Jak wyłączyć stale włączone światła mijania? Deaktywacja running lights w trybie manualnym i auto

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez benek19821 » 24 lut 2016, 21:35

Tylko ze ja mam doswietlanie zakrętów na dole z halogenow a nie z lamp a w lampie jest 1 żarówka nieuzywana
Początkujący
 
Od: 1 lis 2014, 15:22
Posty: 24
Auto: Mazda 6 2.2 diesel 163 KM kombi 2009 rok

Postprzez makmarc » 21 wrz 2016, 17:56

Wyczytałem na początku tematu, że są 2 moduły GS1E67890A i GS1G.67890A. Który z nich odpowiada za światła, które będą odpalały się cały czas po uruchomieniu auta, a nie tylko po czujniku zmierzchu? Jadąc Mazdą po zakupie zauważyłem, że auto załącza się tylko w ciemności, w dzień nie świeci się nic. Muszę podmienić moduł, ale też muszę być pewny, na który.
makmarc
 

Postprzez daras404 » 23 wrz 2016, 20:56

Moduł GS1G-67-890A powoduje że światła palą się cały czas. Jednak w twojej wersji nie podmienia się modułów, tylko trzeba podpiąć kompa i zmienić ustawienia.

Postprzez Bossini » 6 mar 2014, 13:13
No i się wyjaśniło – dzięki pomocy fachowca (tutaj dziękuję Panu Adamowi, jeśli czyta to forum).
W M6 2010 po facelifcie z włącznikiem auto NIE MA modułu kontroli świateł opisywanego wcześniej w tym wątku.
Całość kontroluje moduł zbiorczy (prawdopodobnie odpowiedzialny również za mazdowski alarm).
Można wiec zapomnieć to "taniej" wymianie modułu.
Drugą tanią opcją jest przykrycie czujnika zmierzchu. Pytanie czym to zrobić od zewnątrz, bo od wewnątrz to już większa ingerencja (między czujnikiem a szybą jest ponoć specjalny żel).
Forumowicz
 
Od: 31 sie 2013, 07:39
Posty: 102 (0/3)
Skąd: pomorskie
Auto: Mazda 6 Kombi, GH 2008, 2,5l /170KM/ Dynamic Sport

Postprzez kostasik » 15 sty 2017, 16:46

Mogę potwierdzić, że w aucie z funkcją AUTO schemat z tego wątku skutecznie wyłącza światła skandynawskie i wszystko działa jak powinno łącznie z AUTOMATEM wycieraczek.
Ogarnął mi to spec od autoalarmów za 80zł. Furtka do LEDów DRL otwarta. :D
Forumowicz
 
Od: 22 sty 2013, 07:55
Posty: 59 (0/1)
Skąd: Poznań
Auto: 323F BA '94 Z5
Premacy CP '01 FP
6 GY '06 LF
6 GH '08 LF
3 BN '16 PE

Postprzez jokens1983 » 19 maja 2017, 00:35

A czy jest w takim razie taki modul ktory wylaczy mi calkowicie czujnik zmierzchu ....nie bardzo zalezy mi na nim chodzi mi o to ze chce swiatla wlaczac sam ale zeby dziala rowniez czujnik deszczu poprostu nie chce miec caly czas wlaczonych swiatel jak mam teraz

Dopisano 19 maja 2017, 00:47:

Dokladnie chodzi mi o to co bedzie jak wstawie czujnik GS1D67890A albo GS1F67890A
Początkujący
 
Od: 16 wrz 2013, 21:29
Posty: 10
Skąd: UK
Auto: Mazda 6 2.0 TS 2 benzyna, 2008

Postprzez Mandey » 2 wrz 2017, 03:45

kostasik napisał(a):Mogę potwierdzić, że w aucie z funkcją AUTO schemat z tego wątku skutecznie wyłącza światła skandynawskie i wszystko działa jak powinno łącznie z AUTOMATEM wycieraczek.

