Keyless Entry System. Jak to działa? Różne problemy.

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez tomas7 » 15 mar 2014, 23:22

Z prawej strony pod panelem tylnego słupka jest centralka, najprawdopodobniej od tego właśnie. Ostatnio rozbierałem bo szukałem podłączenia modułu do haka. Opcja druga to uszkodzony guzik od zamykania bezkluczykowego w klapie.
tomek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sie 2011, 18:36
Posty: 729 (2/7)
Skąd: Gosport UK/ Świdwin PL
Auto: M6 Wagon TS GY LF 2.0 benz 2003
M6 GH L5 estate 2.5 sport (170KM)

M6 GH Sport Galaxy Grey

Postprzez Grześkowiak85 » 25 cze 2014, 01:29

Witam.
Prosze o wsparcie w sprawie mojej Magdaleny.
Posiadam takową z systemem bezkluczykowym i od 2 dni nie potrafie odpalić auta.
Co więcej, pilot otwiera i zamyka auto przyciskami a także zbliżeniowo ręką lecz bagażnik już nie reaguje.
Co gorsza, gdy wsiadam do auta po naciśnięciu guzika START/STOP nic się nie dzieje... poza zapaleniu się go na czerwono.
Kiedy wciskam sprzęgło – zamiast na zielono świeci się na czerwono + brak jakiejkolwiek reakcji.
Gdy użyję awaryjnego kluczyka z pilota wkładając go do stacyjki, to sytuacja się nie zmienia. Czyli zero reakcji poza czerwoną lampką.
Dzieje się tak samo z oboma pilotami. Normalnie ręce opadają :\

Liczę na Was ludziska...
Ostatnio edytowano 25 cze 2014, 05:50 przez Wojtek, łącznie edytowano 1 raz
Powód: interpunkcja
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2008, 23:25
Posty: 51
Auto: M6 TS2,TD136k,03r.anglik,

Postprzez Wojtek » 25 cze 2014, 06:12

Poczytaj ten temat... Koledzy napisali, że przyciski w drzwiach powodują różne zwarcia w instalacji i cały system wariuje...
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17490 (110/470)
Skąd: UK
Auto: Rapid 1.2 SE-L 110KM
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez tomas7 » 25 cze 2014, 11:17

A jak piszesz, że guzik w bagażniku nie działa to pierwsze wg mnie do sprawdzenia
tomek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sie 2011, 18:36
Posty: 729 (2/7)
Skąd: Gosport UK/ Świdwin PL
Auto: M6 Wagon TS GY LF 2.0 benz 2003
M6 GH L5 estate 2.5 sport (170KM)

M6 GH Sport Galaxy Grey

Postprzez celnikp » 27 cze 2014, 20:10

Sprawdź czujniki przy pedale sprzęgła. Są dwa i kiedy wciskasz sprzęgło to jeden powinien być wciśnięty a drugi powinien być w pozycji wysuniętej. Mi się kiedyś mocowanie jednego z czujników zgieło i system nie widział że pedał jest wciśnięty. Te dwa czujniki są jakoś połączone i muszą razem współgrać.
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2009, 01:17
Posty: 179 (0/1)
Skąd: Trójmiasto
Auto: była M6 GG jest GH 2.5 Dynamic

Postprzez Wojtek » 29 cze 2014, 12:39

celnikp napisał(a):Sprawdź czujniki przy pedale sprzęgła.

:| Co ten jeden włącznik maja wspólnego z systemem bezkluczykowym?
Przy tempomacie, to owszem ma, bo nie załączysz tempomatu... :|
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17490 (110/470)
Skąd: UK
Auto: Rapid 1.2 SE-L 110KM
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez roy130 » 29 cze 2014, 13:37

Jakiś włącznik jest przy sprzęgle bo tylko po wciśnięciu sprzęgła można odpalić samochód bezkluczykowo jak i z kluczykiem.

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Początkujący
 
Od: 2 mar 2008, 19:32
Posty: 27 (0/3)
Skąd: Nowa Sól / Bath (UK)
Auto: M6 GH Sport 2.5L5

Postprzez Wojtek » 29 cze 2014, 15:09

Ja stawiam mimo wszystko na uszkodzony włącznik klapy... A dopiero po jego sprawdzieniu szukałbym dalej... :)
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17490 (110/470)
Skąd: UK
Auto: Rapid 1.2 SE-L 110KM
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez Ponzol » 21 paź 2014, 19:13

Witam,
Po raz piąty moja Mazda została unieruchomiona przez system key less. Byłem w pięciu serwisach i u jednego specjalisty prywatnego. Wszyscy rozkładają ręce. Ostatnim razem został wgrany nowy soft i po dwóch miesiącach to samo. Wsiadam do samochodu i kontrolka na tablicy jak i przycisk świecą się na czerwono. Samochód jest z 2009 roku i na ten temat znalazłem następującą wzmiankę,

http://www.autoserviceprofessional.com/ ... da-keyless

Problem jest taki że nie ma jakiś wcześniejszych sygnałów przed awarią i po prostu samochód wchodzi w " fail safe mode " i jestem uziemiony. Pozostaje mi chyba tylko rozbiórka pojazdu.
Już nie mam siły na ten problem. Macie jakieś pomysły???
Początkujący
 
