Brak sterowania lusterek i stuki z okolic schowka?

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez devil-80 » 9 kwi 2016, 13:17

Witam , zamierzam kupić autko ale wykryłem 2 usterki. Auto to mazda 6 2008 1.8
Usterka pierwsza to dziwny odgłos po przekręceniu kluczyka pochodzi z okolic schowka jak by odłos klapki czy cośtakie stukanie-czy tj coś poważnego dual klima chłodziła, brakowało zaślepki od filtra kabinowego nie wiem czy filtr był ale zaślepka była w schowku ;–)


drugi problem nie działa sterowanie lusterek.
Ile może kosztować naprawa tych usterek? i czy autko z przebiegiem 95000km na skórzanej kierownicy ma lekkie wytarcia-taka słaba jakość w Mazdach??
Forumowicz
 
Od: 22 sie 2008, 00:23
Posty: 102 (1/0)
Auto: Mazda 6 1.8 MZR
Mitsubishi Carisma 1.3

Postprzez zelka » 9 kwi 2016, 17:23

Witaj

Co do sterowania lusterek to próbowałeś je schować również tym guziczkiem? Problemów może być wiele, od przełącznika po silniczki. Oczywiście czym wyżej tym drożej.

Serio 95k km przebiegu ma i wytarcia są? U mnie Niemiec mówił, że dolne ranty na kierownicy lekko wytarły się przy okolicach 130k km. Mam minimalnie wytarty ten srebrny plastik. Jeśli chodzi o pozostałe części kierownicy to żaden element skórzany jest w nienagannym stanie, a mam obecnie przebieg 171k km.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2012, 13:17
Posty: 1109 (1/12)
Skąd: Konin
Auto: Mazda 6 GH L5 '09
Była: Mazda 3 BK LF '04
Mazda 323F 1.8 BG SOHC '90

Postprzez devil-80 » 9 kwi 2016, 17:43

Tylko dolny rant kierownicy wytarty i zadrapania przy klawiszach od kierownicy. Auto w Irlandii bo tam mieszkam.
Forumowicz
 
Od: 22 sie 2008, 00:23
Posty: 102 (1/0)
Auto: Mazda 6 1.8 MZR
Mitsubishi Carisma 1.3

Postprzez zelka » 9 kwi 2016, 19:01

W poprzedniczce 3 BK też był temat rzeka o gałce zmiany biegów. U niektórych wytarta była przy ~100k km przebiegu, a u mnie było 190k km i nie było śladu zdarcia, wątpię, że w granicach 90k, by ktoś ją specjalnie wymieniał. Wszystko zależy od PH skóry człowieka, a to już kwestie indywidualne.
W GH w kierownicy te plastiki (ich ranty) złażą i jest to nieuniknione. Skóra na kierownicy powinna trzymać się bardzo dobrze, bo jest dosyć dobrej jakości.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2012, 13:17
Posty: 1109 (1/12)
Skąd: Konin
Auto: Mazda 6 GH L5 '09
Była: Mazda 3 BK LF '04
Mazda 323F 1.8 BG SOHC '90

Postprzez devil-80 » 9 kwi 2016, 19:39

Hmm może się mylę ale możliwe ze wine ma bezpiecznik od lusterek ale to vyla by opcja zbyt pozytywna.
Forumowicz
 
Od: 22 sie 2008, 00:23
Posty: 102 (1/0)
Auto: Mazda 6 1.8 MZR
Mitsubishi Carisma 1.3

Postprzez kawus7 » 9 kwi 2016, 21:55

miałem podobnie w mojej mazdzie 6 2009r; daj przełącznik w prawo lub lewo i trzymaj go przyciśnięty palcem a jednocześnie steruj lusterkiem.
Forumowicz
 
Od: 6 lip 2011, 09:18
Posty: 32
Auto: Mazda 6 diesel combi 2004r

Postprzez CudownyBocianek » 24 kwi 2016, 14:17

Co do stuków z okolic schowka po przekręceniu stacyjki to tu znajdziesz odpowiedź:
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=418&t=146056&view=unread#unread
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 kwi 2013, 22:29
Posty: 315 (0/8)
Auto: Mazda 6 GH Kombi R2AA 2009 rok, Mazda 3 BK Hatchback Y6 2007 rok

Postprzez devil-80 » 26 kwi 2016, 12:18

Dzięki za link.
Już sam sobie dałem rade tzn odłączyłem silniczek od recylkulacji kiedyś jak znajdę czas to go wymontuje i zobaczymy czy da radę coś zrobić.
Forumowicz
 
Od: 22 sie 2008, 00:23
Posty: 102 (1/0)
Auto: Mazda 6 1.8 MZR
Mitsubishi Carisma 1.3

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6