[AJ]modyfikacje poprawiające osiągi

Postprzez leonidsas » 22 lip 2014, 15:50

Widzę że cisza w ...uj tzn, nie ma nikogo kto chce polepszyć osiągi w tym marnym silniku? , a szkoda bo to pancerna jednostka pod grubsze mody , moja wypluła 285 whp po znanych modach elooooo,
niestety zbyt rozwierciłem przepustnicę i korelacja tps – maf znacznie odbiega od założeń seryjnego sterownika , ale to już powoli ogarniam ,tps można też zmodyfikować i zmienić sprężynę dociskową na wałku ośki tb a to wieeele daje
leonidsas
 

Postprzez 19Maaarcin89 » 5 sie 2014, 21:26

Na pewno parę osób by chciało polepszyć osiągi tylko tutaj na forum jest mało informacji jak to zrobić.
Najwięcej informacji jest na 6crew a szkoda że tutaj niema takiej kopali wiedzy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2014, 23:14
Posty: 289
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 6
3.0 V6 223KM
2006r.

Postprzez leonidsas » 5 sie 2014, 21:33

Wiesz dlaczego bo tam nasz silnik występuje w standardzie

na forum nie pomogę mogę pomóc jedynie poza forum
leonidsas
 

Postprzez 19Maaarcin89 » 5 sie 2014, 21:51

No właśnie u nich to jest normalny silnik a u nas to trochę egzotyka ;)

Wiadomo że na forum za bardzo nie pomożesz ale może napisz od czego Ty zaczynałeś?
Jaki był twój pierwszy mod?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2014, 23:14
Posty: 289
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 6
3.0 V6 223KM
2006r.

Postprzez leonidas2 » 15 sty 2015, 19:15

niestety mój ecu powiedział papa

Obrazek
leonidas2
 

Postprzez leonidas2 » 16 sty 2015, 20:50

Jutro będzie naprawione , ale trzeba mieć ori mapę bo inaczej <dupa> , bebechy jak procek są w większości jap-wozów te same

Dopisano 17 sty 2015, 14:12:

Obrazek

bez strojenia i na zimówkach , kiepska trakcja
leonidas2
 

Postprzez apocalypto » 17 sty 2015, 16:24

Coś nie halo , samym wydechem powinno być 200-205 na kołach
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2014, 10:16
Posty: 37 (19/39)
Auto: Mazda6 3.0 V6

Postprzez leonidas2 » 17 sty 2015, 16:28

Po demontażu cpe mafci leje na bogato
leonidas2
 

Postprzez apocalypto » 17 sty 2015, 16:30

czemu zdjąłęś?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2014, 10:16
Posty: 37 (19/39)
Auto: Mazda6 3.0 V6

Postprzez leonidas2 » 17 sty 2015, 16:33

Bo stroiliśmy na mazda edit ale epifan dał ciała i moje ecu poszło [tiiit]

Dopisano 17 sty 2015, 16:36:

po drugie myślałem że soft który zapewniał że działa pójdzie

Dopisano 17 sty 2015, 16:38:

wiem że hula ale trzeba zdjąć blokadę w ecu
leonidas2
 

Postprzez Mr_Bartek » 17 sty 2015, 16:39

Szkoda, że nie pokazałeś wykresu jak auto miało 285 koni.
Avatar użytkownika
Koordynator Forum
Koordynator Witryny
 
Od: 7 kwi 2014, 12:44
Posty: 3181 (148/189)
Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07

Postprzez leonidas2 » 17 sty 2015, 16:39

dlatego punisher się nie udziela

Dopisano 17 sty 2015, 16:41:

Mr_Bartek napisał(a):zkoda, że nie pokazałeś wykresu jak auto miało 285 koni.


miałem to ne dd na hamowni drogowej

Dopisano 17 sty 2015, 16:43:

Ja mam wyj*******e na to co myślą mózgi co nigdy nawet głowicy nie tknęły więc polemika to ......

Dopisano 17 sty 2015, 16:45:

ale wk********y jestem to fakt

Dopisano 17 sty 2015, 16:51:

Jak już ogarnę soft i zrobię porządek pod maską to zrobimy remap
Ostatnio edytowano 18 sty 2015, 22:37 przez matthies, łącznie edytowano 1 raz
Powód: wulgaryzmy
leonidas2
 

Postprzez apocalypto » 17 sty 2015, 16:53

Robisz w disi tune?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2014, 10:16
Posty: 37 (19/39)
Auto: Mazda6 3.0 V6

Postprzez leonidas2 » 20 sty 2015, 16:12

Niestety ecu nie udało się już zreanimować , trwa zakup drugiego i walczymy

mam jeszcze 2 ecu ale są to 7M i niestety nie gadają

kupując 7M myślałem że zagada ale tam są inne wyjścia na sondy i maf
leonidas2
 

Postprzez leonidas2 » 6 lut 2015, 17:31

Dotarło wreszcie new ecu do dłubania – mega podziękowania dla Arek 78

Obrazek

jedno jeszcze do reanimacji ale już niedługo zagada – oba posłużą do testów ori od dynotronics już niedługo zostanie zdublowane
leonidas2
 

Postprzez Arek_78 » 6 lut 2015, 22:28

Bardzo proszę i sam czekam na rozwój sytuacji. Nitro dołożę i 300km/h jest do osiągnięcia.
Forumowicz
 
Od: 1 cze 2009, 05:15
Posty: 481 (1/5)
Skąd: Lubin
Auto: Mazda 6 3.0 V6 2006 r. 6-bieg; CarPC :)

Postprzez leonidas2 » 6 lut 2015, 22:50

BRO jeszcze raz dzięki bo nie mieliśmy czym działać a teraz nagle mamy 4 sztuki, lepiej mieć więcej he he spox odezwę się po flashu
leonidas2
 

Postprzez cichy82 » 20 paź 2018, 20:56

Próba ożywienia wątku, ciekaw jestem czy ktoś tu jeszcze zagląda ;)

A więc witajcie ;) Od niedawna jestem właścicielem Mazdy 6s 2006 i zasatanawiam sie nad drobnymi modyfikacjami:
1. CAI – jest jakieś obejście dla engine check przy dolocie? Stożki z CP-E już dawno niedostępne, to samo z custom MAF, więc pytanie co zrobić jak zainstaluję jakiegoś Injena i będzie się swiecić? Ja wiem, że można sprawdzać co chwila kod błędu i kasować, ale jakieś bardziej ludzkie rozwiązanie do tego może jest?
2. Wydech – pomimo wielkich pokus aby wywalić cały i wstawić MSDS (o ile jest jeszcze dostępny), wolałbym zostać przy katalizatorach. Przy obecnych pomysłach naszej władzy, niewykluczone, że niedługo będą nam poważnie sprawdzać spaliny i bez katów może być problem. Czy w związku z tym:
– zostawic obecne katy?
– zmienic kolektor na np Mongose (z katami)?
– zostawic kolektor w spokoju i po prostu wymienic same katy na nowe?
3. Cat-back – ktos mial/testowal dostępne opcje pod to auto? Typu Mongose czy Bosal? Cos to daje oprocz dźwięku? Czy może taniej/lepiej pójść w custom?

Tyle ode mnie na początek :)
Początkujący
 
Od: 5 lut 2014, 18:35
Posty: 4
Skąd: Poznań
Auto: Inny

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6