[AJ] Pytania i porady / usterki M6 3.0 V6

Postprzez leonidass » 6 lut 2016, 14:55

masz foty po czyszczeniu? , jak tak to zapodaj bo mozna jeszcze uskutecznić jej działanie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 cze 2015, 16:53
Posty: 190 (1/1)
Auto: czarne wściekłe
stroker 2.2
evo 6 TME IN PROGRESS
ex.– m6 3.0 v6

Postprzez cezar76 » 6 lut 2016, 21:03

Nie mam zdjęć. Masz na myśli skrócenie rury , która wchodzi w kolektor ssący?
Forumowicz
 
Od: 9 cze 2010, 23:45
Posty: 37
Skąd: Białystok
Auto: M6,2004r, 3.0 USA

Postprzez strusland » 28 mar 2016, 22:23

Cześć

Ja trochę z innej beczki.
Potrzebuje zakupić z USA (w polsce nowego ani używki nie znalazłem)
Air Cleaner Intake Hose (rura dolotu powietrza filtr -przepustnica)
planuje to zrobić z :
https://www.rockauto.com/en/catalog/mazda,2004,6,3.0l+v6,1433051,fuel/air,air+cleaner+intake+hose,6344?a=www.google.pl+Search+for+2004+MAZDA+6+3.0L+V6+Belt+Drive+Tensioner+Pulley
przesyłka do Polski to 36$, jak ktoś by coś potrzebował od nich to dajcie znać do końca tygodnia, podzielimy koszty przesyłki. Ja jestem z Legnicy.

Pozdrawiam
strusland
 

Postprzez Tito01 » 29 mar 2016, 00:23

Miałbym parę rzeczy do zamówienia ale najpierw muszę dojść skąd mi tak olej wali...
uploadfromtaptalk1459203687924.jpg

uploadfromtaptalk1459203569752.jpg


Jakieś pomysły, obudowa łańcucha mogła się rozszczelnić?
Mokro zarówno z tyłu jak i z przodu, cały kompresor klimy i pompa wspomagania Mokre.

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
zoooom...
Black & White
Klubowicz
 
Od: 6 mar 2008, 23:15
Posty: 931 (35/76)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: 6 (GH)2.0 '09
MX-5(NBFL)1.8 '01

poprzednio:
6 (GY) Sport Wagon 3.0 V6 (AJ) 2004
626(GF,FS),MX-6(GE,KL-DE),323F(BJ,RF)

Postprzez pietia82 » 29 mar 2016, 07:58

Tito jak simering na wale suchy ten pasuje od forda ST, to tak zostaje obudowa łańcucha chyba zeby zaciągało ci od góry z pod dekli, mi delikatnie sączyło z pod obudowy rozrządu złożyłem na dobrej pascie uszczelniającej i jest spokój.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2012, 20:01
Posty: 222 (2/19)
Skąd: Tarnów okolice - DE
Auto: Audi A4B8 Avant CCWA Quattro S Line AT
Były
Mazda 6s GG 3.0 V6 AJ 2005 M/T
Mazda 626 GD

Postprzez leonidass » 29 mar 2016, 08:41

Obstawiam uszczelkę pokrywy zaworów od strony ocv znajoma rzecz w przedliftach
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 cze 2015, 16:53
Posty: 190 (1/1)
Auto: czarne wściekłe
stroker 2.2
evo 6 TME IN PROGRESS
ex.– m6 3.0 v6

Postprzez Wilson » 30 mar 2016, 12:53

Pany, powiedźcie mi czy można wrzucić M podczas jazdy, przełączając z D bez zatrzymania, i później znowu na D? Nie daje mi to spokoju, a nie mogę tego nigdzie odszukać.
Ps. co warto zamówić, skoro kolega robi już zamówienie? co prawda nic mi się nie dzieje, ale tak "na później" w razie jak jakaś uszczelka, albo inny mały [tiiit] siądzie czy coś.
Forumowicz
 
Od: 12 sty 2015, 14:46
Posty: 139 (3/12)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: M6s 3.0 AT 2006 +podtlenek LPG w kole:) -w naprawie ;/

Postprzez Mr_Bartek » 30 mar 2016, 13:04

Według instrukcji podczas jazdy jedynie zmienianie między P, N i R może uszkodzić układ przeniesienia napędu.