Ja również potwierdzam. Wszystko działa jak należy <jupi>
Obrazek Mazda 6 [2.0 DISI]

Obrazek Mazda 6 [2.5 MZR]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lut 2012, 01:09
Posty: 1808 (21/23)
Skąd: Żory, PL
Auto: Mazda 6 [GH], 155 KM, 2.0 DISI, Rok prod.: 2011

Mazda 6 [GH], 170 KM, 2.5 MZR, Rok prod.: 2008

Postprzez Janusz626 » 4 wrz 2017, 09:23

I co najfajniejsze, zawsze można powrócić do oryginału modułu z wersją skandynawska.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2007, 15:14
Posty: 1880 (49/17)
Skąd: PTR
Auto: Mazda 6 2.0 Sky-G 2017 SkyPassion

Postprzez relim1 » 13 wrz 2017, 09:58

Witam. Żeby pozbyć się tej nieszczęsnej skandynawskiej wersji świateł i żeby prawidłowo działały światła dzienne led trzeba włożyć moduł o symbolu GS1E67890A ? Albo można włożyć jakiś inny i też wszystko będzie ok?
Forumowicz
 
Od: 1 cze 2011, 08:02
Posty: 50 (2/0)
Skąd: Mikołów
Auto: Mazda 3 Skyactiv-x Enzo
2019

Postprzez Mandey » 14 wrz 2017, 16:19

Kolego, wystarczyło wrócić dwie strony wstecz :)

Wojtek napisał(a):Szukajcie tych :)
Wojtek napisał(a):GS1D-67-890A UNIT,AUTO LIGHT (W/O AUTO HEAD LAMP>W/O RUNNING LAMP)
GS1E-67-890A UNIT,AUTO LIGHT (W/AUTO HEAD LAMP>W/O RUNNING LAMP)

Moduł D jest bez światel automatycznie włączanych
Moduł E jest z automatycznie załączanymi światłami
Obrazek Mazda 6 [2.0 DISI]

Obrazek Mazda 6 [2.5 MZR]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lut 2012, 01:09
Posty: 1808 (21/23)
Skąd: Żory, PL
Auto: Mazda 6 [GH], 155 KM, 2.0 DISI, Rok prod.: 2011

Mazda 6 [GH], 170 KM, 2.5 MZR, Rok prod.: 2008

Postprzez Djuud » 13 mar 2019, 14:11

WItam,
odgrzeję trochę kotleta z przerobieniem modułu o oznaczeniu GS1G 67890A.
Zacząłem się zabierać dzisiaj za przerobienie mojego modułu świateł skandynawskich pod instalację świateł dziennych, ale mam mały problem..
kiedy wyciągnąłem układ scalony okazało się, że nie ma elementów, które trzeba usunąć (to tak jakby nie problem:) ), ale nie ma też elementów, które trzeba wylutować i przenieść w inne miejsce :/n
W załączeniu zdjęcia mojego modułu.
Wg instrukcji z rosyjskiego forum , numery modułu niby się zgadzają, ale elementy na scalku już nie. Czy ktoś mógłby coś podpowiedzieć w tym temacie?

Pozdro i dzięki
Załączniki
IMG_20190309_1147029.jpg
IMG_20190309_1054284.jpg
IMG_20190309_1054452.jpg
InkedIMG_20190309_1054284_LI (Copy).jpg
Początkujący
 
Od: 10 wrz 2011, 14:57
Posty: 2
Auto: Mazda 6, 2.0 PB+LPG Kombi 147KM 2010 r.

Postprzez PiotrekZ95 » 9 gru 2019, 15:21

Ktoś w okolicy Częstochowa +/– 100km potrafi usunąć to g.... Z auta? Drażnią mnie te światła , ciągle muszę pamiętać o włączaniu pozycyjnych przy robieniu czegoś przy aucie..bo tak to niepotrzebnie się zapala xenon..
Forumowicz
 
Od: 22 sie 2019, 19:33
Posty: 155 (1/0)
Skąd: Śląsk
Auto: M3 BK 2.0 LF 2008r.

Postprzez Mandey » 14 gru 2019, 13:59

Kilka stron wcześniej w tym samym wątku wszystko opisane.
Zrobiłem to samo u siebie, także mogę potwierdzić słuszność tego posta.

