[AJ]modyfikacje poprawiające osiągi

Postprzez Arkadius 73 » 17 mar 2013, 23:47

.............
Ostatnio edytowano 17 lis 2013, 21:23 przez Arkadius 73, łącznie edytowano 1 raz
Arkadius 73
 

Postprzez Arkadius 73 » 20 mar 2013, 01:12

.............
Ostatnio edytowano 17 lis 2013, 21:24 przez Arkadius 73, łącznie edytowano 1 raz
Arkadius 73
 

Postprzez Zigi86 » 20 mar 2013, 15:21

A jaki koszt takiego moda/ przyrost mocy i momentu ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lip 2012, 14:58
Posty: 274
Skąd: Łdz
Auto: Była: Mazda 6 Sedan 2006 2.0 Pb 147 KM

Postprzez Arkadius 73 » 20 mar 2013, 21:04

Długo by trwało podliczanie kosztów ale jak już zabrnąłem tak daleko to pozostało jeszcze kilka kroków do zrobienia i wtedy dopiero zacznie jeżdzić
Arkadius 73
 

Postprzez Zigi86 » 21 mar 2013, 08:54

Sorry, ale jaki sens ma zakładanie takiego tematu, gdzie nie ma informacji ile to kosztuje (chociażby orientacyjnie) i jaki daje przyrost mocy ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lip 2012, 14:58
Posty: 274
Skąd: Łdz
Auto: Była: Mazda 6 Sedan 2006 2.0 Pb 147 KM

Postprzez Arkadius 73 » 21 mar 2013, 10:52

Zadałem pytanie o zmiany mechaniczne i szukam odpowiedzi , koszty mnie już nie interesują ale większość robię sam , osiągi to zobaczymy jak wszystko skończę , teraz z rolki zostawiam st220 i Jaga z bliżniaczymi jednostkami napędowymi , więc trochę satysfakcji jest .

będę miał chwilę to powrzucam zdj
Arkadius 73
 

Postprzez dobrzyn22 » 21 mar 2013, 21:12

Arkadius 73 napisał(a): koszty mnie już nie interesują ale większość robię sam

ale innych interesują <ok> Więc w miarę możliwości proszę to robić ;)
moja M3 SPRZEDAM: sprężyny zawieszenia przód Mazda3 BM/BN 2017r, oryginał
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5151 (19/65)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez Arkadius 73 » 22 mar 2013, 02:13

......................
Ostatnio edytowano 17 lis 2013, 21:24 przez Arkadius 73, łącznie edytowano 1 raz
Arkadius 73
 

Postprzez Neron-ek » 20 maja 2013, 12:42

Trochę się bałem ale chciwość wzięła górę. Moja Madzia jest bo modyfikacji programu ECU.
Po wyszło 238KM i 292Nm :–)
Musze przyznać, że może szału nie ma bo autko w standardzie mocne ale jest żywsze i może troszkę mniej pali – tak 0.5l
Forumowicz
 
Od: 22 lut 2009, 19:33
Posty: 99
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda3 2.3 2006
Mazda6 3.0 V6 2007
Mazda6 2.3 2007

Postprzez Grucha » 20 maja 2013, 14:34

Gdzie robiłeś?
Zapodaj szczegóły
Wynik na silniku czy na kołach?

Pozdrawiam
Grucha
 

Postprzez Arkadius 73 » 20 maja 2013, 19:41

..............
Ostatnio edytowano 17 lis 2013, 21:25 przez Arkadius 73, łącznie edytowano 2 razy
Arkadius 73
 

Postprzez Neron-ek » 20 maja 2013, 22:29

Zrobiony remap flasha w ECU.
Modyfikację robili goście z MediCAR z Łańcuta.
Pomiar na kołach za pomocą DYNOMETa.
Trwało to 2 dni bo ponoć zawartość ECU jest poje..... nie chcę cytować ale tak mówili :–)

Arkadius 73 – w mojej opini wiara nie ma tu nic do rzeczy :–)
Ten motorek ogarniają już od pewnego czasu i z seri można wyciągnąć 237KM bez większego kłopotu.
Załączniki
2013-05-20_222950.png
Forumowicz
 
Od: 22 lut 2009, 19:33
Posty: 99
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda3 2.3 2006
Mazda6 3.0 V6 2007
Mazda6 2.3 2007

Postprzez Arkadius 73 » 21 maja 2013, 08:15

Rozumiem że masz zdjęty kaganiec tak?
Arkadius 73
 

Postprzez Neron-ek » 21 maja 2013, 09:49

Niestety ograniczenie prędkości wynika z automatycznej skrzyni i nie są tego na dzień dzisiejszy obejść. Dane dotyczą manuala.
Forumowicz
 
Od: 22 lut 2009, 19:33
Posty: 99
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda3 2.3 2006
Mazda6 3.0 V6 2007
Mazda6 2.3 2007

Postprzez Grucha » 21 maja 2013, 10:26

Można prosić wykres z hamowni?

Pozdrawiam
Grucha
 

Postprzez Arkadius 73 » 21 maja 2013, 10:38

....................
Ostatnio edytowano 17 lis 2013, 21:25 przez Arkadius 73, łącznie edytowano 1 raz
Arkadius 73
 

Postprzez Grucha » 21 maja 2013, 18:23

Fajnie że się odezwaliście Panowie , dobrze że ktoś to robi ale nadal czekamy na wykres

Pozdrawiam
Grucha
 

Postprzez Arkadius 73 » 21 maja 2013, 18:32

Thx za wyjaśnienie , czy da u was radę zrobić remap ale nie serii?
Arkadius 73
 

Postprzez Arek_78 » 21 maja 2013, 22:15

MediCAR napisał(a):Powód jest prosty M6 nie jest autem do sportu i zajmuje się tym nieliczne grono entuzjastów zakochanych w swoich M6 v6 – subaru to domena profesjonalistów. Auto projektowane z myślą o sporcie i sprawy oprogramowania rozbite na atomy.
Jest to moja subiektywna ocena, która nie przekreśla szans tych v6tek na podobny los, czego wam i sobie życzę.


Moja ocena jest nieco inna jeżeli chodzi o subaru. Różnica między tym autem dla profesjonalistów a naszymi M6 polega w głównej mierze na grubości portfela. Subaru zostało wypuszczone z prostym softem nie zabezpieczonym na "grzebanie" oraz całą masą dostępnych modyfikacji i cześci zamiennych które można sobie dobierać w zależności od potrzeb. Dodatkowo podchwyciły to firmy produkujące części zasypując rynek dodatkowymi gratami do subaru. Po prostu auto rozwojowe modyfikacyjnie – co nie czyni go wg mnie od razu autem dla profesjonalistów.

M6 też posiada wiele wad – nie jestem zagorzałym obrońcą tej marki. Ale wiele firm, które ogłaszają się jako "tuningowe" w rzeczywistości to potrafią tyle co zwykły Heniek elektronik z osiedla. Wgrać soft stworzony przez kogoś innego potrafi wiele osób. Ale "rozebrać" nowy to już można ich na palcach policzyć. A tu każdy jest wielce profesjonalistą – ale tylko z nazwy.
Forumowicz
 
Od: 1 cze 2009, 06:15
Posty: 481 (1/5)
Skąd: Lubin
Auto: Mazda 6 3.0 V6 2006 r. 6-bieg; CarPC :)

Postprzez Arkadius 73 » 22 maja 2013, 19:16

Sterownik jest seryjny (dołożony jest tylko cpe maf customizer programowalny ), chodzi mi o zmiany mechaniczne które mam pod maską.
Odezwę się telefonicznie .
Arkadius 73
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6