Programowanie pilotow centralnego zamka w M6 GH.

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez zielony110 » 17 paź 2011, 10:44

witam kolegow w dziale GH.
Przesiadlem sie z diesla GG na 2-litrowa benzyke GH wiec teraz bede wiecej sie tytaj udzielal :D

Pozdrawiam i do pozniej :)

EDIT:

i od razy szybkie pytanie :)
Czy ktos z was wie, czy programowanie drugiego kluczyka odbywa sie tak samo jak w tym temacie:
viewtopic.php?f=60&t=45446&hilit=kluczyk&start=40#postingbox
Mam drugi kluczyk Mazdy , ale jakos centralny z niego nie dziala.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2011, 19:20
Posty: 2619 (3/5)
Skąd: UK/Bydgoszcz
Auto: Inne

Postprzez Wojtek » 17 paź 2011, 15:38

zielony110 napisał(a):Czy ktos z was wie, czy programowanie drugiego kluczyka odbywa sie tak samo jak w tym temacie:
viewtopic.php?f=60&t=45446&hilit=kluczyk&start=40#postingbox
Mam drugi kluczyk Mazdy , ale jakos centralny z niego nie dziala.

tak :P
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 12:44
Posty: 17490 (109/470)
Skąd: UK
Auto: Rapid 1.2 SE-L 110KM
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez Bruno_73 » 17 paź 2011, 17:50

zielony110 napisał(a):Mam drugi kluczyk Mazdy , ale jakos centralny z niego nie dziala.


Sprawa nie jest taka oczywista...
u mnie musiał to załatwić serwis madzi...
objawy były takie jak u Ciebie...
jeden kluczyk działał bez problemu
a drugi... olewał centralny... poza tym w stacyjce działał :)
wymieniałem baterię w pilocie... i też nic...
diagnoza i działanie.... u mnie na szczęście na gwarancji
wymiana bebechów dwóch kluczyków, modułu centralnego zamka i jakiejś wiązki kabli...
ponoć to usterka typowa... dla wybranych numerów vin :(
... teraz mam dwa pełnosprawne kluczyki!!

a... jak bywasz w Bydgoszczy... warto do Krzyśka na Fordon wpaść... :)
zna się na rzeczy jak mało kto

Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 16 kwi 2011, 15:30
Posty: 19
Skąd: Bydgoszcz
Auto: M6 2.0D 140KM Dynamic

Postprzez zielony110 » 17 paź 2011, 18:09

Bruno_73 napisał(a):a... jak bywasz w Bydgoszczy... warto do Krzyśka na Fordon wpaść...

tak bylam tam ostatnio z GG ale niestety terminow nie mial :(
Trzeba sie umawiac przynajmniej miesiac przed. Ale masz racje zna sie na rzeczy :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2011, 19:20
Posty: 2619 (3/5)
Skąd: UK/Bydgoszcz
Auto: Inne

Postprzez polak900 » 17 paź 2011, 18:47

zielony110 napisał(a):witam kolegow w dziale GH.
Przesiadlem sie z diesla GG na 2-litrowa benzyke GH wiec teraz bede wiecej sie tytaj udzielal :D

Pozdrawiam i do pozniej :)

EDIT:

i od razy szybkie pytanie :)
Czy ktos z was wie, czy programowanie drugiego kluczyka odbywa sie tak samo jak w tym temacie:
viewtopic.php?f=60&t=45446&hilit=kluczyk&start=40#postingbox
Mam drugi kluczyk Mazdy , ale jakos centralny z niego nie dziala.


czy ktoś te kluczyki miał poza tobą?
może jest jeszcze jeden kluczyk dorobiony, żeby ci gwizdną auto, słyszałem o tych przypadkach że jak kluczyk nie działa to znaczy że ktoś dorobił klucz
sprawdź to
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2010, 19:00
Posty: 911 (1/2)
Auto: M6 GH 2.0 MZR DISI Ex+
Subaru Legacy 2.0 D MY10

Postprzez zielony110 » 17 paź 2011, 18:56

polak900 napisał(a):kluczyk nie działa to znaczy że ktoś dorobił klucz
sprawdź to

kluczyk dziala :D
Problem jest jak opisal Bruno_73.
Auto moge otworzyc i odpalic bez problemow. Nie dziala tylko zdalne sterowanie otwieraniem i zamykaniem drzwi. Kluczyki rozebralem i oba maja dwa identyczne kody, wiec to nie jest problem. zamienie baterie i zobacze co bedzie.
A jak nie to podjade do Mazdy i sie dowiem co i jak :)

UPDATE:
Baterie zmienilem i nadal ten sam problem.
Jedem pilot otwiera i zamyka auto, a drugi nadal nie.
Chyba bez ASO sie nie obejdzie :(

UPDATE 2:

Jako ze nie dawolo mi to spokoju szukalem dalej i przynioslo to skutek.
Udalo sie i mam teraz dwa piloty ktore zamykaja i otwieraja auto.
wszystko zrobilem tak jak zostalo pokazane na nizej zamieszczonym filmiku:



Mam nadzieje ze komus sie przyda.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2011, 19:20
Posty: 2619 (3/5)
Skąd: UK/Bydgoszcz
Auto: Inne

Postprzez Popo » 17 paź 2011, 22:12

Wszystkiego najlepszego Igor!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2011, 20:25
Posty: 153
Skąd: Gdansk
Auto: Mazda 6 2009 MZR-CD 2.2 Sport 185KM

Postprzez Wojtek » 17 paź 2011, 22:17

zielony110, gratuluje ;)
...czyli cala procedura tak jak w GG/GY z wylaczeniem pkt2

rymko napisał(a):Programowanie pilotów

Krok 1: Otwórz drzwi kierowcy i zostaw otwarte.
Krok 2: Naciśnij dwukrotnie przycisk blokady drzwi znajdujący się na drzwiach – zablokuj i odblokuj.
Krok 3: Włóż kluczyk do stacyjki – pozycja wyłączona LOCK.
Krok 4: Trzykrotnie w ciągu 10 sekund przekręć kluczyk do pozycji ON i z powrotem do pozycji LOCK. Zostaw kluczyk w stacyjce w pozycji wyłączonej – LOCK.
Krok 5: Zamknij i otwórz drzwi kierowcy 3 krotnie. Pozostaw drzwi otwarte.
Krok 6: Ecu powinno zareagować (otworzy – zamknie drzwi ). Teraz można programować piloty.
Krok 7: Naciśnij którykolwiek przycisk na pierwszym pilocie 2 krotnie – ECU odpowiada zamknięciem i otwarciem drzwi. Naciśnij którykolwiek przycisk na drugim pilocie 2 krotnie – ECU odpowiada zamknięciem i otwarciem drzwi. Naciśnij którykolwiek przycisk na trzecim pilocie 2 krotnie – ECU odpowiada zamknięciem i otwarciem drzwi. Możesz zaprogramować max trzy piloty.
Krok 8: Wyciągnij kluczyk ze stacyjki . Auto powinno znowu wykonać serię 3-4 zamknięć – otwarć drzwi. Gotowe


Ps.
Popo napisał(a):Wszystkiego najlepszego Igor!

dzieki ;)
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 12:44
Posty: 17490 (109/470)
Skąd: UK
Auto: Rapid 1.2 SE-L 110KM
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez zielony110 » 17 paź 2011, 22:19

67igor1 napisał(a):zielony110, gratuluje ;)
...czyli cala procedura tak jak w GG/GY z wylaczeniem pkt2

dokladnie tak <jupi>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2011, 19:20
Posty: 2619 (3/5)
Skąd: UK/Bydgoszcz
Auto: Inne

Postprzez Bruno_73 » 18 paź 2011, 17:15

u mnie ta procedura nie zagrała...
pilot, który był nieaktywny... miał wyczerpaną baterię
po wymianie na nową nową... okazało się, że jest jakieś zwarcie...
(pulsowanie diody) jakby przycisk nie "odbijał"

