Programowanie pilotow centralnego zamka w M6 GH.
Łącze z istniejącym tematem, proszę przeczytaj go może Tobie coś pomoże.
Marian
Marian
"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
-
Zoom -Zoom from Belgium
- Od: 26 mar 2010, 13:31
- Posty: 6993 (208/245)
- Skąd: Benelux/Szczecin
- Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.
Witam wszystkich bardzo serdecznie:) jeżeli pisze w złym miejscu to sorki jestem tu nowy!
Chciałbym dowiedzie sie czy znacie jakieś rozwiązanie mojego problemu z kluczykami a mianowicie pilotem problem polega na tym iz kluczyk działa ale pilot już nie Wymieniłem baterie i nic to nie dało w drugim pilocie dosłownie taka sama sytuacja. Dodam iz sam kluczyk po włożeniu do zamka bądź do stacyjki działa bez problemu. Samochód był już podłączany pod kompa i problem jest taki ze w ogóle nie widzi kluczyków! a raczej pilota. Macie możne jakieś sugestie co mogło się stać i jak mogę to naprawić.
Sami wiecie ze fajnie by było mieć działający pilot:)
Ps.
Czy wiecie możne gdzie mogę dostać ( bądź ściągnąć) instrukcje obsługi do mojej Madzi 6 z 2008 automat. 2.0 benzyna.
Dzięki Wielkie z góry za wszystkie Odpowiedzi!!
Pozdro!
Chciałbym dowiedzie sie czy znacie jakieś rozwiązanie mojego problemu z kluczykami a mianowicie pilotem problem polega na tym iz kluczyk działa ale pilot już nie Wymieniłem baterie i nic to nie dało w drugim pilocie dosłownie taka sama sytuacja. Dodam iz sam kluczyk po włożeniu do zamka bądź do stacyjki działa bez problemu. Samochód był już podłączany pod kompa i problem jest taki ze w ogóle nie widzi kluczyków! a raczej pilota. Macie możne jakieś sugestie co mogło się stać i jak mogę to naprawić.
Sami wiecie ze fajnie by było mieć działający pilot:)
Ps.
Czy wiecie możne gdzie mogę dostać ( bądź ściągnąć) instrukcje obsługi do mojej Madzi 6 z 2008 automat. 2.0 benzyna.
Dzięki Wielkie z góry za wszystkie Odpowiedzi!!
Pozdro!
- Załączniki
-
- Nowy Dokument programu Microsoft Word.doc
- (72 KiB) Pobrane 186 razy
- Od: 15 mar 2013, 21:05
- Posty: 4
- Auto: Mazda 6 GH 2.0 benzyna automat, z 2008 rok.
a co sie stalo, ze oba piloty sie "rozprogramowaly"?
czy mozesz przeprowadzic ich programowanie?
czy mozesz przeprowadzic ich programowanie?
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Witam serdecznie
Mam podobny problem z dwoma pilotami. Walcze z tym problemem już dłuższy czas i puki co marne efekty. ale po kolei...
Mazda 6 2008 HB diesel kupiona w Polsce. po ok 2,5 roku w zimne dni pilot tracił zasięg. Tel do ASO... sugestia żeby wymienić baterie.
W ty miejscu popełniłem błąd ale o tym za chwilkę.
Wymieniłem baterie samodzielnie bo po co przepłacać w ASO w końcu to trywialna sprawa. Pilot ożył... niestety po dość krótkim czasie w najmniej odpowiednim momencie pilot znów przestał działać. Wziąłem z szuflady drugi i zapomniałem o problemie na kolejne 2,5 roku. Po tym czasie identyczny scenariusz. pilot przestał działać. Mając już dwa zepsute piloty postanowiłem coś z tym zrobić. kupiłem dwie nowe baterie wymieniłem i oba zaczęły działać ... tydzień czasu. Pomyślałem sobie że pewnie baterie CR1620 które mi sprzedano leżały długo i były jakieś trefne. Kupiłem kolejne dwie u zaufanego dostawcy. i znów to samo piloty po paru dniach zaczęły tracić zasięg. Jako że wiem co nieco o elektronice sprawdziłem i okazało się że oba w stanie spoczynku pobierają non stop prąd z baterii ok 0,3mA co po przeliczeniu daje czas pracy ok tygodnia. Dla porównania sprawdziłem pilota kolegi i okazało się że jego pilot nie pobiera prądu w stanie spoczynku. Jednym słowem zdiagnozowałem ze oba piloty są uszkodzone. (wysyłają sygnał radiowy ale ciągle pobierają prąd i bateria starcza na tydzień)
Tu powrócę na chwilę do błędu.
