Siema, przerobiłem ten temat kilka dni temu... bo mi odpadł podłokietnik

Niestety moim zdaniem mamy do czynienia z wadą konstrukcyjną – wysuwają się tulejki i sam podłokietnik zaczyna fruwać w powietrzu (u mnie wysunęły się obie). Co gorsza – wysuwają się do zewnątrz i blokują spinki w tylnej części tunelu środkowego (demontowalnej), przez co bez urwania uchwytów jej nie wyjmiesz.
Żeby zdemontować całość – trzeba wyjąć tunel

Ale sprawa jest prosta i zajmuje 10 minut:
Zaczynasz tak jak już gdzieś na forum ktoś robił fotorelację z demontażu radia:
1. wyjmujesz uchwyty na kubki (są na zatrzaskach, trzeba szarpnąć do góry),
2. odkręcasz gałkę zmiany biegów i wyjmujesz cały plastyk z osłoną skórzaną,
3. demontujesz błyszczące listwy (te, które wchodzą do góry – na deskę rozdzielczą). Proponuję zacząć od dołu, są na zatrzaskach, wychodzą gładko,
4. potem wychodzi ta srebrna listwa naokoło panelu klimatyzacji. Jest zintegorwana z przełącznikami od ogrzewania foteli i popielniczką (ja wszystko porozpinałem – szybka piłka),
Punkty 1-4 na filmie wyglądają tak:
http://www.youtube.com/watch?v=JOlouxzGGO8. Koleś mówi, żeby nie ruszać wtyczek, bo jedna z nich jest podłączona do sterownika poduszki – moim zdaniem przesada, bo wychodzi cała żarówka z uchwytu, spokojnie można wyjmować.
I od tej pory trochę inaczej; nie demontujemy sterowania klimy, nawiewów oraz radia, tylko:
5. odkręcasz 4 śruby trzymające tunel – dwie w środkowej części (od wewnątrz, po bokach) oraz dwie w środku schowka pod podłokietnikiem (trzeba wyjąć wyściółkę),
6. wysuwasz tunel do tyłu i gotowe.
A trzeba go zdemontować

Żeby dostać się to wspomnianych tulejek należy otworzyć tylną część tunelu – tę z popielniczką (jest na zatrzaskach, ale niestety też na dwóch śrubach od dołu – i żeby je wykręcić trzeba podnieść tunel)... potem powinna zejść, chyba, że jak wspomniałem tulejki wysunęły się do zewnątrz i wlazły za plastykowe zaczepy – wtedy je złamiesz, choćby nie wiem co

Jak odkręcisz śruby spod spodu, odepniesz wszystkie zaczepy z boków i będzie trzymało górą – trzeba przygotować klej, zamknąć oczy i szarpnąć

Naprawisz zawiasy bez użycia części. Ja złamane zatrzaski podkleiłem kropelką i trzymają się jak ta lala

Do tego proponuję zalać trochę kleju do środka zawiasu, żeby podkleić tulejki na przyszłość.
@VPM – nie wysłałeś koledze schematu od poprzedniej wersji przypadkiem?
Nie mam fotorelacji, ale zrobiłem kilka fotek, może się przydadzą:
po demontażu wygląda tak:

z bliska:

srebrna listwa dookoła sterowania klimą (widać też prawą listwę ozdobną oraz uchwyt na kubki):

zdemontowany tunel:

wiązka przewodów wyjęta z przełączników ogrzewania foteli, popielniczki i podświetlenia wyłączonej poduszki pasażera:
