Programowanie pilotow centralnego zamka w M6 GH.
witam kolegow w dziale GH.
Przesiadlem sie z diesla GG na 2-litrowa benzyke GH wiec teraz bede wiecej sie tytaj udzielal
Pozdrawiam i do pozniej
EDIT:
i od razy szybkie pytanie
Czy ktos z was wie, czy programowanie drugiego kluczyka odbywa sie tak samo jak w tym temacie:
viewtopic.php?f=60&t=45446&hilit=kluczyk&start=40#postingbox
Mam drugi kluczyk Mazdy , ale jakos centralny z niego nie dziala.
Przesiadlem sie z diesla GG na 2-litrowa benzyke GH wiec teraz bede wiecej sie tytaj udzielal
Pozdrawiam i do pozniej
EDIT:
i od razy szybkie pytanie
Czy ktos z was wie, czy programowanie drugiego kluczyka odbywa sie tak samo jak w tym temacie:
viewtopic.php?f=60&t=45446&hilit=kluczyk&start=40#postingbox
Mam drugi kluczyk Mazdy , ale jakos centralny z niego nie dziala.
zielony110 napisał(a):Czy ktos z was wie, czy programowanie drugiego kluczyka odbywa sie tak samo jak w tym temacie:
viewtopic.php?f=60&t=45446&hilit=kluczyk&start=40#postingbox
Mam drugi kluczyk Mazdy , ale jakos centralny z niego nie dziala.
tak
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
zielony110 napisał(a):Mam drugi kluczyk Mazdy , ale jakos centralny z niego nie dziala.
Sprawa nie jest taka oczywista...
u mnie musiał to załatwić serwis madzi...
objawy były takie jak u Ciebie...
jeden kluczyk działał bez problemu
a drugi... olewał centralny... poza tym w stacyjce działał
wymieniałem baterię w pilocie... i też nic...
diagnoza i działanie.... u mnie na szczęście na gwarancji
wymiana bebechów dwóch kluczyków, modułu centralnego zamka i jakiejś wiązki kabli...
ponoć to usterka typowa... dla wybranych numerów vin
... teraz mam dwa pełnosprawne kluczyki!!
a... jak bywasz w Bydgoszczy... warto do Krzyśka na Fordon wpaść...
zna się na rzeczy jak mało kto
Pozdrawiam
- Od: 16 kwi 2011, 15:30
- Posty: 19
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: M6 2.0D 140KM Dynamic
Bruno_73 napisał(a):a... jak bywasz w Bydgoszczy... warto do Krzyśka na Fordon wpaść...
tak bylam tam ostatnio z GG ale niestety terminow nie mial
Trzeba sie umawiac przynajmniej miesiac przed. Ale masz racje zna sie na rzeczy
zielony110 napisał(a):witam kolegow w dziale GH.
Przesiadlem sie z diesla GG na 2-litrowa benzyke GH wiec teraz bede wiecej sie tytaj udzielal
Pozdrawiam i do pozniej
EDIT:
i od razy szybkie pytanie
Czy ktos z was wie, czy programowanie drugiego kluczyka odbywa sie tak samo jak w tym temacie:
viewtopic.php?f=60&t=45446&hilit=kluczyk&start=40#postingbox
Mam drugi kluczyk Mazdy , ale jakos centralny z niego nie dziala.
czy ktoś te kluczyki miał poza tobą?
może jest jeszcze jeden kluczyk dorobiony, żeby ci gwizdną auto, słyszałem o tych przypadkach że jak kluczyk nie działa to znaczy że ktoś dorobił klucz
sprawdź to
polak900 napisał(a):kluczyk nie działa to znaczy że ktoś dorobił klucz
sprawdź to
kluczyk dziala
Problem jest jak opisal Bruno_73.
Auto moge otworzyc i odpalic bez problemow. Nie dziala tylko zdalne sterowanie otwieraniem i zamykaniem drzwi. Kluczyki rozebralem i oba maja dwa identyczne kody, wiec to nie jest problem. zamienie baterie i zobacze co bedzie.
A jak nie to podjade do Mazdy i sie dowiem co i jak
UPDATE:
Baterie zmienilem i nadal ten sam problem.
Jedem pilot otwiera i zamyka auto, a drugi nadal nie.
Chyba bez ASO sie nie obejdzie
UPDATE 2:
Jako ze nie dawolo mi to spokoju szukalem dalej i przynioslo to skutek.
Udalo sie i mam teraz dwa piloty ktore zamykaja i otwieraja auto.
wszystko zrobilem tak jak zostalo pokazane na nizej zamieszczonym filmiku:
Mam nadzieje ze komus sie przyda.
zielony110, gratuluje
...czyli cala procedura tak jak w GG/GY z wylaczeniem pkt2
Ps.
dzieki
...czyli cala procedura tak jak w GG/GY z wylaczeniem pkt2
rymko napisał(a):Programowanie pilotów
Krok 1: Otwórz drzwi kierowcy i zostaw otwarte.
