Komputer pokładowy. Gdzie jest i jego ustawienia.

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez Wojtek » 16 wrz 2012, 00:10

admiras napisał(a):Nie wiem jakie masz wszystkie klawisze na kierownicy , ale w mojej wersji działa to tak
(oczywiście uruchomiony zapłon :)

moze ktos z kolegow wrzuci zdjecia przyciskow?
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17490 (110/470)
Skąd: UK
Auto: Rapid 1.2 SE-L 110KM
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez bartek198022 » 16 wrz 2012, 16:13

Witam
Oto krótki filmik jak to u mnie wygląda:

Obrazek
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 14 mar 2012, 19:44
Posty: 20
Skąd: Zoetermeer
Auto: Mazda 6 GH 103KW 140KM Sedan
Diesel 2008
Chip na 170KM

Postprzez Wojtek » 16 wrz 2012, 17:12

super <jupi>
dzieki... teraz to juz kazdy chyba sobie z tym poradzi ;)
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17490 (110/470)
Skąd: UK
Auto: Rapid 1.2 SE-L 110KM
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez marketleader » 6 kwi 2013, 10:09

Witajcie.

Odświeżę wątek. Dzięki za fotoinstrukcję. Mam tylko pytanie jakie po kolei dane się wyświetlają. Zidentyfikowałem na razie:
– zegar
– bieżące zużycie
– średnie zużycie (od ostatniego resetu)
– dystans jaki można jeszcze przejechać na baku
– średnia prędkość (od ostatniego resetu)
– I tu ostatniej pozycji nie rozgryzłem. Czy ktoś posiadający instrukcję w jakimś cywilizowanym języku mógłby zacytować co to jest?

Z góry dziękuję i pozdrawiam
marketleader
 

Postprzez kogut1235 » 6 kwi 2013, 10:30

Akurat mam werjse poliftowa ale nie wydaje mi sie zeby cos zmieniali w komputerze :D
Instrukcja obslugi na ten temat mówi tak:

Alarm Prędkości
W tym trybie wyświetlane są informacje o alarmie prędkości. Możesz zmienić prędkosć , po przekroczeniu której, będzie włączał się alarm.

UWAGA : Tryb wyświetlania alaramu prędkości jest aktywowany równocześnie z wyemitowaniem sygnału dzwiękowego , na wyświetlaczu kilkakrotnie miga ustawiona uprzednio wartość prędkości.

Ustawianie alarmu prędkości

UWAGA: Zawsze ustawiaj alarm prędkości mając na względzie przepisy obowiązujące w danym kraju/mieście . Dodatkowo zawsze kontroluj prędkość samochodu podawaną ma prędkościomierzu. :)
Prędkość , przy której ma się uruchomić alarm może być ustawiona w zakresie 30-250 km/h (moja mazda musiała byc spadać ze skarpy żeby taką prędkość osiągnąc :) )

1. Naciskaj przycisk INFO aż włączysz tryb wyświetlania alarmu prędkości.
2. Przytrzymaj naciśnięty przycisk INFO aż zacznie migać cyferka setek ustawianej prędkośći.
3. Naciska przycisk INFO aż ustawiona zostanie żądana liczba setek.
4. Po ustawieniu żądanej liczby setek , przytrzymaj naciśnięty przycisk INFO , aż kolejne dwie cyfry zaczną migać.

UWAGA: Jeśli na miejscu setek zostanie wybrany symbo (–) , alaram prędkości zostaje wyłączony, a procedura programowania zakończona.

5. Naciskaj przycisk INFO aż ustawiona zostanie żądana liczba dziesiątek.
6. Po ustawieniu żądanej liczby dzisiątek i wyświetleniu się liczby zero na miejscu jedynek , przytrzymaj naciśnięty przycisk INFO aż cyfry przestaną migać.

Dziekuje za uwage , dowidzenia :)
Forumowicz
 
Od: 15 wrz 2012, 23:46
Posty: 103
Skąd: Świnoujście
Auto: Lexus IS 300H 2013

Mazda CX5 2012 2,0 SKYPASSION

Postprzez Marianek » 6 kwi 2013, 11:16

marketleader napisał(a): I tu ostatniej pozycji nie rozgryzłem. Czy ktoś posiadający instrukcję w jakimś cywilizowanym języku mógłby zacytować co to jest?