...zgłosiłem się do ASO w Bydzi...
temat załatwiono...na gwarancji
choć próby wmówienia, że... to moja wina... lekkie były
ale się nie dałem... bo miałem przeciek, że to usterka typowa.

pozdrav
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 16 kwi 2011, 15:30
Posty: 19
Skąd: Bydgoszcz
Auto: M6 2.0D 140KM Dynamic

Postprzez j32 » 15 mar 2012, 18:51

Witam,

niestety u mnie to nie działa.
Po dwukrotnym przekręceniu kluczyka włącza się "bip bip" wraz z mrugnięciem świateł. Robię jak w instrukcji i nic się nie dzieje po kroku 5.
Czy może mieć na to wpływ rodzaj zamontowanego alarmu?

Wojtek napisał(a):zielony110, gratuluje ;)
...czyli cala procedura tak jak w GG/GY z wylaczeniem pkt2

rymko napisał(a):Programowanie pilotów

Krok 1: Otwórz drzwi kierowcy i zostaw otwarte.
Krok 2: Naciśnij dwukrotnie przycisk blokady drzwi znajdujący się na drzwiach – zablokuj i odblokuj.
Krok 3: Włóż kluczyk do stacyjki – pozycja wyłączona LOCK.
Krok 4: Trzykrotnie w ciągu 10 sekund przekręć kluczyk do pozycji ON i z powrotem do pozycji LOCK. Zostaw kluczyk w stacyjce w pozycji wyłączonej – LOCK.
Krok 5: Zamknij i otwórz drzwi kierowcy 3 krotnie. Pozostaw drzwi otwarte.
Krok 6: Ecu powinno zareagować (otworzy – zamknie drzwi ). Teraz można programować piloty.
Krok 7: Naciśnij którykolwiek przycisk na pierwszym pilocie 2 krotnie – ECU odpowiada zamknięciem i otwarciem drzwi. Naciśnij którykolwiek przycisk na drugim pilocie 2 krotnie – ECU odpowiada zamknięciem i otwarciem drzwi. Naciśnij którykolwiek przycisk na trzecim pilocie 2 krotnie – ECU odpowiada zamknięciem i otwarciem drzwi. Możesz zaprogramować max trzy piloty.
Krok 8: Wyciągnij kluczyk ze stacyjki . Auto powinno znowu wykonać serię 3-4 zamknięć – otwarć drzwi. Gotowe
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2008, 16:10
Posty: 45
Skąd: Warszawa
Auto: M6 GH Sedan 2.0 MZR-CD 140KM

Postprzez ZOOMik » 15 mar 2012, 22:56

Bruno_73 napisał(a):wymiana bebechów dwóch kluczyków, modułu centralnego zamka i jakiejś wiązki kabli...
ponoć to usterka typowa... dla wybranych numerów vin :(

<ok>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2010, 09:22
Posty: 1997 (7/47)
Skąd: lubelskie
Auto: Mazda 3BL SPORT '09

Postprzez j32 » 15 mar 2012, 23:34

ZOOMik jeśli to do mnie tzn., że mogę domagać się naprawy w ramach jakiejś akcji? Niestety minęły już 3 lata, więc gwarancji nie ma.

ZOOMik napisał(a):
Bruno_73 napisał(a):wymiana bebechów dwóch kluczyków, modułu centralnego zamka i jakiejś wiązki kabli...
ponoć to usterka typowa... dla wybranych numerów vin :(

<ok>
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2008, 16:10
Posty: 45
Skąd: Warszawa
Auto: M6 GH Sedan 2.0 MZR-CD 140KM

Postprzez ZOOMik » 15 mar 2012, 23:59

Potwierdziłem tylko, że były problemy z kluczykami, które wymagały interwencji ASO, tak jak opisał to Bruno_73
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2010, 09:22
Posty: 1997 (7/47)
Skąd: lubelskie
Auto: Mazda 3BL SPORT '09