Od: 21 paź 2014, 16:13
Posty: 4
Auto: Mzda 6GH 2.5 170KM

Postprzez tomas7 » 21 paź 2014, 20:09

Mi się ponownie zapaliła lampka na desce dzisiaj rano, z tym że przycisk 'start' pali się na zielono.Auto pali i jeździ normalnie. Najlepsze jest to, że byłem z problemem w ASO 2 razy jak auto było jeszcze na gwarancji i dupa, nic nie znaleźli.
tomek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sie 2011, 18:36
Posty: 729 (2/7)
Skąd: Gosport UK/ Świdwin PL
Auto: M6 Wagon TS GY LF 2.0 benz 2003
M6 GH L5 estate 2.5 sport (170KM)

M6 GH Sport Galaxy Grey

Postprzez smile » 21 paź 2014, 20:13

Odczytać błędy?
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez Ponzol » 21 paź 2014, 21:26

Na chwilę obecną nie ma możliwości zczytania błędów przynajmniej w moim przypadku. Nie można uruchomić zapłonu. Ja byłem w 5 salonach i też rozłożyli ręce. Samochòd nadaje się na złom. Na razie stoi na deszczu i czeka na transport tylko dokąd?
Początkujący
 
Od: 21 paź 2014, 16:13
Posty: 4
Auto: Mzda 6GH 2.5 170KM

Postprzez tomas7 » 21 paź 2014, 22:17

U mnie błędy były sprawdzane, nawet śladu nie było że coś nie tak.
Ponzol, nie takiej niezawodności się chyba spodziewałeś co ??. Ja wytrwale czekam, na razie lampka się zapala i gaśnie po jakimś czasie i z odpaleniem problemu nie było. Jedyne co zauważyłem, nie wiem czy ma to coś wspólnego, ale lampka zapala się przeważnie w hu...ą pogodę, jak pada lub jak jest wilgotno nad ranem.
tomek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sie 2011, 18:36
Posty: 729 (2/7)
Skąd: Gosport UK/ Świdwin PL
Auto: M6 Wagon TS GY LF 2.0 benz 2003
M6 GH L5 estate 2.5 sport (170KM)

M6 GH Sport Galaxy Grey

Postprzez Ponzol » 21 paź 2014, 22:36

U mnie nigdy się nie zapalała kontrolka. Po prostu bez wcześniejszych sygnałòw samochòd wchdzi w stan awaryjny i pozostaje tylko laweta. Najgorszy był Poznań pod hurtownią z dwòjką dzieci na pokładzie. Teraz na szczęście stało się to pod domem. Raz chcieli mi nawet wymienić pompę ABS :). Koszt ok 7000zł. Dosadnie odmówiłem. Akumulator nowy, ładowanie wzorowe. Nie ma jak ugryźć tematu. Problem nie do wykrycia przy obecnym stanie techniki.
Ostatnio edytowano 22 paź 2014, 01:24 przez Ponzol, łącznie edytowano 1 raz
Początkujący
 
Od: 21 paź 2014, 16:13
Posty: 4
Auto: Mzda 6GH 2.5 170KM

Postprzez tomas7 » 21 paź 2014, 22:40

może warto na ten moduł zwrócić uwagę
tomek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sie 2011, 18:36
Posty: 729 (2/7)
Skąd: Gosport UK/ Świdwin PL
Auto: M6 Wagon TS GY LF 2.0 benz 2003
M6 GH L5 estate 2.5 sport (170KM)

M6 GH Sport Galaxy Grey

Postprzez Ponzol » 22 paź 2014, 01:22

I tu jest właśnie problem poniważ autoryzowane serwisy twierdzą że moduł jest sprawny. Ja z drugiej strony obawiam się kolejnej przygody. Dla mnie to koniec historii.
Początkujący
 
Od: 21 paź 2014, 16:13
Posty: 4
Auto: Mzda 6GH 2.5 170KM

Postprzez Scorpii » 26 lis 2014, 15:53

Witam,
jestem tu nowy i jeszcze słabo sie orientuje w niektórych rzeczach, więc jeżeli taki temat już był to przepraszam.
Mianowicie, od wczoraj zaczęła wyświetlać mi się czerwona kontrolka klucza. Pierwszą moją myślą było to ,że pilot ma już słabą baterię ale po wymianie nic się nie zmieniło. Miał ktoś taki problem? Proszę o pomoc.

Poniżej daje SS do owej kontrolki.
Załączniki
kontrolka.jpg
Scorpii
 

Postprzez bilek » 27 lis 2014, 12:09

błąd keyless entry. może w tym watku będzie odpowiedź
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 paź 2011, 15:09
Posty: 51 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GH 2.0 MZR Kirei

Postprzez Wojtek » 27 lis 2014, 12:21

Należy odczytać kody błędów... czyli podłaczyć się pod kompa...
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17490 (110/470)
Skąd: UK
Auto: Rapid 1.2 SE-L 110KM
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez zor-ro1970 » 24 mar 2017, 18:50

Siemka mam ten sam problem z 2.5 Pb nie moge zamknąc z przycisku od strony kierowcy i zapalony kluczyk oraz czasem restart radia i centralnego panela . Restart nastepuje jak zapali sie samochód z kłodka razem z kontrolka kluczyka.
http://allegro.pl/przycisk-wlacznik-guz ... 24485.html
przycisk dostepny
Forumowicz
 
Od: 30 cze 2010, 10:05
Posty: 109 (0/1)
Auto: Rav 4 2.0 2013
Mazda 6 GH 2.5 Top 2008, Lpg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6