Krok 2: Naciśnij dwukrotnie przycisk blokady drzwi znajdujący się na drzwiach – zablokuj i odblokuj.
Krok 3: Włóż kluczyk do stacyjki – pozycja wyłączona LOCK.
Krok 4: Trzykrotnie w ciągu 10 sekund przekręć kluczyk do pozycji ON i z powrotem do pozycji LOCK. Zostaw kluczyk w stacyjce w pozycji wyłączonej – LOCK.
Krok 5: Zamknij i otwórz drzwi kierowcy 3 krotnie. Pozostaw drzwi otwarte.
Krok 6: Ecu powinno zareagować (otworzy – zamknie drzwi ). Teraz można programować piloty.
Krok 7: Naciśnij którykolwiek przycisk na pierwszym pilocie 2 krotnie – ECU odpowiada zamknięciem i otwarciem drzwi. Naciśnij którykolwiek przycisk na drugim pilocie 2 krotnie – ECU odpowiada zamknięciem i otwarciem drzwi. Naciśnij którykolwiek przycisk na trzecim pilocie 2 krotnie – ECU odpowiada zamknięciem i otwarciem drzwi. Możesz zaprogramować max trzy piloty.
Krok 8: Wyciągnij kluczyk ze stacyjki . Auto powinno znowu wykonać serię 3-4 zamknięć – otwarć drzwi. Gotowe
Ps.
Popo napisał(a):Wszystkiego najlepszego Igor!
dzieki
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
67igor1 napisał(a):zielony110, gratuluje
...czyli cala procedura tak jak w GG/GY z wylaczeniem pkt2
dokladnie tak
u mnie ta procedura nie zagrała...
pilot, który był nieaktywny... miał wyczerpaną baterię
po wymianie na nową nową... okazało się, że jest jakieś zwarcie...
(pulsowanie diody) jakby przycisk nie "odbijał"
...zgłosiłem się do ASO w Bydzi...
temat załatwiono...na gwarancji
choć próby wmówienia, że... to moja wina... lekkie były
ale się nie dałem... bo miałem przeciek, że to usterka typowa.
pozdrav
pilot, który był nieaktywny... miał wyczerpaną baterię
po wymianie na nową nową... okazało się, że jest jakieś zwarcie...
(pulsowanie diody) jakby przycisk nie "odbijał"
...zgłosiłem się do ASO w Bydzi...
temat załatwiono...na gwarancji
choć próby wmówienia, że... to moja wina... lekkie były
ale się nie dałem... bo miałem przeciek, że to usterka typowa.
pozdrav
- Od: 16 kwi 2011, 15:30
- Posty: 19
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: M6 2.0D 140KM Dynamic
Witam,
niestety u mnie to nie działa.
Po dwukrotnym przekręceniu kluczyka włącza się "bip bip" wraz z mrugnięciem świateł. Robię jak w instrukcji i nic się nie dzieje po kroku 5.
Czy może mieć na to wpływ rodzaj zamontowanego alarmu?
niestety u mnie to nie działa.
Po dwukrotnym przekręceniu kluczyka włącza się "bip bip" wraz z mrugnięciem świateł. Robię jak w instrukcji i nic się nie dzieje po kroku 5.
Czy może mieć na to wpływ rodzaj zamontowanego alarmu?
Wojtek napisał(a):zielony110, gratuluje
...czyli cala procedura tak jak w GG/GY z wylaczeniem pkt2rymko napisał(a):Programowanie pilotów
Krok 1: Otwórz drzwi kierowcy i zostaw otwarte.
Krok 2: Naciśnij dwukrotnie przycisk blokady drzwi znajdujący się na drzwiach – zablokuj i odblokuj.
Krok 3: Włóż kluczyk do stacyjki – pozycja wyłączona LOCK.
Krok 4: Trzykrotnie w ciągu 10 sekund przekręć kluczyk do pozycji ON i z powrotem do pozycji LOCK. Zostaw kluczyk w stacyjce w pozycji wyłączonej – LOCK.
Krok 5: Zamknij i otwórz drzwi kierowcy 3 krotnie. Pozostaw drzwi otwarte.
Krok 6: Ecu powinno zareagować (otworzy – zamknie drzwi ). Teraz można programować piloty.
Krok 7: Naciśnij którykolwiek przycisk na pierwszym pilocie 2 krotnie – ECU odpowiada zamknięciem i otwarciem drzwi. Naciśnij którykolwiek przycisk na drugim pilocie 2 krotnie – ECU odpowiada zamknięciem i otwarciem drzwi. Naciśnij którykolwiek przycisk na trzecim pilocie 2 krotnie – ECU odpowiada zamknięciem i otwarciem drzwi. Możesz zaprogramować max trzy piloty.