Screenshot_466.png

Strona 5-11 z instrukcji obsługi Mazda6_8U66-EA-05F_Edition2.
Avatar użytkownika
Koordynator Forum
Koordynator Witryny
 
Od: 7 kwi 2014, 13:44
Posty: 3181 (148/189)
Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07

Postprzez Wilson » 30 mar 2016, 13:50

Dzięki, kurde nie wiem czy wrzucać na M z D, przy 50, albo wiecej, wg. instrukcji nie powinno sie nic stać, poczekam ,może ktoś juz przetestował :>
Forumowicz
 
Od: 12 sty 2015, 14:46
Posty: 139 (3/12)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: M6s 3.0 AT 2006 +podtlenek LPG w kole:) -w naprawie ;/

Postprzez cezar76 » 30 mar 2016, 14:13

Można wrzucać na M w trakcie jazdy.
Forumowicz
 
Od: 9 cze 2010, 23:45
Posty: 37
Skąd: Białystok
Auto: M6,2004r, 3.0 USA

Postprzez Wilson » 31 mar 2016, 20:57

orientuje się ktoś czy sprężyny od eu i usa to to samo? chciałbym wrzucić o to to http://tomas-tuning.com/zawieszenia-sportowe-sprezyny-eibach-pro-kit-mazda-6-i-fl-o_l_105_10561.html i nie wiem czy będzie pasować <co?>
Forumowicz
 
Od: 12 sty 2015, 14:46
Posty: 139 (3/12)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: M6s 3.0 AT 2006 +podtlenek LPG w kole:) -w naprawie ;/

Postprzez Arek_78 » 31 mar 2016, 23:20

USA i EU są takie same
Forumowicz
 
Od: 1 cze 2009, 06:15
Posty: 481 (1/5)
Skąd: Lubin
Auto: Mazda 6 3.0 V6 2006 r. 6-bieg; CarPC :)

Postprzez Wilson » 2 kwi 2016, 09:18

Dzięki Arek <spoko> tak z innej beczki, niestety pękła mi szyba czołowa od dołu, i muszę wymienić, bo naprawić się tego niestety nie da. Szyby pasują od eu? Pomijając miejsce na vin,czy będzie to okienko czy nie, niema dla mnie znaczenia. Szyba będzie z tym paskiem dymionym na górze. Raczej Pilkington albo Saint Gobain, bo Nord Glassy, gdzie nie dzwonie to odradzają, a i opinie na forach ma raczej słabe.Gdzie nie dzwonie, to nikt ie wie czy będzie pasować, Panie a to trzeba przymierzyć, bo ja nie wiem, ręce opadaja;(

edit. byłem w serwisie od szyb, mieli szybę od eu, pomierzyli, poprzykładali, i podobno pasuje :D szyba zamówiona, operacja w środę <serduszka>
Forumowicz
 
Od: 12 sty 2015, 14:46
Posty: 139 (3/12)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: M6s 3.0 AT 2006 +podtlenek LPG w kole:) -w naprawie ;/

Postprzez Arek_78 » 3 kwi 2016, 12:54

Szybę czołową wymieniałem. Kupiłem jakiś zamiennik z Allegro za 400 zł.

Miejsce na Vin pasowało bo są dwie odległości, musisz podać jaką masz przy zakupie.
Szyba jest ok – mam już 2 lata i nie ma co dopłacać do "firmowych". Wolno też nie jeżdżę i nie wypadła :P
Forumowicz
 
Od: 1 cze 2009, 06:15
Posty: 481 (1/5)
Skąd: Lubin
Auto: Mazda 6 3.0 V6 2006 r. 6-bieg; CarPC :)

Postprzez Wilson » 7 kwi 2016, 18:13

Zamontowałem jednak Guardiana-taka średnia półka (coś jak Pilkington), z niebieskim pasem od góry -522 zł (bez tego paska kosztuje 422) montaż -100, miejsca na vin nie ma , ale jakoś nie czuje potrzeby posiadania go, mając do wyboru nowa markową szybę bez okienka, a używaną w prawie tej samej cenie, ale z okienkiem-wole nowa szybę <spoko> – szyby od eu podchodzą bez problemu.

