Nie uważam, że nie masz racji, raczej po prostu nie potrafisz tego wynegocjować, może ASO Cię zlewa, bo zaszłeś im za skórę z czymś
Parowanie lamp w M6 GH. Czy to normalne?
Pamiętaj, że forum jest ogólnodostępne i że MMPOL także może czytać ten wątek. Druga kwestia to opinia rzeczoznawcy, była na Twoją prośbę i za Twoje pieniążki, nie spodziewaj się jakiejś rekompensaty. Trzecia kwestia, co jak MMPOL się zaweźmie i przedstawi opinię swojego rzeczoznawcy? Pójdziesz do sądu? 
Nie uważam, że nie masz racji, raczej po prostu nie potrafisz tego wynegocjować, może ASO Cię zlewa, bo zaszłeś im za skórę z czymś
Nie uważam, że nie masz racji, raczej po prostu nie potrafisz tego wynegocjować, może ASO Cię zlewa, bo zaszłeś im za skórę z czymś
smile napisał(a):Pamiętaj, że forum jest ogólnodostępne i że MMPOL także może czytać ten wątek.
Czyta na 100% i nie tylko MMP ale również jej potencjalni klienci.
smile napisał(a):może ASO Cię zlewa, bo zaszłeś im za skórę z czymś
Żarty chyba sobie robisz


smile napisał(a):Pójdziesz do sądu?
A jak myślisz ? ktoś kto bierze rzeczoznawce to tak od siebie żeby kasę wydać ?
Po za tym problem parującej lampy jest MMP i MME znany tylko w wypadku Miska ktoś chyba był nadgorliwy identycznie jak z Radzim89.
"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
-
Zoom -Zoom from Belgium
- Od: 26 mar 2010, 14:31
- Posty: 7010 (210/247)
- Skąd: Benelux/Szczecin
- Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.
smile napisał(a):Pamiętaj, że forum jest ogólnodostępne i że MMPOL także może czytać ten wątek. Druga kwestia to opinia rzeczoznawcy, była na Twoją prośbę i za Twoje pieniążki, nie spodziewaj się jakiejś rekompensaty. Trzecia kwestia, co jak MMPOL się zaweźmie i przedstawi opinię swojego rzeczoznawcy? Pójdziesz do sądu?
MMPOL może sobie czytać, w piśmie reklamacyjnym do nich umieściłem to samo co na forum, a więc nic ciekawego tutaj nie znajdą. Ja na pewno im nie popuszczę, zwłaszcza teraz, jak wiem od kilku niezależnych osób, że jestem robiony w konia. Ba, od nikogo nie usłyszałem, że jest to normalne (oprócz Mazda Odyssey i MMPOL). Jak będzie trzeba to pójdę do sądu, nie widzę z tym żadnego problemu. Jestem znany ze swojej wytrwałości w dążeniu do celu
1. Jak w 2014 roku będę musiał naprawdę przeprowadzić badania techniczne w Okręgowej Stacji Kontroli Pojazdów. Co mam zrobić jak nie będą chcieli dać pieczątki z powodu wody i lodów w reflektorze ? Mam wymieniać fabrycznie uszkodzony reflektor na swój koszt ?
2. Jak następnym razem złapie mnie patrol drogówki i będą chcieli wlepić mandat za wodę i lód w reflektorze? Rachunki mam wystawiać do Mazda Motor Poland ? Ale co z punktami karnymi ?
Oczywiście zanim pójdę do sądu to zadbam też o to, żeby wszyscy potencjalni klienci wiedzieli o tym (media TV, internet, facebook etc). I to nie tylko w Polsce. Tak jak pisałem już wcześniej rozmawiałem z przedstawicielem mediów TV na ten temat, ale po pierwsze nie mam nic na papierze w sprawie reklamacji (poza zleceniem serwisowym), poza tym dziennikarz uznał to za taką wtopę ze strony MMPOL, że sam zasugerował, że to pewnie głupi błąd ludzki i żeby dać im szansę, bo podobno pracują tam normalni ludzie. Zobaczymy, jak dalej będą lecieć w kulki to będę to eskalował dalej.
smile napisał(a):Nie uważam, że nie masz racji, raczej po prostu nie potrafisz tego wynegocjować, może ASO Cię zlewa, bo zaszłeś im za skórę z czymś
No ale jak mam negocjować ? Prosić ich ? Krzyczeć na nich ? Złożyłem reklamacje jak normalny człowiek. Odrzucili, a więc złożyłem kolejną reklamacje popartą kilkoma eksperymentami i opinią rzeczoznawcy. Podpaść im nie miałem czym, nigdy żadnej reklamacji wcześniej nie składałem, jeździłem tylko na wymagane przeglądy. Jak masz jakąś sugestie co z tym zrobić chętnie wysłucham.
Dokładnie- ja też bym napisał pismo do MM Europe i Japan, chociaż myślę, że tym co wysłałeś już pozamiatałeś. Przecież tam nie pracują idioci, a to co pokazałeś na zdjęciach jest już naprawdę grube.
Poza tym MMPOL na pewno ma kogoś od PR i takie coś nie przejdzie, zwłaszcza teraz jak sprzedaż nowej szóstki ruszyła, strzeliliby sobie w kolano, zwłaszcza że jakiejś super sprzedaży nie mają. Nie zdziwiłbym się jakby ktoś dostał po
za odrzucenie tej reklamacji.
A jak zaczną znowu kombinować to ciągnij to do końca, media lubią takie kąski. Daj znać na priva jaki będzie finał, szwagier jest współwłaścicielem dużej firmy reklamowej, która zarządza powierzchnią reklamową w kilku fajnych miejscach Warszawy. Lubi robić społeczne kampanie za free, a więc jest duża szansa, że dałoby rade powrzucać takie bilboardy fajnie przygotowane ze zdjęciami Mazdy 6 i lamp z lodem i wodą, zaraz obok reklam nowej Mazdy 6. Dzięki temu klient pięć razy pomyśli zanim kupi coś od MMPOL, a oni też dziesięć razy pomyślą zanim znowu w beznadziejny sposób oleją klienta.
Poza tym MMPOL na pewno ma kogoś od PR i takie coś nie przejdzie, zwłaszcza teraz jak sprzedaż nowej szóstki ruszyła, strzeliliby sobie w kolano, zwłaszcza że jakiejś super sprzedaży nie mają. Nie zdziwiłbym się jakby ktoś dostał po

