Kluczyk i drzwi samochodu
Strona 1 z 1
Posiadam Mazde 6 GH 2008 rok. Od jakiegoś czasu nie działał mi kluczyk , a konkretnie przycisk zamykania się zawieszał. Postanowiłem wymienić baterie i wymieniłem od razu w kluczyku zapasowym. Co się okazało kluczykiem zapasowym da się tylko otworzyć samochód nic więcej. Kluczyk główny działa, chociaż sie zawiesza to jak ruszę baterią jest wszystko w porządku. Problem jaki wyniknął jest taki że po otwarciu samochodu kluczykiem drzwi zamykają się same po paru sekundach, przedtem tego nie było. Czy ktoś może spotkał się z takim problemem i znalazł rozwiązanie, i co można zrobić z zapasowym kluczykiem. Z góry dziękuję za podpowiedż.
- Od: 5 kwi 2013, 19:24
- Posty: 7
- Auto: Mazda 6 2.0 benzyna 2008
Trzeba sprawdzić producenta Twojego pilota, Simens lub Mitsubishi, najlepiej odczytać w środku. Prawdopodobnie masz do wymiany zestaw dwóch pilotów oraz odbiornika.... Był taki problem jakiś czas temu z tymi pilotami...
a czy ktos robił to po gwarancji i orientuje sie jaki jest tego koszt?
- Od: 18 cze 2012, 19:27
- Posty: 10
- Skąd: Warszawa
- Auto: M6 GH 2.0 16V (LF-DE) rok 2008
Niestety pilot podziałał tylko chwilę. Teraz nie działa przycisk zamykania, po wymianie przycisków też nic nie dało. Dzwoniłem do kilku serwisów i opinie są rozbieżne. W jednym mówiono że trzeba wymienić 2 kluczyki i odbiornik koszt ponad 1700 , bo ten co mam (siemens) to się psuł, w dwóch serwisach że wystarczy nowy kupić pilot, a w jednym serwisie pan mi powiedział żeby kupić używany pilot z tej samej firmy i że da się go zaprogramować tak żeby działały (w innych salonach mówili że musi być nowy). Teraz nie wiem co mam robić, jeżeli ktoś miał podobne problemy lub wie co można zrobić to prosiłbym o poradę. Z góry dziękuję i pozdrawiam
- Od: 5 kwi 2013, 19:24
- Posty: 7
- Auto: Mazda 6 2.0 benzyna 2008
Z racji ze troche w tej branży jestem, to powiem tak, znaczenie ma dużo bateria jeśli chodzi o zasięg działania nadajnika RF (o ile jest sprawny), tanie baterie za 1zl. lub trochę lepsze Maxell o kicha, która nie nadaje się do pilotów radiowych. Tanie baterie co najwyżej maszyna licząca, tudzież zwany kalkulator lub waga. Dobre baterie to Energizer, Sony ew. Panasonic, duży prąd startowy posiadają, na czesto używanych pilotach potrafią dociągnąć parę lat. Wszystkie te Maxell i OEM'ew nie nadają się zupełnie to radiowych pilotów samochodowych.
Druga sprawa, usterek samych pilotów, często "siadają" jak nie kwarce, to tranzystor kluczujący również, naprawa zupełnie nie opłacalna dla laika. Zamienniki z azji które zamawiam na wymianę oryginałów, świetnie dają rade, mało elementów na płytce PCB do zepsucia. Oryginalne, mają za dużo elemetów na tak małym obszarze PCB. druk wątły i po 2 latach trzeba wymieniać, Visteony chyba najczęściej.
Druga sprawa, usterek samych pilotów, często "siadają" jak nie kwarce, to tranzystor kluczujący również, naprawa zupełnie nie opłacalna dla laika. Zamienniki z azji które zamawiam na wymianę oryginałów, świetnie dają rade, mało elementów na płytce PCB do zepsucia. Oryginalne, mają za dużo elemetów na tak małym obszarze PCB. druk wątły i po 2 latach trzeba wymieniać, Visteony chyba najczęściej.
- Od: 9 sty 2014, 11:43
- Posty: 30
- Skąd: Polkowice - Legnica
- Auto: M6 2.0 SW benzin LF + Toyota T22 1.8 7AFE
Firma się nazywa hedmet tel. 501-409-602 można się powołać na mój przypadek , będzie wiedział o co chodzi. Podobno to magik od pilotów u mnie wymienił w pilocie wszystko oprócz procesora. Samemu bez wiedzy nie da się tego zrobić i baterie nic tu nie mają wspólnego Na miejscu sparował pilot z samochodem. Mówił że 90% pilotów jest do naprawy.
- Od: 5 kwi 2013, 19:24
- Posty: 7
- Auto: Mazda 6 2.0 benzyna 2008
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6