ps. z amorami jest jak ze sprężynami? też od eu? jak tak to od wersji 2,3? czy diesel? bo jednak ten klamot pod maska trochę waży,
ps2. po wymianie szyby podnieśliśmy auto, i niestety prawy amor się trochę poci, to też będę musiał wymienić, jest sens kupować amory w normalnym rozmiarze, jak później będę chciał wrzucić -30mm springi? chcę trochę obniżyć dla wyglądu, i delikatnie zwiększyć trakcję, myślę że już na samych sprężynach będzie nieco twardziej-ale nadal w miarę komfortowo,a nasze mazdy to tez wyścigówki jakieś nie są żeby sportowe amory o skróconym skoku montować, no chyba że powiecie że to jednak konieczne do krótszych sprężyn <czarodziej> jak będę wymieniał, to za jedna robocizną bym zrobił amory i sprężyny:)
Forumowicz
 
Od: 12 sty 2015, 14:46
Posty: 139 (3/12)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: M6s 3.0 AT 2006 +podtlenek LPG w kole:) -w naprawie ;/

Postprzez leonidass » 7 kwi 2016, 18:27

ja zmieniałem w mojej byłej na pakiet z mazdaspeed 6 usa i było rewelacyjnie jeżeli chodzi o trakcję gorzej było na wybieraniu nierówności ale ja lubię jak jest twardo
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 cze 2015, 16:53
Posty: 190 (1/1)
Auto: czarne wściekłe
stroker 2.2
evo 6 TME IN PROGRESS
ex.– m6 3.0 v6

Postprzez Wilson » 8 kwi 2016, 07:59

stojąc przed autem , jest to przy grodziówce, po lewej stronie.
Załączniki
12939504_922802641170097_51523969_n.jpg
kto wie co to jest, do czego służy, i dlaczego mam tam jakby oleum?
Forumowicz
 
Od: 12 sty 2015, 14:46
Posty: 139 (3/12)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: M6s 3.0 AT 2006 +podtlenek LPG w kole:) -w naprawie ;/

Postprzez neh » 15 kwi 2016, 10:23

Mam pytanie odnośnie silnika do M6 3.0 V6. rok 2003
Prawdopodobnie będę potrzebował kupić taki silnik, i chciałbym wiedzieć czy jakimś innym aucie występują takowy piec, zeby moc ewentualnie poszerzyć zakres poszukiwań np. na allegro?
Początkujący
 
Od: 18 wrz 2015, 15:17
Posty: 17 (1/0)
Auto: Mazda 6 2005 3.0 V6

Postprzez pietia82 » 15 kwi 2016, 10:46

Wilson napisał(a):stojąc przed autem , jest to przy grodziówce, po lewej stronie.


Domyślam się że chodzi ci o zawór OCV, znajduje się on na obu V-kach są one do zmiennych faz rozrządu która występuje w naszych sinikach, a jak zaczyna się pocić to uszczelniacz do wymiany w deklu chyba ze nigdzie indziej się nie poci po deklem żeby nie ruszać można silikonem pociągnąć jakiś czas pewnie będzie spokój.

A odnośnie silnika to występuje takowy w fordzie fusionie wersji amerykańskiej do 2009r jeśli chodzi o przeszczep całego.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2012, 20:01
Posty: 222 (2/19)
Skąd: Tarnów okolice - DE
Auto: Audi A4B8 Avant CCWA Quattro S Line AT
Były
Mazda 6s GG 3.0 V6 AJ 2005 M/T
Mazda 626 GD

Postprzez Wilson » 7 maja 2016, 12:28

orientuje sie ktoś czy poduszka amora i jego łożysko sa takie same jak np. w 2,3? amory i wahacze podchodzą , a jak z ww.? i czy można wymienić poduszkę tylko z jednej strony czy od razu obie?
Forumowicz
 
Od: 12 sty 2015, 14:46
Posty: 139 (3/12)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: M6s 3.0 AT 2006 +podtlenek LPG w kole:) -w naprawie ;/

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6