Krok 8: Wyciągnij kluczyk ze stacyjki . Auto powinno znowu wykonać serię 3-4 zamknięć – otwarć drzwi. Gotowe
- Od: 2 gru 2008, 16:10
- Posty: 45
- Skąd: Warszawa
- Auto: M6 GH Sedan 2.0 MZR-CD 140KM
ZOOMik jeśli to do mnie tzn., że mogę domagać się naprawy w ramach jakiejś akcji? Niestety minęły już 3 lata, więc gwarancji nie ma.
ZOOMik napisał(a):Bruno_73 napisał(a):wymiana bebechów dwóch kluczyków, modułu centralnego zamka i jakiejś wiązki kabli...
ponoć to usterka typowa... dla wybranych numerów vin
- Od: 2 gru 2008, 16:10
- Posty: 45
- Skąd: Warszawa
- Auto: M6 GH Sedan 2.0 MZR-CD 140KM
witam
mam problem z pilotami,a mianowicie po poszukiwaniu spalonego bezpiecznika od oswietlenia bagaznika – nie znalazlem – wyjmowalem wszystkie i sprawdzalem .Po tym wszystkim nie moge odpalic auta,na desce caly czas mruga kontrolka -samochod z klodka – nie kreci rozrusznikiem.Przyuczylem kluczyki ale to pomoglo tylko z centralnym a nie odpala nadal.Podejrzewam immo.Czy sam to opanuje czy tylko serwis i potrzebuja samochod czy tylko kluczyki ?
mam problem z pilotami,a mianowicie po poszukiwaniu spalonego bezpiecznika od oswietlenia bagaznika – nie znalazlem – wyjmowalem wszystkie i sprawdzalem .Po tym wszystkim nie moge odpalic auta,na desce caly czas mruga kontrolka -samochod z klodka – nie kreci rozrusznikiem.Przyuczylem kluczyki ale to pomoglo tylko z centralnym a nie odpala nadal.Podejrzewam immo.Czy sam to opanuje czy tylko serwis i potrzebuja samochod czy tylko kluczyki ?
- Od: 6 mar 2012, 02:48
- Posty: 24
- Skąd: Manchester UK
- Auto: M6 GH MZR-CD 2.0 Sport
Black bad\''/girl
michuu napisał(a):Podejrzewam immo.
Podejrzewasz dobrze.
Pytanie tylko dlaczego nie chce sie uzbroic
Jak jak bezpiecniki odlaczalem to tego problemu nie bylo. wlozylem kluczyk do stacyjki odczekalem kilka sekund i auto odpalilem.
odlacz aku na 5 minut i zresetuj kompa... pozniej podlacz aku i odczekaj chwilke...
nastepnie wloz kluczyk i przekrec... nie spiesz sie...
powinno pomoc
nastepnie wloz kluczyk i przekrec... nie spiesz sie...
powinno pomoc
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Wojtek napisał(a):odlacz aku na 5 minut i zresetuj kompa... pozniej podlacz aku i odczekaj chwilke...
nastepnie wloz kluczyk i przekrec... nie spiesz sie...
powinno pomoc
ten sposob takze testowalem i niestety nie pomoglo.Na jutro zamowiona laweta i serwis Mazdy sie klania,mam nadzieje ze wystarczy tylko programowanie kluczykow.
Problem rozwiazany,pomoglo programowanie kluczykow na nowo.Serwisant stwierdzil ze nie wie dlaczego tak sie stalo,ale nie wazne,autko odpala i juz smigam.
- Od: 6 mar 2012, 02:48
- Posty: 24
- Skąd: Manchester UK
- Auto: M6 GH MZR-CD 2.0 Sport
Black bad\''/girl
Witam Forumowiczów. Mam problem z centralka, a mianowicie nie zamyka mi samochodu z kluczyka, tylko działa otw.bagaznika i samochodu, (zamykam go zamkiem) lub sam sie zamyka po jakims czasie. Próbowałem juz wszystkie metody jakie znalazłem na forum i NIC, dalej to samo.Przycisk zamykania na kluczyku wogule nie działa. Czy wie ktos z was jak ten problem rozwiazac?? Czy tylko ASO mnie ratuje.
- Od: 13 mar 2012, 18:04
- Posty: 28
- Skąd: UK LINCOLNSHIRE
- Auto: BYLA MAZDA 6 2.0D TS2 2009r.
JEST MAZDA 6 2.2 SKYACTIVE TOURER SPORT 175BHP 2013r
baca22 napisał(a):Przycisk zamykania na kluczyku wogule nie działa.
a czy auto reaguje na drugi kluczyk?
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6