Gdybym zaniósł pilota do ASO (auto było wtedy jeszcze na gwarancji) to by wymienili baterię to po tygodniu znów by ją wymienili i pewnie po kolejnych próbach wymienili by mi pilota a tak to ja mam teraz problem.
Mój pilot to Siemens 5WK43449D HP433MHz
w środku jest płytka z dwoma układami scalonymi. Udało mi się ustalić że uszkodzeniu uległ układ A2C00042744 produkcji NEC
udało mi się sprowadzić takowe z zagranicy. Sprowadziłem też drugi układ o podobnym oznaczeniu A2000042744 tej samej firmy
(nie byłem pewny czy udało mi się poprawnie odczytać symbol.)
Po wymianie układu A20... pilot nie zapalał diody po naciśnięciu przycisku jak stary dopiero gdy się go przytrzymało ok 2 s dioda się zaświecała
nie udało mi się go sparować z autem za pomocą procedury 3x kluczyk, 3x drzwi. sprawdziłem na analizatorze widma czy po wymianie coś nadaje i okazało się że tak. Różnica polega na tym że w starym przy każdym naciśnięciu guzika pilot wysyłał 1 pik radiowy a z nowym układem 2 piki na tej samej częstotliwości 433MHz. Kolejny test z układem A2C (teoretycznie identyczny jak w starym pilocie) dioda nie zapala się wcale natomiast pilot wysyła jeden pik przy każdym naciśnięciu guzika ale nadal nie może się sparować z autem. Dodam jeszcze ze po wymianie układów pilot w stanie spoczynku nie pobiera prądu wcale. a przy naciśnięciu ok 8 mA
W internecie nic nie ma na temat tych układów scalonych. Nie wiem może trzeba je jakoś wcześniej zaprogramować? albo inaczej nauczyć co mają nadawać. Naprawiał ktoś takie piloty?
Pozdrawiam
Kris
Mam podobny problem z dwoma pilotami. Walcze z tym problemem już dłuższy czas i puki co marne efekty. ale po kolei...
Mazda 6 2008 HB diesel kupiona w Polsce. po ok 2,5 roku w zimne dni pilot tracił zasięg. Tel do ASO... sugestia żeby wymienić baterie.
W ty miejscu popełniłem błąd ale o tym za chwilkę.
Wymieniłem baterie samodzielnie bo po co przepłacać w ASO w końcu to trywialna sprawa. Pilot ożył... niestety po dość krótkim czasie w najmniej odpowiednim momencie pilot znów przestał działać. Wziąłem z szuflady drugi i zapomniałem o problemie na kolejne 2,5 roku. Po tym czasie identyczny scenariusz. pilot przestał działać. Mając już dwa zepsute piloty postanowiłem coś z tym zrobić. kupiłem dwie nowe baterie wymieniłem i oba zaczęły działać ... tydzień czasu. Pomyślałem sobie że pewnie baterie CR1620 które mi sprzedano leżały długo i były jakieś trefne. Kupiłem kolejne dwie u zaufanego dostawcy. i znów to samo piloty po paru dniach zaczęły tracić zasięg. Jako że wiem co nieco o elektronice sprawdziłem i okazało się że oba w stanie spoczynku pobierają non stop prąd z baterii ok 0,3mA co po przeliczeniu daje czas pracy ok tygodnia. Dla porównania sprawdziłem pilota kolegi i okazało się że jego pilot nie pobiera prądu w stanie spoczynku. Jednym słowem zdiagnozowałem ze oba piloty są uszkodzone. (wysyłają sygnał radiowy ale ciągle pobierają prąd i bateria starcza na tydzień)
Tu powrócę na chwilę do błędu.
Gdybym zaniósł pilota do ASO (auto było wtedy jeszcze na gwarancji) to by wymienili baterię to po tygodniu znów by ją wymienili i pewnie po kolejnych próbach wymienili by mi pilota a tak to ja mam teraz problem.
Mój pilot to Siemens 5WK43449D HP433MHz
w środku jest płytka z dwoma układami scalonymi. Udało mi się ustalić że uszkodzeniu uległ układ A2C00042744 produkcji NEC
udało mi się sprowadzić takowe z zagranicy. Sprowadziłem też drugi układ o podobnym oznaczeniu A2000042744 tej samej firmy
(nie byłem pewny czy udało mi się poprawnie odczytać symbol.)