Podobnie jak w polifcie alarm prędkości.
Ustawienie odbywa się przez przytrzymanie przycisku "set"aż wskaźnik zacznie pulsować, potem wskaźnikiem "góra-dól" ustawiasz żądaną prędkość, po ustawieniu zostawiasz aż przestanie pulsować.
Dezaktywacja polega na ustawieniu '--".
"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Zoom -Zoom from Belgium
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Beneluxu i Niemiec
 
Od: 26 mar 2010, 14:31
Posty: 6993 (208/245)
Skąd: Benelux/Szczecin
Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.

Postprzez chelek666 » 3 paź 2013, 13:02

A ja mam pytanie. Czy można jeździć na włączonym tempomacie na "On" a operować tylko Resume/Cancel? Tzn. w praktyce to wiem, że można, ale czy ma to wpływ na coś (np zużycie paliwa, zużycie jakiejś części). Czy powinno się przełączać na "Off" Jeśli akurat nie używamy (dajmy na to jadę sobie drogą szybkiego ruchu, wjeżdżam do miasta – wciskam Cancel – a pojakimś tam czasie dajmy na to wyjeżdżam z miasta – to robie Resume. Czy włączanie i wyłączanie jest tylko ze względów bezpieczeństwa (bo jednym guzikiem przypadkowo mogę włączyć przyspieszania)? Bo tak to w sumie On/Off mogłoby nie być.
Forumowicz
 
Od: 21 wrz 2013, 23:29
Posty: 39
Auto: Mazda 6 Kombi 2,5 (170KM) 2009r.

Postprzez CudownyBocianek » 3 paź 2013, 15:02

Wlasnie po to jest przycisk ON i OFF – ze wzgledow bezpieczenstwa. Poza tym tempomat wprowadzili glownie na autostrady a nie do jezdy w miescie lub wioskach <lol> . Tak jak sam napisales mozesz go aktywowac przez przypadek i wtedy zonk. Mozesz sie nie zorientowac w pore, ze auto ci przyspiesza – czasami to ulamki sekund. Uwierz mi ja mam 2.2 185 KM i na tempomacie bardzo szybko nabiera predkosci na resume. A poza tym nie masz wrazenia ze jezdzac po drogach lokalnych itp. tak jakby tracisz czesc kontroli nad autem jak np. ktos ci wyskakuje z bocznej drogi. Moze tylko jak tak mam :D . Nawet w instrukcji obslugi jest napisane zeby nie jezdzic na CANCEL tylko wylaczac.
Jak nie ma polskich znaków to sorry ale pisze ze srajtfona Szajsunga... Amen
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 kwi 2013, 22:29
Posty: 315 (0/8)
Auto: Mazda 6 GH Kombi R2AA 2009 rok, Mazda 3 BK Hatchback Y6 2007 rok

Postprzez chelek666 » 3 paź 2013, 15:08

Ja wogóle wcześniej nie jeździłem z tempomatem, więc i tak trochę niepewnie się czuję – nawet na autostradzie (szczególnie na naszych autostradach, kiedy co chwila TIR Ci zjeżdża na lewy pas i wyprzedza innego TIRa przez kolejne kilka kilometrów <glupek2> ). Co innego gdyby tempomat był aktywny ;) Ale tak z ciekawości pytałem czy jakieś względy poza bezpieczeństwem tu wchodzą w grę.
Forumowicz
 
Od: 21 wrz 2013, 23:29
Posty: 39
Auto: Mazda 6 Kombi 2,5 (170KM) 2009r.

Postprzez CudownyBocianek » 3 paź 2013, 21:21

Raczej nie. Tempomat to tylko kolejna funkcja komputera. Nic sie fizycznie nie zuzywa. Natomiast jezdzac na tempomacie mozna troche paliwa zaoszczedzic i mniej zuzywasz pedal gazu :D . Tylko czy warto wylaczac odrobine myslenia kosztem nizszego zuzycia paliwa i dla wygody? Kurcze jeszcze czytajacy pomysla, ze jestem na nie z tempomatem. Otoz nie. Korzystam z niego tam gdzie moge pod warunkiem ze nie ma skrzyzowan itp. Pozdrawiam.
Jak nie ma polskich znaków to sorry ale pisze ze srajtfona Szajsunga... Amen
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 kwi 2013, 22:29
Posty: 315 (0/8)
Auto: Mazda 6 GH Kombi R2AA 2009 rok, Mazda 3 BK Hatchback Y6 2007 rok

Postprzez aliennekk » 11 lut 2014, 17:21

Na na kierownicy nie posiadam zadnych przyciskow, czy to oznacza ze nie ma komputera pokładowego?
Początkujący
 