Postprzez michuu » 23 mar 2012, 14:54

witam
mam problem z pilotami,a mianowicie po poszukiwaniu spalonego bezpiecznika od oswietlenia bagaznika – nie znalazlem – wyjmowalem wszystkie i sprawdzalem .Po tym wszystkim nie moge odpalic auta,na desce caly czas mruga kontrolka -samochod z klodka – nie kreci rozrusznikiem.Przyuczylem kluczyki ale to pomoglo tylko z centralnym a nie odpala nadal.Podejrzewam immo.Czy sam to opanuje czy tylko serwis i potrzebuja samochod czy tylko kluczyki ?
Początkujący
 
Od: 6 mar 2012, 02:48
Posty: 24
Skąd: Manchester UK
Auto: M6 GH MZR-CD 2.0 Sport
Black bad\''/girl

Postprzez zielony110 » 23 mar 2012, 17:24

michuu napisał(a):Podejrzewam immo.

Podejrzewasz dobrze.
Pytanie tylko dlaczego nie chce sie uzbroic ??
Jak jak bezpiecniki odlaczalem to tego problemu nie bylo. wlozylem kluczyk do stacyjki odczekalem kilka sekund i auto odpalilem.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2011, 19:20
Posty: 2619 (3/5)
Skąd: UK/Bydgoszcz
Auto: Inne

Postprzez Wojtek » 23 mar 2012, 23:03

odlacz aku na 5 minut i zresetuj kompa... pozniej podlacz aku i odczekaj chwilke...
nastepnie wloz kluczyk i przekrec... nie spiesz sie...

powinno pomoc ;)
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 12:44
Posty: 17490 (109/470)
Skąd: UK
Auto: Rapid 1.2 SE-L 110KM
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez michuu » 24 mar 2012, 02:17

Wojtek napisał(a):odlacz aku na 5 minut i zresetuj kompa... pozniej podlacz aku i odczekaj chwilke...
nastepnie wloz kluczyk i przekrec... nie spiesz sie...

powinno pomoc ;)


ten sposob takze testowalem i niestety nie pomoglo.Na jutro zamowiona laweta i serwis Mazdy sie klania,mam nadzieje ze wystarczy tylko programowanie kluczykow.

Problem rozwiazany,pomoglo programowanie kluczykow na nowo.Serwisant stwierdzil ze nie wie dlaczego tak sie stalo,ale nie wazne,autko odpala i juz smigam.
Początkujący
 
Od: 6 mar 2012, 02:48
Posty: 24
Skąd: Manchester UK
Auto: M6 GH MZR-CD 2.0 Sport
Black bad\''/girl

Postprzez baca22 » 25 kwi 2012, 14:56

Witam Forumowiczów. Mam problem z centralka, a mianowicie nie zamyka mi samochodu z kluczyka, tylko działa otw.bagaznika i samochodu, (zamykam go zamkiem) lub sam sie zamyka po jakims czasie. Próbowałem juz wszystkie metody jakie znalazłem na forum i NIC, dalej to samo.Przycisk zamykania na kluczyku wogule nie działa. Czy wie ktos z was jak ten problem rozwiazac?? Czy tylko ASO mnie ratuje. :(
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 13 mar 2012, 18:04
Posty: 28
Skąd: UK LINCOLNSHIRE
Auto: BYLA MAZDA 6 2.0D TS2 2009r.
JEST MAZDA 6 2.2 SKYACTIVE TOURER SPORT 175BHP 2013r

Postprzez Wojtek » 25 kwi 2012, 20:24

baca22 napisał(a):Przycisk zamykania na kluczyku wogule nie działa.

a czy auto reaguje na drugi kluczyk?
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 12:44
Posty: 17490 (109/470)
Skąd: UK
Auto: Rapid 1.2 SE-L 110KM
Mii FR-line 1.0 75KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6