Po wymianie układu A20... pilot nie zapalał diody po naciśnięciu przycisku jak stary dopiero gdy się go przytrzymało ok 2 s dioda się zaświecała
nie udało mi się go sparować z autem za pomocą procedury 3x kluczyk, 3x drzwi. sprawdziłem na analizatorze widma czy po wymianie coś nadaje i okazało się że tak. Różnica polega na tym że w starym przy każdym naciśnięciu guzika pilot wysyłał 1 pik radiowy a z nowym układem 2 piki na tej samej częstotliwości 433MHz. Kolejny test z układem A2C (teoretycznie identyczny jak w starym pilocie) dioda nie zapala się wcale natomiast pilot wysyła jeden pik przy każdym naciśnięciu guzika ale nadal nie może się sparować z autem. Dodam jeszcze ze po wymianie układów pilot w stanie spoczynku nie pobiera prądu wcale. a przy naciśnięciu ok 8 mA
W internecie nic nie ma na temat tych układów scalonych. Nie wiem może trzeba je jakoś wcześniej zaprogramować? albo inaczej nauczyć co mają nadawać. Naprawiał ktoś takie piloty?
Pozdrawiam
Kris
-
KrisNext
Witam. Ja mam inne pytanie. Posiadam niepełny drugi klucz typu scyzoryk (bez grota, tylko sterowanie centralnym) czy jeśli dokupię sam grot klucza z obudową to po dorobieniu będzie można włączyć silnik? Nie wiem gdzie jest immobiliser w kluczu, w części z grotem czy tam gdzie sterownik centralnego zamka? Spotkałem takie klucze na Allegro po 35 zł. Czy jeśli w części z grotem to czy można dokupić sam element immobilisera np z klucza ze "szrotu"?
Transponder do znajduje się w kluczyku w tej części z grotem
Więc samo nacięcie kluczyka to jeszcze nie wszystko musisz do zaprogramować
Kris
Więc samo nacięcie kluczyka to jeszcze nie wszystko musisz do zaprogramować
Kris
-
KrisNext
a immo zaprogramowac sam mozesz jak masz minimum dwa sprawne kluczyki...
jezeli nie masz pozostaje chyba tylko ASO
jezeli nie masz pozostaje chyba tylko ASO
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
transponder kupisz na jakims serwisie allegro albo ebay
dopiero programowanie na sprzecie serwisowym (ktos z IDS-em)
a grot wymienisz i dotniesz (tez sa czyste do kupienia)
dopiero programowanie na sprzecie serwisowym (ktos z IDS-em)
a grot wymienisz i dotniesz (tez sa czyste do kupienia)
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Witam
nie udało mi się zaprogramować pilotów w Mazdzie GH 2008r wymieniłem centralkę odbiornik pilota i nawet inny pilot pożyczyłem i nie da się zaprogramować robię wszystko jak w opisie 3x kluczyk 3xdzwi potem central się zamknie otworzy ale nie reaguje jak klikam w pilocie czy ktoś może powiedzieć co może być jeszcze nie tak?
nie udało mi się zaprogramować pilotów w Mazdzie GH 2008r wymieniłem centralkę odbiornik pilota i nawet inny pilot pożyczyłem i nie da się zaprogramować robię wszystko jak w opisie 3x kluczyk 3xdzwi potem central się zamknie otworzy ale nie reaguje jak klikam w pilocie czy ktoś może powiedzieć co może być jeszcze nie tak?
- Od: 23 maja 2013, 20:44
- Posty: 22
- Auto: Mazda 6 GH 2008r 2.0 16v 108kw
witam, probowalem zakodowac swoj kluczyk wg instrukcji:
Krok 1: Otwórz drzwi kierowcy i zostaw otwarte.
Krok 2: Naciśnij dwukrotnie przycisk blokady drzwi znajdujący się na drzwiach – zablokuj i odblokuj.
Krok 3: Włóż kluczyk do stacyjki – pozycja wyłączona LOCK.
Krok 4: Trzykrotnie w ciągu 10 sekund przekręć kluczyk do pozycji ON i z powrotem do pozycji LOCK. Zostaw kluczyk w stacyjce w pozycji wyłączonej – LOCK.
Krok 5: Zamknij i otwórz drzwi kierowcy 3 krotnie. Pozostaw drzwi otwarte.
Krok 6: Ecu powinno zareagować (otworzy – zamknie drzwi ). Teraz można programować piloty.
