Witam , zamierzam kupić autko ale wykryłem 2 usterki. Auto to mazda 6 2008 1.8
Usterka pierwsza to dziwny odgłos po przekręceniu kluczyka pochodzi z okolic schowka jak by odłos klapki czy cośtakie stukanie-czy tj coś poważnego dual klima chłodziła, brakowało zaślepki od filtra kabinowego nie wiem czy filtr był ale zaślepka była w schowku ;–)
drugi problem nie działa sterowanie lusterek.
Ile może kosztować naprawa tych usterek? i czy autko z przebiegiem 95000km na skórzanej kierownicy ma lekkie wytarcia-taka słaba jakość w Mazdach??
Brak sterowania lusterek i stuki z okolic schowka?
Strona 1 z 1
Witaj
Co do sterowania lusterek to próbowałeś je schować również tym guziczkiem? Problemów może być wiele, od przełącznika po silniczki. Oczywiście czym wyżej tym drożej.
Serio 95k km przebiegu ma i wytarcia są? U mnie Niemiec mówił, że dolne ranty na kierownicy lekko wytarły się przy okolicach 130k km. Mam minimalnie wytarty ten srebrny plastik. Jeśli chodzi o pozostałe części kierownicy to żaden element skórzany jest w nienagannym stanie, a mam obecnie przebieg 171k km.
Co do sterowania lusterek to próbowałeś je schować również tym guziczkiem? Problemów może być wiele, od przełącznika po silniczki. Oczywiście czym wyżej tym drożej.
Serio 95k km przebiegu ma i wytarcia są? U mnie Niemiec mówił, że dolne ranty na kierownicy lekko wytarły się przy okolicach 130k km. Mam minimalnie wytarty ten srebrny plastik. Jeśli chodzi o pozostałe części kierownicy to żaden element skórzany jest w nienagannym stanie, a mam obecnie przebieg 171k km.
- Od: 6 wrz 2012, 13:17
- Posty: 1109 (1/12)
- Skąd: Konin
- Auto: Mazda 6 GH L5 '09
Była: Mazda 3 BK LF '04
Mazda 323F 1.8 BG SOHC '90
W poprzedniczce 3 BK też był temat rzeka o gałce zmiany biegów. U niektórych wytarta była przy ~100k km przebiegu, a u mnie było 190k km i nie było śladu zdarcia, wątpię, że w granicach 90k, by ktoś ją specjalnie wymieniał. Wszystko zależy od PH skóry człowieka, a to już kwestie indywidualne.
W GH w kierownicy te plastiki (ich ranty) złażą i jest to nieuniknione. Skóra na kierownicy powinna trzymać się bardzo dobrze, bo jest dosyć dobrej jakości.
W GH w kierownicy te plastiki (ich ranty) złażą i jest to nieuniknione. Skóra na kierownicy powinna trzymać się bardzo dobrze, bo jest dosyć dobrej jakości.
- Od: 6 wrz 2012, 13:17
- Posty: 1109 (1/12)
- Skąd: Konin
- Auto: Mazda 6 GH L5 '09
Była: Mazda 3 BK LF '04
Mazda 323F 1.8 BG SOHC '90
Co do stuków z okolic schowka po przekręceniu stacyjki to tu znajdziesz odpowiedź:
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=418&t=146056&view=unread#unread
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=418&t=146056&view=unread#unread
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6