fabryczny autoalarm

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez djdark4 » 29 kwi 2011, 17:40

Heyka ponownie ,

pozwolcie że powroce do tematu alarmu w mojej 6 – otoz bylem dzis w ASO I NIESTETY PO SPRAWDZENIU PRZEZ ELEKTRONIKA WOGOLE ALARMU NIE MAM :| za montaż alarmu z czujnikiem ruchu serwis zyczy sobie 1800 zl ... i pewnie bede musial go zalozyc dla swietego spokoju :]
Początkujący
 
Od: 8 lis 2010, 22:22
Posty: 26
Skąd: Bruksela / Rzeszów
Auto: M6 GH MZR-CD 2.0 SPORT

Postprzez Wojtek » 29 kwi 2011, 17:57

djdark4 napisał(a):NIESTETY PO SPRAWDZENIU PRZEZ ELEKTRONIKA WOGOLE ALARMU NIE MAM za montaż alarmu z czujnikiem ruchu serwis zyczy sobie 1800 zl ... i pewnie bede musial go zalozyc dla swietego spokoju


no to jak nie masz, to wlasnie lepiej dla Ciebie... nie zakladaj standardu!
zaloz jakis wymyslny i niestatdardowy...
polecam do poczytania dzial zabezpieczenia... nie bedziesz "zielony" w temacie :)
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17519 (110/484)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez polak900 » 29 kwi 2011, 21:18

też polecam założyć coś innego niż to drogie cacko z ASO.
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2010, 20:00
Posty: 911 (1/2)
Auto: M6 GH 2.0 MZR DISI Ex+
Subaru Legacy 2.0 D MY10

Postprzez ramirez44 » 16 wrz 2014, 14:27

Witam wszystkich,
z racji tego iz jest to mój pierwszy post na tym forum , chciałbym wszystkich Was pozdrowić i mam nadzieję że moja obecność tutaj przyniesie obustronne korzysci w przyszłosci.
Ponieważ zostałem świeżo upieczonym właścicielem M6 to pierwszym problemem z którym musze sie zmierzyć jest instrukcja obsługi w jezyku niemieckim co w płaczeniu z moją słabą znajomoscią germanistyki sprawiło że pojawiam się właśnie na tymże forum :D .
Wprawdzie przymierzam się do zakupu instr. obsługi w języku pol. ale nim to nastąpi chciałbym zapytać Was o kilka rzeczy , które mnie niecierpliwią a mianowicie;
ponieważ osoba sprzedająca auto (dealer – pośrednik) stwierdził że model ten raczej nie posiada autoalarmu więc pytanie moje brzmi co ozancza migająca czerwona kontrolka na zegarze prędkosciomierza przedstawiająca samochód i kłódkę? czy chodzi o immobiliser?
poza tym w instrukcji widzę iz znajduja sie jescze dwie podobne kontrolki a mianowicie kluczyk z wykrzyknikiem oraz kierownica z kłódką wiec domyslam sie że to któraś z nich oznacza uzbrojenie alarmu... Pilot , który posiadam ma tylko dwa przyciski przedstawiajace kłódkę zam. i otwartą ...
Podpowiedzcie mi please...
Pozdrawiam
ramirez44
 

Postprzez CudownyBocianek » 20 wrz 2014, 02:00

Migający czerwony samochód z kłódką to immobiliser. Powinien zgasnąć po włączeniu zapłonu a migać cały czas po wyłączeniu (taki straszak na złodzieja).
Kluczyk z wykrzyknikiem to kontrolka od systemu keyless entry czyli systemu bezkluczykowego – z odpalaniem "na przycisk". Zmienia kolor z czerwonego na zielony gdy wciśniesz sprzęgło sygnalizując gotowość do odpalania lub miga gdy jest jakaś usterka w tym systemie lub trzeba wymienić baterię w pilocie. Świeci na czerwono zanim nie wciśniesz sprzęgła lub gdy je wciśniesz ale pilot znajduje się poza zasięgiem odbiornika (mówię o zapłonie włączonym ale nie odpalonym jeszcze silniku). Może też migać na czerwono gdy np. silnik pracuje a pilot "opuści" pole zasięgu odbiornika w aucie.

Kierownica z kłódką to kontrolka od elektrycznej blokady kierownicy. Powinna zgasnąć po chwili gdy zapłon będzie w pozycji ON.

Mazdy posiadały fabryczny alarm ale w zależności od wersji lub życzenia kupującego. Przyciski na pilocie są do sterowania centralnym zamkiem. Centralny zamek zaś uruchamia oryginalny alarm jak i dokładany również powinien uruchamiać lecz tego na 100% nie wiem bo mam oryginalny u siebie.

Nie ma nic ciekawego w polskiej instrukcji czego sam byś nie wydedukował po jakimś czasie w obcowaniu z autem. No chyba, że chcesz lekturę na 2 wieczory przy herbacie....
Pozdrawiam <spoko> .
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 kwi 2013, 22:29
Posty: 315 (0/8)
Auto: Mazda 6 GH Kombi R2AA 2009 rok, Mazda 3 BK Hatchback Y6 2007 rok

Postprzez artur.ka » 21 wrz 2014, 19:04

Ja na pewno mam auto alarm fabryczny ale nie działa.
W serwisie powiedzieli mi, że komputer pokazuje zwarcie syrenki alarmu, wskazali jej lokalizacje -niby pod przednim lewym błotnikiem.
kupiłem używana syrenę na allegro mechanik zdjął nadkole, nie ma tam syreny, tylko luźny kabel z wtyczka na dwa piny i tu pojawił się problem, bo zakupiona syrena ma wtyczkę na trzy piny i tylko takie są na allegro.
Czy syrena oryginalnego alarmu powinna być zamontowana pod lewym przednim błotnikiem?
Może jest w innym miejscu, a wspomniana wyżej wtyczka jest od czegoś innego, albo kupiłem nie tą syrenę?
Dodam tylko, że mam M6 po lifcie z keyless go, może z bezkluczykowym dostępem kojarzony był inny alarm/syrena.
Początkujący
 
Od: 19 wrz 2014, 21:00
Posty: 8
Skąd: Rózyny k. Pruszcza Gd.
Auto: GH, R2, 2011

Postprzez CudownyBocianek » 21 wrz 2014, 22:21

U mnie w przelifcie kombi jest pod tapicerką tylnego błotnika z prawej strony (wewnątrz auta) i tylko tam słychać sygnał gdy auto ma załączony alarm. Jak jest w poliftach i innych wersjach nadwoziowych to nie wiem. Wydaje mi się, że kostka podłączeniowa miała 3 przewody ale ręki sobie nie dam uciąć.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 kwi 2013, 22:29
Posty: 315 (0/8)
Auto: Mazda 6 GH Kombi R2AA 2009 rok, Mazda 3 BK Hatchback Y6 2007 rok

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6