Woda we wnece podnośnika
Strona 1 z 1
Hej jakis czas temu zwrocilem uwage na wode we wnece podnisnika( wneka z prawej strony przy nadkolu pod wykladzina bagaznika i pod styropianem chroniacym. Wyciagam podnosnik po raz pierwszy od kupienia auta i patrze woda jakis 1cm plywa sobie we wnece. Pomyslalem wytre bedzie oki bo pewnie kiedys komus sie cos wylalo a moze nawet mi i tyle. Wczoraj patrze po 2 macach i znow woda. Kurde co jest. Ranty wneki sa zalane jakims spoiwem i jest tez czarna zaslepka z prawej strony. Jak spr skad cieknie. Sa jakies sposoby czy mam prprostu wziasc weza i lac. Mial ktos podobny problem? A widze watki z woda w miejscu kola zapasowego ale u mnie sucho pozdrawiam.
-
Ltk
Wojtek napisał(a):wskocz do bagaznika z latarka i niech ktos polewa auto z weza...
A jak się utopi w tym bagażniku? Najpierw zasady BHP a puzniej takie porady, bo będziesz miał człowieka na sumieniu.
Sprawdź czy masz dobre uszczelnienie tylnej lampy, mi w GG tamtędy woda się wdarła. Jeżeli dywaniki są suche to tam bym szukał na styku klosza i karoserii.
- Od: 11 lis 2011, 02:41
- Posty: 35
- Skąd: Luton, UK
- Auto: Mazda6 ts2, 2003
Mazda 6 Sport, Hatchback, 2010
A jak inaczej sprawdzić? Nie utopi się bo będzie ktoś przy aucie (lejący), po drugie można złożyć oparcie pasażerów z tylnej kanapy. Można również lać wiadrem ale mało skuteczne będzie jeśli przeciek jest mały.
A i lać wodę po karoserii i zamkniętych wszystkich klapach, oknach,drzwiach
A i lać wodę po karoserii i zamkniętych wszystkich klapach, oknach,drzwiach

"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
-
Zoom -Zoom from Belgium
- Od: 26 mar 2010, 14:31
- Posty: 7010 (210/247)
- Skąd: Benelux/Szczecin
- Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.
szczypik napisał(a):Najpierw zasady BHP a puzniej takie porady
Zdecydowanie zalecana próba polewania wodą i szukania w środku przecieku.
Bez uszczypliwych uwag proszę. Marian
Ostatnio edytowano 2 lut 2013, 01:30 przez Marianek, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Bez uszczypliwych uwag proszę
Powód: Bez uszczypliwych uwag proszę
Wojtek napisał(a):Przeciez nie ma nalewac tam wody...
Ps. To miejsce raczej odpada...
Tapatalk2
Ja znalazłem ślady zacieków pod lampami z wewnętrznej strony bagażnika. I to chyba nie była deszczówka, raczej ona wdzierała się podczas mycia karcherem. Pewnie jak dawałem nim po lampach to uszczelka poddawała się ciśnieniu i tak z jednego mycia i kolejnego tej wody tylko przybywało.
Dopisano piątek, 1 lutego 2013, 23:26:
Bez uszczypliwych uwag proszę. Marian
Ostatnio edytowano 2 lut 2013, 01:30 przez Marianek, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Bez uszczypliwych uwag proszę
Powód: Bez uszczypliwych uwag proszę
- Od: 11 lis 2011, 02:41
- Posty: 35
- Skąd: Luton, UK
- Auto: Mazda6 ts2, 2003
Mazda 6 Sport, Hatchback, 2010
Jeszcze raz będą jakieś wycieczki personalne wynagrodzę ostrzeżeniem.
"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
-
Zoom -Zoom from Belgium
- Od: 26 mar 2010, 14:31
- Posty: 7010 (210/247)
- Skąd: Benelux/Szczecin
- Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.
Winną przeciekania wody do środka jest uszczelnienie "gąbkowa uszczelka" lamp.
Lampy zarówno wewnętrzne jak i zewnętrzne, usprawnienie nieszczelności polega na kupieniu uszczelki do okien, takiej z gąbeczki nie pianki szer. 7mm gr. 4mm, 10 mb za 6PLN.
Należy zdemontować lampy, wyczyścić w miejscu styku uszczelki lampy z karoserią i nakleić nową uszczelkę wokół otworu i zamontować lamy na swoje miejsca.. efekt gwarantowany.
ps: lapy wewnętrzne mają po dwa wielkie otwory wentylujące wnętrze lampy, przy nieszczelnej uszczelce lampa od środka może masakrycznie wyglądać...
Lampy zarówno wewnętrzne jak i zewnętrzne, usprawnienie nieszczelności polega na kupieniu uszczelki do okien, takiej z gąbeczki nie pianki szer. 7mm gr. 4mm, 10 mb za 6PLN.
Należy zdemontować lampy, wyczyścić w miejscu styku uszczelki lampy z karoserią i nakleić nową uszczelkę wokół otworu i zamontować lamy na swoje miejsca.. efekt gwarantowany.
ps: lapy wewnętrzne mają po dwa wielkie otwory wentylujące wnętrze lampy, przy nieszczelnej uszczelce lampa od środka może masakrycznie wyglądać...
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6