
wymiana lampy przód
Strona 1 z 1
Witam będę wymieniał lampy przednie z UK na EU i juz patrząc na te nowe – widzę , że nie będzie łatwo to wykonać . Czy ktoś już może wyciągał przednią lampę ? Czy (raczej na pewno) – muszę ściągać zderzak przedni i jak się do tego zabrać , aby nie narobić szkód ... Thx za pomoc 

- Od: 26 sie 2012, 21:22
- Posty: 43
- Skąd: Birmingham
- Auto: Aurora Blue
corrado1980 napisał(a):Czy (raczej na pewno) – muszę ściągać zderzak przedni i jak się do tego zabrać ,
nie masz innego wyjscia.
Musisz sciagnac zderzak,aby dojsc do srub.
- Od: 26 sie 2012, 21:22
- Posty: 43
- Skąd: Birmingham
- Auto: Aurora Blue
corrado1980 napisał(a):No właśnie , ale gdzie ich szukać – za nadkolami , od dołu ... itp
jak sciagniesz zderzak, to bedziesz widzial. Sa bardziej z przodu auta
zielony110 napisał(a):corrado1980 napisał(a):No właśnie , ale gdzie ich szukać – za nadkolami , od dołu ... itp
jak sciagniesz zderzak, to bedziesz widzial. Sa bardziej z przodu auta


a więc już po ! aby wymienić lampę , trzeba oczywiście usunąć przedni zderzak ...
najpierw bym proponował zacząć od usunięcia wpinek grilla – pod maską –, potem usunąć wpinki w nadkolu i odkręcić tam jedną śrubę – 8 . Potem odkręcić 3-4 śrubki -8 -ki – od osłony narożników – pod autem i osłonę pod silnikiem – 10-ka.
Po odkręceniu śruby w nadkolu – lekko wyszarpnąć od nadkola zderzak i odblokować go z 3 zatrzasków – w miejscy łączenia zderzaka z błotnikiem , potem wyszarpnąć – w okolicach łączenia lampy z grillem – zderzak i już mamy dojście do wymiany lampy !
Mądrze jest spojrzeć – na nową lampę – gdzie są mocowania na śruby – wtedy będzie nam łatwiej szukać miejsc mocowania naszej lampy na aucie – odkręcamy tam 5 śrub na klucz 10 .
Wypinamy kostki od żarówek , i wyciągamy lampę na zewnątrz .
Po wyciągnięciu lampy – wypinamy płaskie zatrzaski z nakrętką – sztuk chyba 6 , potem – jeśli ktoś ma sterowanie wysokości elektryczne – popuszczamy śrubę od regulacji wysokości lampy i przeciwnie do kierunku strzałki z obudowy – przekręcamy silniczek i wyciągamy go . Następnie zamieniamy go ze śrubą od sterowania ręcznego – w ten sam sposób i gotowe . Oczywiście o wymianie żarówek nie muszę wspominać .
Jedna strona idzie na początku wolno , ale druga już idzie szybko – jak wiadomo gdzie śrub szukać .
Ja nawet nie ściągałem zderzaka – tylko go delikatnie naciągałem w narożnikach i z przodu . Przód jest mocno zabudowany i ciężko znaleźć mocowania – gdy auto stoi na podjeździe .

- Od: 26 sie 2012, 21:22
- Posty: 43
- Skąd: Birmingham
- Auto: Aurora Blue
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6