Silnik stuka i gaśnie

PostTen post został usunięty przez 19Maaarcin89 11 sty 2015, 15:46.

Postprzez 19Maaarcin89 » 11 sty 2015, 15:47

brodaM6 napisał(a):To to chyba jakiś raczkujący dis tune


Skąd takie wnioski?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2014, 00:14
Posty: 289
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 6
3.0 V6 223KM
2006r.

Postprzez brodaM6 » 11 sty 2015, 22:24

19Maaarcin89 napisał(a):Jak nie ściągnie blokady to nie zapłacisz i tyle, a

Stąd
Do Rosji pojechałbym to by mi szybciej zdjeli :) ,jeżeli ńiemcy mogą ,w USA pewnie w Aso ,a u nas <dupa> Jak sie uda
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez 19Maaarcin89 » 12 sty 2015, 00:22

Nie za bardzo rozumie o co CI chodzi.
Tutaj nie podjechałeś a już zakładasz że nie da rady.
Sam piszesz ze w Rosji można, Niemcy potrafią i USA też to dlaczego w Polsce mają nie potrafić? Kiedyś musi być ten moment że będą potrafić tylko od kogoś muszą zacząć ściągać te blokady.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2014, 00:14
Posty: 289
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 6
3.0 V6 223KM
2006r.

Postprzez brodaM6 » 12 sty 2015, 07:01

Chodzi mi o to ze jak jadę do profesjonalisty to i oczekuje tego ,a nie po 2 h grzebanie stwierdzi ze nie da rady jak ja wiem ze można i odrazu wniosek sie nasuwa ze specjalista z niego jak z koziej <dupa> Trąba .
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez Nonac311 » 13 sty 2015, 02:23

Nie krolikiem doswiadczalnym moje auto nie bd. Albo umieja to robic albo nie. Nie bd tracil czasu i ryzykowal ze cos sp...la. Przedzwonie do nich za jakis czas i zapytam czy robili taki eksperyment z mazda AJ. Jezeli nie to dziekuje.
Forumowicz
 
Od: 2 maja 2013, 10:44
Posty: 76 (1/1)
Skąd: wwa
Auto: Black Mazda 6 v6 3.0, Manual, 2007 r BRC P&D

Postprzez leonidas2 » 16 sty 2015, 21:52

Wstrzymajcie lejce bo ja już uwaliłem swoje ecu ale z tym nie ma problemu przynajmiej dla mnie , testy trwają
leonidas2
 

Postprzez Jacku6 » 17 sty 2015, 10:01

po wszystkich kalkulacjach zamówiłem części,
tłoki 0.75
pierścienie 0.75
panewki główne 0,75 bo nie było 0.50
panewki korbowodowe 0.50
wszystkie uszczelki
zawory wydechowe
prowadnice zaworów
szpilki głowic
zawór pcv
oraz wszystkie filtry


wszyskie części dostałem bez problemu koszt ok. 3500zł
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 28 gru 2012, 18:44
Posty: 24
Skąd: Gdańsk
Auto: Mazda 6 3.0 USA 2007r LPG

Postprzez Nonac311 » 25 lut 2015, 23:27

Marcin89 miales dac znac odnosnie sciagniecia ogranicznika predkosci ale nic nie pisales to chyba ktos jakies bajki Ci naopowiadal z tą firmą ??;–)
Forumowicz
 
Od: 2 maja 2013, 10:44
Posty: 76 (1/1)
Skąd: wwa
Auto: Black Mazda 6 v6 3.0, Manual, 2007 r BRC P&D

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6