Keyless Entry System. Jak to działa? Różne problemy.

Keyless w nowej 6:
-w szóstce jest pilot z przyciskami z ukrytym kluczykiem (umieszczony wewnątrz pilota, na zatrzask) – z tego co widziałem w CX-7 jest karta, pilot może być schowany w kieszeni bądź plecaku/torbie – system radiowy wykrywa posiadanie pilota tylko w odpowiedniej odległości od drzwi/klapy bagażnika pojazdu, nie ma konieczności wyjmowania pilota,
-odblokowanie zamków następuję po dotknięciu dłonią sensora znajdującego się po wewnętrznej stronie klamki (gdy drzwi nie zostaną uchylone, zamek centralny zamknie się po około 30 sek.),
-zamknięcie następuje w momencie naciśnięcia przycisku znajdującego się po zewnętrznej stronie klamki,
-otwarcie klapy bagażnika następuje po dotknięciu przycisku znajdującego się na klapie,
-uruchomienie pojazdu następuje po wciśnięciu sprzęgła i przycisku START/STOP (taki jak w moim avatarze),
-na kolumnie kierownicy znajduje się zaślepka, po wyjęciu której mamy możliwość włożenia kluczyka w przypadku, gdyby Keyless nie działał.
Sam pilot obsługuje otwieranie, zamykanie zamków centralnych, otwieranie klapy bagażnika, możliwość otworzenia szyb w całym samochodzie, domknięcia szyb, rozbrojenia alarmu z czujników ruchu wewnątrz kabiny auta.
Ciekawostka – system Keyless w Mazdzie 6 jest produkowany przez firmę Siemens.
Na razie działa bez zarzutu.
Do auta dostajemy 2 piloty – działające w identyczny sposób, po zgubieniu pilota, nowy trzeba zamówić w ASO.
Wygoda – he he... trzeba ocenić samemu... masz pilot w kieszeni i nie musisz go wyjmować, żeby otworzyć samochód czy uruchomić silnik.
Problemy
– Problem z przyciskiem w klamce – naprawa –> link – autor: roy130
-w szóstce jest pilot z przyciskami z ukrytym kluczykiem (umieszczony wewnątrz pilota, na zatrzask) – z tego co widziałem w CX-7 jest karta, pilot może być schowany w kieszeni bądź plecaku/torbie – system radiowy wykrywa posiadanie pilota tylko w odpowiedniej odległości od drzwi/klapy bagażnika pojazdu, nie ma konieczności wyjmowania pilota,
-odblokowanie zamków następuję po dotknięciu dłonią sensora znajdującego się po wewnętrznej stronie klamki (gdy drzwi nie zostaną uchylone, zamek centralny zamknie się po około 30 sek.),
-zamknięcie następuje w momencie naciśnięcia przycisku znajdującego się po zewnętrznej stronie klamki,
-otwarcie klapy bagażnika następuje po dotknięciu przycisku znajdującego się na klapie,
-uruchomienie pojazdu następuje po wciśnięciu sprzęgła i przycisku START/STOP (taki jak w moim avatarze),
-na kolumnie kierownicy znajduje się zaślepka, po wyjęciu której mamy możliwość włożenia kluczyka w przypadku, gdyby Keyless nie działał.
Sam pilot obsługuje otwieranie, zamykanie zamków centralnych, otwieranie klapy bagażnika, możliwość otworzenia szyb w całym samochodzie, domknięcia szyb, rozbrojenia alarmu z czujników ruchu wewnątrz kabiny auta.
Ciekawostka – system Keyless w Mazdzie 6 jest produkowany przez firmę Siemens.
Na razie działa bez zarzutu.
Do auta dostajemy 2 piloty – działające w identyczny sposób, po zgubieniu pilota, nowy trzeba zamówić w ASO.
Wygoda – he he... trzeba ocenić samemu... masz pilot w kieszeni i nie musisz go wyjmować, żeby otworzyć samochód czy uruchomić silnik.
Problemy
– Problem z przyciskiem w klamce – naprawa –> link – autor: roy130