A jak zaczną znowu kombinować to ciągnij to do końca, media lubią takie kąski. Daj znać na priva jaki będzie finał, szwagier jest współwłaścicielem dużej firmy reklamowej, która zarządza powierzchnią reklamową w kilku fajnych miejscach Warszawy. Lubi robić społeczne kampanie za free, a więc jest duża szansa, że dałoby rade powrzucać takie bilboardy fajnie przygotowane ze zdjęciami Mazdy 6 i lamp z lodem i wodą, zaraz obok reklam nowej Mazdy 6. Dzięki temu klient pięć razy pomyśli zanim kupi coś od MMPOL, a oni też dziesięć razy pomyślą zanim znowu w beznadziejny sposób oleją klienta.
- Od: 2 sty 2011, 21:45
- Posty: 46
- Auto: Mazda 6 2,2D 180KM
Panowie, spokojnie, myślę, że aż takich armat nie trzeba będzie używać
Dzisiaj odbyłem ciekawą rozmowę z jednym z użytkowników forum i mam teraz pewne podejrzenia, że dużo w tym winy serwisu Mazda Odyssey. Jest duża szansa, że totalnie zlali tą reklamacje i MMP nawet nie miało okazji tego rozpatrywać. No zobaczymy.
Mały update w temacie. Po kilkunastu dniach od wysłania pisma dostałem odpowiedź od MMP. W krótkim i zwięzłym piśmie Mazda Motor Poland postanowiła uznać żądanie wymiany wadliwego elementu na nowy w ramach obowiązującej gwarancji. Co ciekawe napisali, że parowanie reflektora oraz zbieranie wody jest naturalnym zjawiskiem fizycznym i nie jest podstawą do wymiany części na nowe. Co się jednak okazało występujący po odparowaniu wody osad nie pozwala na dalsze użytkowanie reflektora, stąd decyzja o wymianie. Reflektor został już zamówiony i czekam na telefon z serwisu, żeby umówić się na wizytę.
A więc uffff, udało się
Jeszcze raz dzięki Wszystkim za porady i sugestie
!
A więc uffff, udało się

Bardzo dobra informacja, ASO najpewniej w ogóle nie zawiadomiło MMP, chociaż może być i tak, że problem występuje i masie dobrze
Ja miałem tak z fotelem kierowcy, zgłosiłem i czekałem na reakcję, oczywiście nic takiego nie nastąpiło
I w momencie kiedy szykowałem się do mocniejszej reakcji, pojawiła się nota serwisowa
Dziwny zbieg okoliczności
Ja miałem tak z fotelem kierowcy, zgłosiłem i czekałem na reakcję, oczywiście nic takiego nie nastąpiło
I w momencie kiedy szykowałem się do mocniejszej reakcji, pojawiła się nota serwisowa
Dziwny zbieg okoliczności

Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6