Witam.
Mam pytanie: Czy można wymienić samą obudowę kluczyka (przekładając wnętrzności razem z grotem) bez dodatkowego programowania. Podczas wymiany baterii pękł jakiś dyngs w oryginalnej obudowie i teraz część z grotem trzyma się na taśmie izolacyjnej.
Wymiana obudowy kluczyka – scyzoryka M6
Strona 1 z 1
firefarter napisał(a):Witam.
Mam pytanie: Czy można wymienić samą obudowę kluczyka (przekładając wnętrzności razem z grotem) bez dodatkowego programowania. Podczas wymiany baterii pękł jakiś dyngs w oryginalnej obudowie i teraz część z grotem trzyma się na taśmie izolacyjnej.
mysle ze nie bedzie problemu. Jezeli zatrzymujesz elektronike i sam kluczyk to powinno byc plug-&-play
Może ktoś się orientuje jak wymienić transponder (przełożyć do nowej obudowy) oraz grot? Jak dobrać się do górnej części kluczyka – scyzoryka z trzema przyciskami w kolorze czarnym (wersja na Europę), nie uszkadzając go?
- Od: 26 mar 2012, 16:36
- Posty: 5
- Auto: Mazda 6 2,0 MZR GH, rok prod. 2008,
firefarter napisał(a):Jak dobrać się do górnej części kluczyka – scyzoryka z trzema przyciskami w kolorze czarnym (wersja na Europę), nie uszkadzając go?
a dokladniej

Na żółto zaznaczyłem w jakiej pozycji ma być grot, a kropka oznacza małą tulejkę, którą należało by wypchnąć aby wyjąć grot.
Czerwona strzałka pokazuje zatrzask, za pomocą którego oddzielisz górną część od dolnej, i wymienisz płytkę
Mam nadzieję dobrze wyjaśniłem, bo w moim kluczyku tak to wygląda
Waldek91 napisał(a):Na żółto zaznaczyłem w jakiej pozycji ma być grot, a kropka oznacza małą tulejkę, którą należało by wypchnąć aby wyjąć grot.
he he he, az wstyd sie przyznawac, ale dopiero teraz jak ja zaznaczyles to ja (tulejke) zobaczylem

Pewnie dlatego, ze nie nigdy mi to potrzebne nie bylo i nie zwracalem na to uwagi
zielony110 napisał(a):a dokladniejzaznacz prosze o jaka czesc kluczyka Ci chodzi
![]()
Góra kluczyka (niektórzy mówią, że to "główka kluczyka" to z reguły ta część z grotem). Chciałem przełożyć grot oraz transponder ze starej pękniętej "góry" do nowej, którą kupiłem i nie bardzo wiem jak się do tego zabrać. A nie chcę czegoś zepsuć. Podobno należy dostać się do śrubki która znajduje się pod znaczkiem. Boję się, że oderwę znaczek z kluczyka bezpowrotnie, a tam i tak niczego nie znajdę
- Od: 26 mar 2012, 16:36
- Posty: 5
- Auto: Mazda 6 2,0 MZR GH, rok prod. 2008,
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6