Czujnik położenia pedału sprzęgła
1, 2
Witam, kupiłem mazde 6 Gh rok 2008 diesel 140km. Są jednak 2 rzeczy które mnie martwią, Wyskakuje mi błąd obwodu włącznika położenia pedału sprzęgła P0704. Po skasowani błędu po kilku dniach znowu wyskakuje. Błąd kasuje sie nawet po odłączeniu akumulatora.
-
zool234
O skrzyni biegow, a dokładnie przechodzeniu z 1 na 2 sporo było pisane już na tym forum, po prostu taka skrzynia, w zależnosci od przebiegu możesz olej w skrzyni wymienić.
- Od: 21 kwi 2011, 21:52
- Posty: 73
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GH 2.0 147 KM
FSM Polski Fiat 126p 1983r.
Przejedz sie najlepiej do ASO, na forum jest też Pan Jaksa, być może on coś bedzie miał do powiedzenia w temacie.
Ps. Uzupełnij profil.
Ps. Uzupełnij profil.
- Od: 21 kwi 2011, 21:52
- Posty: 73
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GH 2.0 147 KM
FSM Polski Fiat 126p 1983r.
Teraz jakim samochodem nie jade to porównuje. I najbardziej mnie to denerwuje, że wsiadam do samochodów o wiele starszych i skrzynie chodzą jak po maśle. A ta moja taka toporna.
-
zool234
hm...
o skrzyni jest juz dosc sporo i nawet kolega Jaksa juz sie tam wypowiadal rowniez...
wiec nie za bardzo widze celowosc prowadzienia kolejnego watku...
o przelaczniku moge napisac tylko tyle, ze nie ma on wplywu na dzialanie skrzyni...
informuje tylko komputer o stanie (polozeniu) pedalu sprzegla, a dalej moze miec to zastosowanie np. w dzialaniu tempomatu
podjedz do kogos, kto ma kompa (moze byc ELM327) i sprawdz dzialanie tego wlacznika...
sprawdz styki i/lub kable...
o skrzyni jest juz dosc sporo i nawet kolega Jaksa juz sie tam wypowiadal rowniez...
wiec nie za bardzo widze celowosc prowadzienia kolejnego watku...
o przelaczniku moge napisac tylko tyle, ze nie ma on wplywu na dzialanie skrzyni...
informuje tylko komputer o stanie (polozeniu) pedalu sprzegla, a dalej moze miec to zastosowanie np. w dzialaniu tempomatu
podjedz do kogos, kto ma kompa (moze byc ELM327) i sprawdz dzialanie tego wlacznika...
sprawdz styki i/lub kable...
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Kupiłem dzis włącznik położenia pedału sprzęgła i moje pytanie czy aby napewno on znajduje sie gdzies pod pedałem? bo zaglądałem tam i nic oprócz podobnego włącznika pod pedałem hamulca nie widziałem.
-
zool234
Witam wszystkich, jestem posiadaczem Mazdy 6 od kilku tygodni i mam mały problem.
Otóż kiedy Madzia sie rozgrzeje i jest na luzie przy wcisniętym sprzęgle silnik zaczyna głośniej chodzić, jak by łapał lewe powietrze(zwiększone drgania), kiedy puszcze sprzęgło wszystko ustępuje i jest cicho.
Objaw jak na dwumase ale jeden mechanik to wykluczył, za to odłączył czujnik nad pedałem sprzęgła i anomalia znikła całkowicie. Pojechałem do Mazdy na sprawdzenie, tam mi powiedzieli że to albo dwumasa albo sprzęgło o czujniku nie chcieli słuchać(nawet o nim nie słyszeli). Nie wiem co z tym fantem zrobić a w UK cieżko o dobrego mechanika. O tym czujniku nic na forum nie znalazłem konkretnego, jakieś sugestie? Pozdro.
Otóż kiedy Madzia sie rozgrzeje i jest na luzie przy wcisniętym sprzęgle silnik zaczyna głośniej chodzić, jak by łapał lewe powietrze(zwiększone drgania), kiedy puszcze sprzęgło wszystko ustępuje i jest cicho.
Objaw jak na dwumase ale jeden mechanik to wykluczył, za to odłączył czujnik nad pedałem sprzęgła i anomalia znikła całkowicie. Pojechałem do Mazdy na sprawdzenie, tam mi powiedzieli że to albo dwumasa albo sprzęgło o czujniku nie chcieli słuchać(nawet o nim nie słyszeli). Nie wiem co z tym fantem zrobić a w UK cieżko o dobrego mechanika. O tym czujniku nic na forum nie znalazłem konkretnego, jakieś sugestie? Pozdro.
