[M6 ] zapytanie o obroty

Postprzez neh » 28 gru 2015, 22:32

Witam
Mm Mazde 6 3.0 V6 z 2005.
Auto czasami szarpie, szczególnie podczas jazdy ze stałą prędkością. Na gzie więcej, na benzynie trochę mniej.
Wrzucam fote błędów odczytanych po podłączeniu kompa.
Obrazek



Na innym programie ok 2 tyg temu pokazało mi coś takiego
Obrazek

Jakieś pomysły, sugestie? Moj mechanik wymienił świece i rozłożył ręce... :)
Z góry dzięki za pomoc.
pozdr
Ostatnio edytowano 22 maja 2016, 19:02 przez neh, łącznie edytowano 2 razy
Początkujący
 
Od: 18 wrz 2015, 15:17
Posty: 17 (1/0)
Auto: Mazda 6 2005 3.0 V6

Postprzez pietia82 » 28 gru 2015, 22:58

Jak świeczki wymieniłeś to zostaje teraz cewka do sprawdzenia, jak wyrzuca 4 cyl to najlepiej ta przełóż na inny i zobacz czy się zmieni wypadanie zapłonów wtedy będziesz miał pewność cewki, co do ubogiej dawki i pochłaniacza par paliwa sprawdź zaworek do odpowietrzania zbiornika jest na ścianie grodziowej od strony pasażera może jest otwarty cały czas, gdzies już o nim było parę razy pisane czym zastopic w razie czego
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2012, 20:01
Posty: 222 (2/19)
Skąd: Tarnów okolice - DE
Auto: Audi A4B8 Avant CCWA Quattro S Line AT
Były
Mazda 6s GG 3.0 V6 AJ 2005 M/T
Mazda 626 GD

Postprzez neh » 31 gru 2015, 00:36

Dzieki za odpowiedz.
Szukam na forum tematu o owym zaworku jednak nie widzę albo nie potrafię znaleźć. Pomoże ktos?
Początkujący
 
Od: 18 wrz 2015, 15:17
Posty: 17 (1/0)
Auto: Mazda 6 2005 3.0 V6

Postprzez leonidass » 31 gru 2015, 07:32

przy błędach evap sprawdz korek wlewu paliwa albo nieszczelny albo niedokręcony

tu masz

http://forum.mazda6club.com/3-0l-v6/266 ... ost3572697
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 cze 2015, 16:53
Posty: 190 (1/1)
Auto: czarne wściekłe
stroker 2.2
evo 6 TME IN PROGRESS
ex.– m6 3.0 v6

Postprzez brodaM6 » 31 gru 2015, 09:01

Ja już w swoim aspecu 3razy ten zaworek wymieniałem ,osobiście szukałem po Allegro i nabyłem naprzyklad od 307 działa dalej ,ale chłopaki piszą ze wytrzymalsze sa te ze starszych mazd xedos etc

Dopisano czwartek, 31 grudnia 2015, 09:27:

Standardowo możesz wyczyść Maf , Tb <oczko>
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez leonidass » 31 gru 2015, 09:33

Instalka lpg do tego silnika to zło i nie tylko ja tak uważam , dawno temu mój kolega miał problemy a dlaczego ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 cze 2015, 16:53
Posty: 190 (1/1)
Auto: czarne wściekłe
stroker 2.2
evo 6 TME IN PROGRESS
ex.– m6 3.0 v6

Postprzez 19Maaarcin89 » 12 sty 2016, 21:28

Niby dlaczego zło? Chyba uważają tak ludzie co maja syf a nie dobrą instalację.
Zrobiłem 50 000 km i niema żadnych problemów a silnik chodzi bardzo dobrze.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2014, 00:14
Posty: 289
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 6
3.0 V6 223KM
2006r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6