Krok 7: Naciśnij którykolwiek przycisk na pierwszym pilocie 2 krotnie – ECU odpowiada zamknięciem i otwarciem drzwi. Naciśnij którykolwiek przycisk na drugim pilocie 2 krotnie – ECU odpowiada zamknięciem i otwarciem drzwi. Naciśnij którykolwiek przycisk na trzecim pilocie 2 krotnie – ECU odpowiada zamknięciem i otwarciem drzwi. Możesz zaprogramować max trzy piloty.
Krok 8: Wyciągnij kluczyk ze stacyjki . Auto powinno znowu wykonać serię 3-4 zamknięć – otwarć drzwi. Gotowe
z wyjatkiem pkt 2 – bo jak drzwi sa otwarte to przycisku blokady drzwi nie da sie wcisnac.
krok 6- ecu reaguje
krok 7 – naciskam przycisk i nic....
w czym moze byc problem ?
Krok 1: Otwórz drzwi kierowcy i zostaw otwarte.
Krok 2: Naciśnij dwukrotnie przycisk blokady drzwi znajdujący się na drzwiach – zablokuj i odblokuj.
Krok 3: Włóż kluczyk do stacyjki – pozycja wyłączona LOCK.
Krok 4: Trzykrotnie w ciągu 10 sekund przekręć kluczyk do pozycji ON i z powrotem do pozycji LOCK. Zostaw kluczyk w stacyjce w pozycji wyłączonej – LOCK.
Krok 5: Zamknij i otwórz drzwi kierowcy 3 krotnie. Pozostaw drzwi otwarte.
Krok 6: Ecu powinno zareagować (otworzy – zamknie drzwi ). Teraz można programować piloty.
Krok 7: Naciśnij którykolwiek przycisk na pierwszym pilocie 2 krotnie – ECU odpowiada zamknięciem i otwarciem drzwi. Naciśnij którykolwiek przycisk na drugim pilocie 2 krotnie – ECU odpowiada zamknięciem i otwarciem drzwi. Naciśnij którykolwiek przycisk na trzecim pilocie 2 krotnie – ECU odpowiada zamknięciem i otwarciem drzwi. Możesz zaprogramować max trzy piloty.
Krok 8: Wyciągnij kluczyk ze stacyjki . Auto powinno znowu wykonać serię 3-4 zamknięć – otwarć drzwi. Gotowe
z wyjatkiem pkt 2 – bo jak drzwi sa otwarte to przycisku blokady drzwi nie da sie wcisnac.
krok 6- ecu reaguje
krok 7 – naciskam przycisk i nic....
w czym moze byc problem ?
- Od: 25 paź 2013, 08:23
- Posty: 3
- Auto: Mazda 6 2008 rok.
Witam czy ktoś próbował??? Czemu tam piszą że 433 mhz siemens jest tylko do m3/m5????
http://www.autokeytransponder.com/produ ... em_id=1076
http://www.autokeytransponder.com/produ ... em_id=1076
- Od: 10 sie 2012, 15:56
- Posty: 51
- Auto: Mazda 6 ADVANCE 2.0 benzyna automat 6/2008 sedan;)
Dzięki za info. Nie zamykało mi auta z kluczyka. Przeprogramowalem i działa.
- Od: 9 gru 2012, 13:44
- Posty: 30
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Mazda 6 Kombi GH 2,0 MZR-CD; 2008
Witam zamówiłem tego pilota i działa koszt na pln 164 złocisze z przesyłką nawet klapa działa jupppiiiiiii
Jak Ci się sprawuje ten pilot? Długo czekałeś na przesyłkę i jak płaciłeś?
- Od: 8 paź 2008, 21:13
- Posty: 12
- Auto: Mazda 6 GG 1.8 2002
Mazda 6 GH 2.0 Pb 2009
Witam
Jestem świerzakiem na forumce, od niedawna jestem posiadaczem 6 gh kombi Pb 1.8 z 2008r.
Kupując auto dostałem tylko jeden kluczyk,postanowiłem się zaopatrzyć w zapas, czy jest możliwość zaprogramować samemu drugi kluczyk(siemens 433mhz) czy trzeba to załatwić w Aso. Znalazłem na forum tą instrukcję
Programowanie pilotów
Krok 1: Otwórz drzwi kierowcy i zostaw otwarte.
Krok 2: Naciśnij dwukrotnie przycisk blokady drzwi znajdujący się na drzwiach – zablokuj i odblokuj.
Krok 3: Włóż kluczyk do stacyjki – pozycja wyłączona LOCK.
