[AJ] Niskie ciśnienie sprężania w silniku 3.0 V6
Witam wszystkich przeczytałem cały wątek i nadal nie bardzo wiem co należy zrobić by z katami w 3.0 emulator na sondę 100% a jeśli wytne całe kąty to czym je zastąpić strumienica??? Jeśli tak to jaka?? pozdrawiam
Katy rozpruj i wysyp zawartość i zaspawaj puste.
Wkręcasz emulatory i do nich sondy.
Pozdr
Wkręcasz emulatory i do nich sondy.
Pozdr
Nie musisz wycinać katalizatorów wystarczy że wymontujesz z samochodu i wystukasz zawartość, przynajmniej ja tak robiłem i nawet nie musiałem ich rozcinać i później spawać.
Przy takiej operacji najlepiej kup sobie uszczelki do kolektorów no i 2 emulatory które wkręcasz w miejsce sondy a w emulatory wkręcasz sądy które wykręciłeś
Przy takiej operacji najlepiej kup sobie uszczelki do kolektorów no i 2 emulatory które wkręcasz w miejsce sondy a w emulatory wkręcasz sądy które wykręciłeś
- Od: 11 lut 2014, 00:14
- Posty: 289
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Mazda 6
3.0 V6 223KM
2006r.
Dziś wyjechałem na kanał by zobaczyć jak to dokładnie wygląda jestem załamany i w ogromnym szoku trzeba demontowac cały wydech a co jeśli śruby mocujące do silnika się np. Urwa
Dopisano 14 paź 2014, 19:33:
Czy u was też to tak wyglądało
Dopisano 14 paź 2014, 19:33:
Czy u was też to tak wyglądało
DaveV6 napisał(a):Jeszcze nie słyszałem aby kros miał taki problem z srubami. .
Byłbym ostrożny ze śrubami. Ja podobno mam urwane jedną lub dwie po operacji wydłubywania katów. Nie poprawiałem tego, ale mechanik, który wydłubywał precaty, mówił mi, że właśnie to się stało.
- Od: 9 cze 2010, 23:45
- Posty: 37
- Skąd: Białystok
- Auto: M6,2004r, 3.0 USA
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6