ale pojawia się kolejny problem. Nie wiedzieć czego, po zapaleniu auta, nie otworzymy żadnym przyciskiem drzwi. Musimy gasić auto i je otworzyć. Walka trwa
... Klucze są z immo i jeden tkwi pod deską.
Teraz łamiemy głowe jak zamontować starter w Hondzie Odyssey, która jest wyposażona w fabryczny alarm i pilota z 4 przyciskami – 2 do otwierania slide-doors i 2 do otwierania i zamykania auta. Myślimy nad przerobieniem jednego przycisku od slide-doors na starter, ale pojawia się kolejny problem. Nie wiedzieć czego, po zapaleniu auta, nie otworzymy żadnym przyciskiem drzwi. Musimy gasić auto i je otworzyć. Walka trwa
- Od: 30 paź 2005, 06:23
- Posty: 294
- Skąd: Chicago
- Auto: '03 Ford Focus ZX3
Dostałem już info w sprawie układu zdalnego uruchamiania auta, dostępnego w Polsce
Firma: www.starmach.pl (dział urządzenia sterujące; pod opisem jest schemat)
ZDALNE URUCHAMIANIE SILNIKA
Modul zdalnego sterowania rozruchem silnika z funkcją alarmu Funkcje: calkowicie niepowtarzalny kod 64 bitowy dynamicznie zmienny kod kroczący (KEELOQ). Funkcje alarmu . Alarm wyzwalany jest tylko przez otwarcie drzwi. Możliwość podlączenia praktycznie każdej syrenki która w czasie alarmowania nie pobiera więcej niż 2A.Sygnalizacja kierunkowskazami . Sterowanie zamkiem centralnym poprzez standardowe wyjściami ( dwa minusy ). Dozbrajanie alarmu po przypadkowym wylączeniu i nie otwarciu drzwi .Rejestrowanie do dwóch pilotów sterującym alarmem . Antyskanning – pelna odporność na skanowanie. Wyjścia sterujące zewnętrznymi przekaźnikami zaplonu i rozruchu.
"imobiliser mozna zablokowac lub uzyć naszego układu blokującego BYPAS"
opis urządzenia BYPAS: UKŁAD BLOKUJĄCY FABRYCZNE IMOBILISERY AUT
Opis działania układu
Układ służy do blokowania fabrycznych imobiliserów umieszczonych w kluczykach Przydaje się gdy chcemy zainstalować alarm ze zdalnym odpalaniem silnika lub sam układ odpalający auto a na przeszkodzie stoi nam właśnie immobiliser fabryczny.
Jak to działa
Zasada jest bardzo prosta i polega przeniesie sygnału z kluczyka do stacyjki auta Krótko mówiąc jeden kluczyk jest umieszczony w układzie brokera i sygnał z niego przeniesiony zostaje za pomocą specjalnej pętli do czujników w stacyjce Ten sposób nie uszkadza immobilisera fabrycznego ani go nie zawiesza Immobiliser fabryczny auta działa nadal poprawnie i spełnia swoje zadanie. Podłączenie sprowadza się jedynie do podania napięcia 12v i to wszystko
– Zasilanie układu 12 v
Firma: www.starmach.pl (dział urządzenia sterujące; pod opisem jest schemat)
ZDALNE URUCHAMIANIE SILNIKA

Modul zdalnego sterowania rozruchem silnika z funkcją alarmu Funkcje: calkowicie niepowtarzalny kod 64 bitowy dynamicznie zmienny kod kroczący (KEELOQ). Funkcje alarmu . Alarm wyzwalany jest tylko przez otwarcie drzwi. Możliwość podlączenia praktycznie każdej syrenki która w czasie alarmowania nie pobiera więcej niż 2A.Sygnalizacja kierunkowskazami . Sterowanie zamkiem centralnym poprzez standardowe wyjściami ( dwa minusy ). Dozbrajanie alarmu po przypadkowym wylączeniu i nie otwarciu drzwi .Rejestrowanie do dwóch pilotów sterującym alarmem . Antyskanning – pelna odporność na skanowanie. Wyjścia sterujące zewnętrznymi przekaźnikami zaplonu i rozruchu.


"imobiliser mozna zablokowac lub uzyć naszego układu blokującego BYPAS"
opis urządzenia BYPAS: UKŁAD BLOKUJĄCY FABRYCZNE IMOBILISERY AUT

Opis działania układu
Układ służy do blokowania fabrycznych imobiliserów umieszczonych w kluczykach Przydaje się gdy chcemy zainstalować alarm ze zdalnym odpalaniem silnika lub sam układ odpalający auto a na przeszkodzie stoi nam właśnie immobiliser fabryczny.
Jak to działa
Zasada jest bardzo prosta i polega przeniesie sygnału z kluczyka do stacyjki auta Krótko mówiąc jeden kluczyk jest umieszczony w układzie brokera i sygnał z niego przeniesiony zostaje za pomocą specjalnej pętli do czujników w stacyjce Ten sposób nie uszkadza immobilisera fabrycznego ani go nie zawiesza Immobiliser fabryczny auta działa nadal poprawnie i spełnia swoje zadanie. Podłączenie sprowadza się jedynie do podania napięcia 12v i to wszystko
– Zasilanie układu 12 v
- Od: 4 lut 2006, 00:00
- Posty: 426
- Skąd: Warszawa / Sokółka
- Auto: M6 '08 GH 2.5 MZR TOP
przeniesie sygnału z kluczyka do stacyjki auta Krótko mówiąc jeden kluczyk jest umieszczony w układzie brokera
A ten broker jest w środku samochodu czy noszony przez kierowcę – bo tego nie doczytałem....
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
magicadm napisał(a):A ten broker jest w środku samochodu czy noszony przez kierowcę – bo tego nie doczytałem...
podejrzewam, że umieszczony w aucie – na ilustracji nie widać żadnego dodatkowego urządzenia, któe możnaby było ze soba nosić.
Moja nowa Mazda 6 "wyjechała z tłumu"... http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=59909&start=0
- Od: 4 lut 2006, 00:00
- Posty: 426
- Skąd: Warszawa / Sokółka
- Auto: M6 '08 GH 2.5 MZR TOP
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6