Doświetlanie zakrętów – jak dziala?

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez faraon » 11 sie 2013, 22:47

T0mek napisał(a):Chętnie bym sobie porównał. Bo coś czuję, że się pośpieszyłem...

Mam takie samo tylko ze w kombi :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 mar 2007, 18:45
Posty: 3080 (0/2)
Auto: Mazdolot Gh RF
Mitowisi Carisma

Postprzez Cyruś » 12 sie 2013, 20:52

Myślę, że nie ma co się stresować :)

Jak kolega oferuje sprawdzenie po VIN w bazie, to skorzystaj i będziesz wiedział, czy jakiś większy dzwon miał miejsce. Jeżeli to Ci nie daje spokoju.

Samochód mógł mieć niewielką kolizję i poszły przykładowo zderzak i lampy, to ktoś najmniejszym kosztem/dostępnością wymienił na takie jakie były dostępne, a nie szukał takich jak powinny być. Do często spotykana praktyka.

U siebie miałem podobnie lewa lampa zbita i zderzak, a dalej nic nie ruszone. Zderzak kompletny znalazłem w kraju (i żałuje, bo nie pasuje idealnie), ale lampę już zamówiłem bezpośrednio w USA taka jaka powinna być w mojej wersji.

Myślę, że jeżeli auto nie miało poważniej kolizji i jest poskładane tak jak sztuka nakazuje to nie ma co się stresować, ewentualnie będzie Cię denerwowało, że masz jakiśsystem w samochodzie, a on nie działa, przez nie "te lampy" :)
Forumowicz
 
Od: 1 maja 2013, 13:55
Posty: 32
Auto: Mazda 6 – 2012 (USA), 2,5l (2488cc)

Postprzez Marianek » 13 sie 2013, 12:51

Cyruś napisał(a):Myślę, że jeżeli auto nie miało poważniej kolizji i jest poskładane tak jak sztuka nakazuje to nie ma co się stresować

Niestety jeśli robił to handlarz to nie ma na to szans.
"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Zoom -Zoom from Belgium
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Beneluxu i Niemiec
 
Od: 26 mar 2010, 14:31
Posty: 7010 (210/247)
Skąd: Benelux/Szczecin
Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.

Postprzez chelek666 » 1 paź 2013, 23:56

Witajcie,
kupiłem niedawno Madzię 6 w wersji z doświetlaniem zakrętów (bixenony skrętne). System działa, ale cały czass – czy to włączony czy wyłączony – miga mi kontrolka AFS OFF. Czy macie jakieś pomysły? Trochę to wkurzające. W instrukcji znalazłem, że po odłączeniu zasilania może się tak zdarzyć i wtedy trzeba po przekręceniu kluczyka na ON skręcić kierownicą na maxa w prawo a potem w lewo. Jednak przy oponach 225/45 R18 bez wspomagania (przy wyłączonym silniku) średnio mi to idzie tzn zrobiłem tak, ale nie było to płynne. Czy to może mieć wpływ? Jeśli tak to będę musiał chyba poczekać na lód;)
Forumowicz
 
Od: 21 wrz 2013, 23:29
Posty: 39
Auto: Mazda 6 Kombi 2,5 (170KM) 2009r.

Postprzez Marianek » 2 paź 2013, 08:24

Robisz to na włączonym silniku nie na zgaszonym. Jeśli dalej się świeci to masz system uszkodzony.
"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Zoom -Zoom from Belgium
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Beneluxu i Niemiec
 
Od: 26 mar 2010, 14:31
Posty: 7010 (210/247)
Skąd: Benelux/Szczecin
Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.

Postprzez chelek666 » 2 paź 2013, 10:34

Dzięki, w takim razie sprawdzę to jeszcze. Zastanawiam się tylko jak może być uszkodzony skoro działa:)
Forumowicz
 
Od: 21 wrz 2013, 23:29
Posty: 39
Auto: Mazda 6 Kombi 2,5 (170KM) 2009r.

Postprzez Marianek » 2 paź 2013, 12:18

Na to już trudno odpowiedzieć, ale skoro mruga sygnalizuje uszkodzenie.
"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Zoom -Zoom from Belgium
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Beneluxu i Niemiec
 
Od: 26 mar 2010, 14:31
Posty: 7010 (210/247)
Skąd: Benelux/Szczecin
Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.

Postprzez CudownyBocianek » 2 paź 2013, 19:24

Bixenony skrętne były chyba w polifcie a w przedlifcie dodatkowa żarówka koło soczewki tak jak koledzy wyżej napisali. Tak więc kolego chelek666 chyba pomyliłeś się nieco ;) . Możesz zawsze podnieść lekko przód auta np. na lewarkach i wtedy kręcić natomiast wydaje mi się, że nie ma zbytnio różnicy czy na odpalonym czy tylko stacyjka w pozycji ON. Nie zapominajmy, że doświetlanie działa gdy pojazd porusza się powyżej określonej prędkości (jakiej to nie pamiętam).

Jeżeli chodzi o zderzaki to ja mam wersję SL – czyli najwyższą na rynek angielski i zderzak wygląda tak jak u kolegi TOmek z tą różnicą, że u mnie jest jeszcze ten "chrom" po środku zderzaka na dole (pod tablicą rejestracyjną w tej samej linii co przy halogenach przeciwmgielnych) i ma spryski reflektorów z czujnikami parkowania. Dodam tylko że auto nie było nigdzie bite z przodu i nie ma również (fabrycznie) aluminiowych nakładek na pedały.
Jak nie ma polskich znaków to sorry ale pisze ze srajtfona Szajsunga... Amen
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 kwi 2013, 22:29
Posty: 315 (0/8)
Auto: Mazda 6 GH Kombi R2AA 2009 rok, Mazda 3 BK Hatchback Y6 2007 rok

Postprzez chelek666 » 3 paź 2013, 09:15

No tak, pomyliłem się, mam dodatkową żarówkę :) Sprawdzałem wczoraj na odpalonym silniku – na maxa w prawo, potem w lewo i nic. Nie chce zgasnąć :/ Myślicie, że podłączenie do kompa i skasowanie błędu może pomóc? Czy ewidentnie jest coś nie tak z tym modułem? Dodam, że na pewno działa doświetlanie podczas jazdy – z obydwu stron ;)
Forumowicz
 
Od: 21 wrz 2013, 23:29
Posty: 39
Auto: Mazda 6 Kombi 2,5 (170KM) 2009r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6