Krok 4: Trzykrotnie w ciągu 10 sekund przekręć kluczyk do pozycji ON i z powrotem do pozycji LOCK. Zostaw kluczyk w stacyjce w pozycji wyłączonej – LOCK.
Krok 5: Zamknij i otwórz drzwi kierowcy 3 krotnie. Pozostaw drzwi otwarte.
Krok 6: Ecu powinno zareagować (otworzy – zamknie drzwi ). Teraz można programować piloty.
Krok 7: Naciśnij którykolwiek przycisk na pierwszym pilocie 2 krotnie – ECU odpowiada zamknięciem i otwarciem drzwi. Naciśnij którykolwiek przycisk na drugim pilocie 2 krotnie – ECU odpowiada zamknięciem i otwarciem drzwi. Naciśnij którykolwiek przycisk na trzecim pilocie 2 krotnie – ECU odpowiada zamknięciem i otwarciem drzwi. Możesz zaprogramować max trzy piloty.
Krok 8: Wyciągnij kluczyk ze stacyjki . Auto powinno znowu wykonać serię 3-4 zamknięć – otwarć drzwi. G
Boję się żebym czegoś nie spierdzielił czy ktoś już tak programował ten kluczyk?
Pozdrawiam
Jestem świerzakiem na forumce, od niedawna jestem posiadaczem 6 gh kombi Pb 1.8 z 2008r.
Kupując auto dostałem tylko jeden kluczyk,postanowiłem się zaopatrzyć w zapas, czy jest możliwość zaprogramować samemu drugi kluczyk(siemens 433mhz) czy trzeba to załatwić w Aso. Znalazłem na forum tą instrukcję
Programowanie pilotów
Krok 1: Otwórz drzwi kierowcy i zostaw otwarte.
Krok 2: Naciśnij dwukrotnie przycisk blokady drzwi znajdujący się na drzwiach – zablokuj i odblokuj.
Krok 3: Włóż kluczyk do stacyjki – pozycja wyłączona LOCK.
Krok 4: Trzykrotnie w ciągu 10 sekund przekręć kluczyk do pozycji ON i z powrotem do pozycji LOCK. Zostaw kluczyk w stacyjce w pozycji wyłączonej – LOCK.
Krok 5: Zamknij i otwórz drzwi kierowcy 3 krotnie. Pozostaw drzwi otwarte.
Krok 6: Ecu powinno zareagować (otworzy – zamknie drzwi ). Teraz można programować piloty.
Krok 7: Naciśnij którykolwiek przycisk na pierwszym pilocie 2 krotnie – ECU odpowiada zamknięciem i otwarciem drzwi. Naciśnij którykolwiek przycisk na drugim pilocie 2 krotnie – ECU odpowiada zamknięciem i otwarciem drzwi. Naciśnij którykolwiek przycisk na trzecim pilocie 2 krotnie – ECU odpowiada zamknięciem i otwarciem drzwi. Możesz zaprogramować max trzy piloty.
Krok 8: Wyciągnij kluczyk ze stacyjki . Auto powinno znowu wykonać serię 3-4 zamknięć – otwarć drzwi. G
Boję się żebym czegoś nie spierdzielił czy ktoś już tak programował ten kluczyk?
Pozdrawiam
- Od: 22 kwi 2009, 07:09
- Posty: 10
- Skąd: Wieliczka
- Auto: Mazda 6 kombi benzyna 2011
Jabyś poczytał temat, to byś wiedział...
1. kluczyk zaprogramujesz do centralnego... tylko kup o takim samym numerze modelu
2. Immobiliser zakodujesz sam, ale tylko wtedy gdy masz 2 szt sprawnych kluczyków... Ty masz jeden, więc tylko ASO albo ktoś, kto umie dopisać do systemu inny kluczyk i ma do tego sprzęt...
1. kluczyk zaprogramujesz do centralnego... tylko kup o takim samym numerze modelu
2. Immobiliser zakodujesz sam, ale tylko wtedy gdy masz 2 szt sprawnych kluczyków... Ty masz jeden, więc tylko ASO albo ktoś, kto umie dopisać do systemu inny kluczyk i ma do tego sprzęt...
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Wojtek napisał(a):Immobiliser zakodujesz sam, ale tylko wtedy gdy masz 2 szt sprawnych kluczyków... Ty masz jeden, więc tylko ASO albo ktoś, kto umie dopisać do systemu inny kluczyk i ma do tego sprzęt...
Przecież transporder do immo programuje sie za kilkadziesiąt złoty u Stasia od dorabiania kluczy, wystarczy mieć jeden sprawny kluczyk przecież...
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6