krystian77 napisał(a):nfrk napisał(a):Po odłączeniu po kolei bezpieczników w komorze silnika zauważyłem że na bezpieczniku nr 5 o nazwie BTN- "Zabezpieczenie rożnych obwodów" pobór spadł do 0.015 A. Na pewno na tym bezpieczniku jest alarm, słyszałem jak się rozzłaszczał i załączał po włożeniu bezpiecznika. Czyżby alarm potrzebował tyle prądu? jakieś Sugestie???
Z BTN prąd jest rozdzielany na bezpieczniki:
ROOM 15A
AFS 10A
DLOCK 30A.
Spróbuj określić prąd na tych trzech bezpiecznikach.
sprawdziłem dzisiaj i na bezpieczniku ROOM 15 A jest duży pobór prądu, jak go wyjąłem i sprawdziłem pobór na bezpieczniku BTN było tylko 0,0015
N tym ROOM 15 mam na pewno oświetlenie wnętrza, zegary , radio, i alarm (zamykanie samochodu z pilota z piknięciem sygnału)
odpiłem radio i wyszło mi ze gdzieś pobiera około 0,0015~0,0020A bo o tyle mniej mi pokazywało na bezpieczniku BTN,
zacząłem szukać sterownika od alarmu i znalazłem ta kostkę rozłączyłem ja nie do końca, ale alarm już nie działał (samochód zamyka się z kluczyka ale nie ma dźwięku ), na bezpieczniku BTN pobór prądu był w granicy 0.0050A~0.0045A czyli już lepiej, Czyży alarm był przyczyną czy coś jeszcze?
Co możne być jeszcze podłączone do bezpiecznika ROOM 15A, można bez niego uruchomić auto i prowadzić? ? nie wiem co jeszcze może być pod niego podłączone?