- Od: 30 mar 2012, 18:24
- Posty: 108
- Skąd: Szkocja
- Auto: M6 Sport 2.0 MZR-CD 2008
Profil uzupełniony
W dziale z dieslem nic o czujniku nie znalazlem, najlepsze jest to ze auto idzie ok i w jezdzie roznicy nie ma, tylko na postoju. Nigdzie nie moge znalezdz od czego jest ten czujnik konkretnie. W przyszlym tyg. postaram zasiegnac jakiejs opini od innego mechanika, zobaczymy co powie.
Dzisiaj porownalem prace silnika z Mazda 5 jest identycznie wiec zostawie to w spokoju i bede to obserwowal. Chyba ASO za szybko chcialo mnie naciagnac na kase
Dzisiaj porownalem prace silnika z Mazda 5 jest identycznie wiec zostawie to w spokoju i bede to obserwowal. Chyba ASO za szybko chcialo mnie naciagnac na kase
- Od: 30 mar 2012, 18:24
- Posty: 108
- Skąd: Szkocja
- Auto: M6 Sport 2.0 MZR-CD 2008
witam, dowiedziałeś sie może czegoś o tym czujniku? Bo wydaje mi sie ze mam ten sam problem (opisalem go w dziale diesel mzr-cd) tylko ze u mnie dzieje sie tak niezależnie od tego czy silnik jest zimny czy ciepły. Za pare dni gonie do polski i mam zamiar podjechać do ASO w Lublinie, może tam coś powiedza? Mam teraz auto w ASO w Derby ale nie udało mi sie porozmawiac z mechanikiem tylko z miłą panią w recepcji. Przyatakuje jak bede auto odbierał, moze uda sie zapytać angielskiego fachowca (chociaż nie bardzo w nich wierze)rajek napisał(a):Witam wszystkich, jestem posiadaczem Mazdy 6 od kilku tygodni i mam mały problem.
Otóż kiedy Madzia sie rozgrzeje i jest na luzie przy wcisniętym sprzęgle silnik zaczyna głośniej chodzić, jak by łapał lewe powietrze(zwiększone drgania), kiedy puszcze sprzęgło wszystko ustępuje i jest cicho.
Objaw jak na dwumase ale jeden mechanik to wykluczył, za to odłączył czujnik nad pedałem sprzęgła i anomalia znikła całkowicie. Pojechałem do Mazdy na sprawdzenie, tam mi powiedzieli że to albo dwumasa albo sprzęgło o czujniku nie chcieli słuchać(nawet o nim nie słyszeli). Nie wiem co z tym fantem zrobić a w UK cieżko o dobrego mechanika. O tym czujniku nic na forum nie znalazłem konkretnego, jakieś sugestie? Pozdro.
Kurof
- Od: 29 lis 2011, 12:42
- Posty: 38
- Skąd: Burton on Trent
- Auto: Bylo:
Audi A6 2.4 benzyna
Jest:
Mazda 6 GH 2.2 MZR-CD 163 KM TS2
2009
Niestety
nic sie nie dowiedzialem. Nikt nic nie wie o co chodzi z tym czujnikiem, kazdy koncentruje sie na sprzegle i dwumasie. Tak jak pisalem w poprzednich postach w tym watku, zostawilem do obserwacji i do dzisiaj zadnej zmiany tzn. nie jest gorzej. Moze tobie uda sie cos dowiedziec wiecej w ASO, u mnie nie bylo szans pogadania z mechanikiem. Powodzenia.

- Od: 30 mar 2012, 18:24
- Posty: 108
- Skąd: Szkocja
- Auto: M6 Sport 2.0 MZR-CD 2008
Jesli chodzi ci o to ze po wcisnieciu sprzegla na wolnych obrotach silnil zaczyna warczec jak by wzrosly mu troche obroty (przyspiesza), jest to normalne, taki urok diesla, patrzylem w innych GG/GY fl i GH jest tak samo.
Jak zapytalem w mazdzie – tak ma byc bo cos tam DPF – nie ma to jak fachowa odpowiedz serwisu
Jak zapytalem w mazdzie – tak ma byc bo cos tam DPF – nie ma to jak fachowa odpowiedz serwisu
- Od: 22 kwi 2010, 22:55
- Posty: 590
- Skąd: uk
- Auto: Biale
witam mam podobny problem tez kiedy wciskam sprzeglo to tak jakby gdzies lewe powietrze lecialo.Podobnie sie dzieje przy delikatnym dodaniu gazu tak ok.1000 obrotow na biegu jalowym.Auto poza tym jezdzi ok tylko ten odglos denerwujacy.Ktos moze ma jakies pomysly co to moze byc?mechanik rozklada rece,odglos slyszy i tyle
-
kowal224
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6