[AJ] Błąd P2198 oraz P0133 w silniku 3.0 V6
Strona 1 z 1
witam, tak jak w temacie tz. zapaliła mi się kontrolka silnika, więc podłączyłem pod kompa i wyskoczyło P2198. wykasowałem ten błąd pojeździłem parę dni i zatankowałem paliwo i po kilku km znowu się zapaliła kontrolka... Tym razem wywaliło błąd P0133... Czyżby sonda lambda do wymiany??
- Od: 23 lut 2008, 14:14
- Posty: 7
- Skąd: olsztyn
- Auto: mazda 6 3.0 V6 2004
P2198 HO2S (LF) signal stuck rich.
P0133 HO2S (RF) circuit no activity detected.
Błędy na pierwszych sondach obu kolektorów.
Dwie sondy padły na raz – trochę to dziwne.
Przyczyn może być wiele. Napisz więcej o aucie – przebieg, naprawy, inne zaobserwowane objawy, co tankujesz itp.
P0133 HO2S (RF) circuit no activity detected.
Błędy na pierwszych sondach obu kolektorów.
Dwie sondy padły na raz – trochę to dziwne.
Przyczyn może być wiele. Napisz więcej o aucie – przebieg, naprawy, inne zaobserwowane objawy, co tankujesz itp.
- Od: 22 lut 2009, 19:33
- Posty: 99
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda3 2.3 2006
Mazda6 3.0 V6 2007
Mazda6 2.3 2007
te błędy nie były dwa na raz. pierwszy raz był P2198 po skasowaniu go i po następnym tankowaniu zapił się P0133. W sobotę skasowałem błąd i zatankowałem paliwo 98 w LOTOSIE i przejechałem 300KM i się nic nie zapala. Może to wina paliwa była...wcześniej tankowałem 95 ale nie w LOTOSIE... Przebieg auta prawie 80tys mil...i tylko sprawy eksploatacyjne były wymieniane tz. oleje, klocki i tarcze....
- Od: 23 lut 2008, 14:14
- Posty: 7
- Skąd: olsztyn
- Auto: mazda 6 3.0 V6 2004
Wyjmij precaty – bo jeździsz z wyrokiem i to mogą być być pierwsze objawy
- Od: 26 kwi 2009, 22:00
- Posty: 243
- Skąd: Bieruń
- Auto: Honda Accord 2,2 i-ctdi 2006
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6