Od: 11 lut 2014, 17:19
Posty: 15
Auto: Mazda 6 GH

Postprzez Sebal » 11 lut 2014, 20:14

aliennekk napisał(a):Na na kierownicy nie posiadam zadnych przyciskow, czy to oznacza ze nie ma komputera pokładowego?
ANO. Swoją drogą nie wiedziałem że były takie wersję , które nawet strowania radiem nie mają na kierownicy. Klimatyzacje masz ręczną czy automatyczną?
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2007, 10:22
Posty: 635 (1/6)
Skąd: Lublin
Auto: było:
Mazda 6 2.0 diesel GY
Mazda CX-7 diesel ER
Mazda 2 1.3 86 KM DE
Mazda 6 2.2 180 KM GH
Mazda 6 2.2 175 KM AWD GJ
Mazda 3 2.0 150 KM AT BL
Jest:
Mazda CX 60 PHEV KH
Mazda 3 2.0 120 KM AT BM

Postprzez aliennekk » 11 lut 2014, 20:21

Ani jednego przycisku nie mam. Klima reczna.
Początkujący
 
Od: 11 lut 2014, 17:19
Posty: 15
Auto: Mazda 6 GH

Postprzez rumpek » 11 lut 2014, 20:55

OOOO to masz pakiet bida, gdzieś czytałem o takich mazdach i chyba nic nie da sie zrobić
Forumowicz
 
Od: 21 sty 2014, 20:51
Posty: 53 (0/2)
Skąd: Wola Bukowska
Auto: Mazda 6 gh 2008r. 2,0l diesel

Postprzez maselek » 11 lut 2014, 21:01

aliennekk, daj foto <oczy>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 kwi 2008, 20:51
Posty: 523 (1/2)
Skąd: E£K
Auto: M6' GH 2.0 Pb

Postprzez aliennekk » 11 lut 2014, 21:04

Jutro zrobie to sie z Wami podziele...hmm to ta nazwa exclusive ma sie nijak do tego co ma w srodku...
Początkujący
 
Od: 11 lut 2014, 17:19
Posty: 15
Auto: Mazda 6 GH

Postprzez Sebal » 11 lut 2014, 21:27

aliennekk napisał(a):Jutro zrobie to sie z Wami podziele...hmm to ta nazwa exclusive ma sie nijak do tego co ma w srodku...
to nie jest przypadkiem wersja z USA? Wydawało mi się że w Europie nie występowały szóstki z ręczną klimatyzacją.
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2007, 10:22
Posty: 635 (1/6)
Skąd: Lublin
Auto: było:
Mazda 6 2.0 diesel GY
Mazda CX-7 diesel ER
Mazda 2 1.3 86 KM DE
Mazda 6 2.2 180 KM GH
Mazda 6 2.2 175 KM AWD GJ
Mazda 3 2.0 150 KM AT BL
Jest:
Mazda CX 60 PHEV KH
Mazda 3 2.0 120 KM AT BM

Postprzez Marianek » 11 lut 2014, 22:28

Występowały, są to podstawowe wersje, klima manualna, kola 16, brak komputera, brak przeciwmgielnych, brak sterowania na kierownicy, radio bez zmieniarki, brak kontrolki zapiętych pasów pasażerów.
6bas1.jpg
m6 bas.jpg
"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Zoom -Zoom from Belgium
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Beneluxu i Niemiec
 
Od: 26 mar 2010, 14:31
Posty: 6993 (208/245)
Skąd: Benelux/Szczecin
Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.

Postprzez aliennekk » 11 lut 2014, 22:37

I to jest ciekawe bo tak kontrolka zapietych pasów jest, znieniarka również ...W wersji wpisana jest jaki exclusive ...

Wysłane z mojego HTC One S przy użyciu Tapatalka
Początkujący
 
Od: 11 lut 2014, 17:19
Posty: 15
Auto: Mazda 6 GH

Postprzez Sebal » 11 lut 2014, 23:07

aliennekk napisał(a):I to jest ciekawe bo tak kontrolka zapietych pasów jest, znieniarka również ...W wersji wpisana jest jaki exclusive ...

Wysłane z mojego HTC One S przy użyciu Tapatalka
A może Ci "ktoś" kierownice podmienił?
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2007, 10:22
Posty: 635 (1/6)
Skąd: Lublin
Auto: było:
Mazda 6 2.0 diesel GY
Mazda CX-7 diesel ER
Mazda 2 1.3 86 KM DE
Mazda 6 2.2 180 KM GH
Mazda 6 2.2 175 KM AWD GJ
Mazda 3 2.0 150 KM AT BL
Jest:
Mazda CX 60 PHEV KH
Mazda 3 2.0 120 KM AT BM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6