Masa błędów, duszenie się silnika i check

Postprzez sena » 5 maja 2016, 12:39

Witam, stałem się szczęśliwym posiadaczem Mazdy 6 z 2006 roku z silnikiem V6 którą dorwałem w dobrej cenie lecz jak to zwykle z tym idzie z pewnymi bolączkami... Mianowicie mam problemy z pracą silnika, na jałowym biegu po odpaleniu gdy jest zimny mocno się dusi, na odpalaniu ciepłym mniej, czasami zdarza się też drobna czkawka podczas jazdy. Dodatkowo czuć paliwo/olej w kabinie po dłuższej podróży i z rur wylatuje odrobinę białawo niebieskawy dym. Wiem że poprzednik coś tam kombinował w aucie, katy są wycięte, niby robił jakieś remonty w silniku ale nic się nie poprawiło, poniżej daję listę błędów z OBD. Ktoś się spotkał z czymś podobnym? albo zna kogoś ogarniętego w okolicach Opola (byle nie drugi koniec polski :) ) kto by się podjął tego silnika (o ile to jest jeszcze do odratowania)? Pytałem się kilku mechaników ale raczej każdy się boi ruszyć bo tego silnika nie mają w bazach danych. Z góry dzięki za pomoc :)

Obrazek
sena
 

PostTen post został usunięty przez stachan 5 maja 2016, 16:37.
Powód: OT + naruszenie Regulaminu pkt.1 ppkt.1.2.

Postprzez Danmazda » 5 maja 2016, 14:38

leonidass, radą to błysnąłeś. Jak wątki się nie podobają to ich nie czytaj, jak masz zamiar walić takimi postami.
Obrazek
Daniel
Avatar użytkownika
Koordynator Regionów
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 21 paź 2009, 19:04
Posty: 6380 (52/239)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok

Postprzez Mr_Bartek » 5 maja 2016, 14:57

Jeśli jest możliwość to zamień miejscami sondy przednie (o ile da się na długość) i sprawdź ponownie błędy.
Avatar użytkownika
Koordynator Forum
Koordynator Witryny
 
Od: 7 kwi 2014, 12:44
Posty: 3181 (148/189)
Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07

PostTen post został usunięty przez dobrzyn22 7 maja 2016, 10:00.
Powód: porządki

Postprzez sena » 5 lip 2016, 20:24

Dobra, fura ogarnięta, wymienione pierścienie, uszczelniacze i przestawiony rozrząd(był o 2 zęby źle założony...) plus tam jakieś pierdółka które wyszły, został tylko jakiś kat do wstawienia żeby nie było dźwięku puchy i check zniknął, generalnie auto chodzi jak zegarek teraz i posłuży raczej długo :) Jak coś polecam pod Opolem firmę Maroni, ogarnął od początku do końca.
sena
 

Postprzez dobrzyn22 » 5 lip 2016, 21:16

sena napisał(a):Jak coś polecam pod Opolem firmę Maroni, ogarnął od początku do końca.


dodaj do polecanych warsztatów w odpowiednim dziale <spoko>
moja M3 SPRZEDAM: sprężyny zawieszenia przód Mazda3 BM/BN 2017r, oryginał
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 15:38
Posty: 5151 (19/65)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez lukasmank » 15 lip 2016, 05:16

Jak to możliwe żeby rozrząd był przestawiony o dwa żeby i silnik pracował?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 mar 2016, 20:22
Posty: 152 (1/0)
Skąd: Pniewy
Auto: Mazda 6 gy
2003
2,0 141 benzyna

Postprzez sena » 25 lip 2016, 12:18

Hmm, nie wiem, ale szarpał czasami niemiłosiernie a czasami leciał w miarę ok, aktualnie jest już dużo lepiej choć zdarza mu się minimalnie szarpać ale z tego co z kompa widać to sondy są jeszcze jakieś do wymiany (podobno jest 5 sztuk na całym układzie i któraś nawala a była tylko jedna wymieniona dla sprawdzenia, ale pasują z wersji 2.3) więc to jest do poprawki.

Ale wyszło coś nowego co się zaczęło pojawiać, jak zrobię mu kickdowna to zaczyna mi migać check, obroty cisną na maksa i jakby rozpina skrzynię z silnikiem i nie przyśpiesza. Jak puszczę lekko znowu zapina skrzynię i ciągnie jak powalony do przodu. Muszę podpiąć do kompa i sprawdzić co się dzieje... Trochę problemów wychodzi ale mam nadzieję, że się ogarnie i będzie spokój bo mega polubiłem auto :)
sena
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6