KLIK!
Obrazek Mazda 6 [2.0 DISI]

Obrazek Mazda 6 [2.5 MZR]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lut 2012, 01:09
Posty: 1808 (21/23)
Skąd: Żory, PL
Auto: Mazda 6 [GH], 155 KM, 2.0 DISI, Rok prod.: 2011

Mazda 6 [GH], 170 KM, 2.5 MZR, Rok prod.: 2008

Postprzez PiotrekZ95 » 14 gru 2019, 18:10

Mandey, opisane dla 6 ;) ja niestety mam 3 i nawet nie wiem gdzie tutaj jest moduł świateł...
Forumowicz
 
Od: 22 sie 2019, 19:33
Posty: 155 (1/0)
Skąd: Śląsk
Auto: M3 BK 2.0 LF 2008r.

Postprzez jarkuw » 25 sty 2020, 10:05

Mam na sprzedaż moduł świateł GS1E 67890A przerobiony z modułu GS1G67890A do mazda 6 GH. Po jego podmianie światła skandynawskie są dezaktywowane. Sprawdzony na moim aucie, także działa w 100 %. Jak by ktoś chciał to mogę podesłać link do aukcji na allegro
Początkujący
 
Od: 6 wrz 2017, 12:42
Posty: 8
Auto: Mazda 6 GH 2.0 MZR 147 KM 2009

Postprzez sypek1992 1.8 » 27 mar 2020, 09:03

Witam, u mnie jest moduł skandynawski, jaki najlpeiej kupić moduł ( numer) aby wszystko działało, mam manetke z auto. Nie posiadam systemu AFS, a jeśli był kupił moduł sterownia z AFS to by też działało?
Rozumiem, że AFS to chodzi o doświetlanie.
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2016, 21:10
Posty: 70
Auto: Mazda 6 2.0 147 KM benzyna 2009r

Postprzez Mandey » 29 mar 2020, 11:03

Tak, AFS (Adaptive Front-lighting System) to doświetlanie zakrętów.
Nie mam pewności, co do zakupu modułu z doświetlaniem, na logikę powinno to działać. Ale moduły skandynawskie z funkcją AUTO można przerobić, nie trzeba kupować nowych – potwierdzone osobiście ;)
Obrazek Mazda 6 [2.0 DISI]

Obrazek Mazda 6 [2.5 MZR]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lut 2012, 01:09
Posty: 1808 (21/23)
Skąd: Żory, PL
Auto: Mazda 6 [GH], 155 KM, 2.0 DISI, Rok prod.: 2011

Mazda 6 [GH], 170 KM, 2.5 MZR, Rok prod.: 2008

Postprzez zidan75 » 7 wrz 2022, 14:43

Cześć, chciałem odgrzać temat z automatycznymi światłami. Miałem madzie 6 przed lift przerobiłem moduł według ruskiego forum i wszystko działa do dzisiaj. Od jakiegoś czasu mam madzie 6(Kirei) polift z bi-ksenonami i AFS moje pytanie czy ktoś ogarniał temat w tej kwesti? Moduł jaki tam jest to GDK35102X.
dzięki z góry z pomoc. Seba
Początkujący
 
Od: 31 lip 2012, 21:41
Posty: 4
Auto: Mazda 6 2,0 (GH) 2008r.

Postprzez fabio » 19 sty 2023, 00:09

mam madzie 6(Kirei) polift z bi-ksenonami i AFS moje pytanie czy ktoś ogarniał temat w tej kwesti? Moduł jaki tam jest to GDK35102X.


Czy udało się komuś ostatecznie wyłączyć xenony w wersji po liftingu?? Dzwoniłem jakiś czas temu do ASO w Krakowie i nie wiedzieli czy się uda wyłączyć pod komputerem, mogą spróbować, oczywiście odpłatnie nawet jeśli operacja się nie powiedzie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2008, 23:51
Posty: 50 (3/0)
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 GH 2.0 DiSi Sport FL
była M5 CR 2.0 MZR TOP
była M323F BJ ZL

Postprzez yaro626 » 27 gru 2023, 13:56

Także dzwoniłem do serwisu mazdy w lublinie i powiedzieli że nie da się, znając życie to pewnie im się nie chciało nawet sprawdzić. W forscan niestety ale ubogo jest dla mazdy nie to co w fordzie. U mnie jest GHF25102X
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 cze 2008, 10:17
Posty: 331
Skąd: Lublin/Turka
Auto: 626 GH 2.2 163km

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6