A jeśli jest winny tylko wspornik może da się go jakoś zmodyfikować – te gumy co tam w nim siedzą są pewnie winne – pooglądam w swojej jak to tam wygląda
[AJ] Usterki i awarie silnika M6 3.0 V6
Może Krisek tu pomoże
A jeśli jest winny tylko wspornik może da się go jakoś zmodyfikować – te gumy co tam w nim siedzą są pewnie winne – pooglądam w swojej jak to tam wygląda
bo moja też się łapie na tą akcje – tylko jeszcze nie mam objawów
A jeśli jest winny tylko wspornik może da się go jakoś zmodyfikować – te gumy co tam w nim siedzą są pewnie winne – pooglądam w swojej jak to tam wygląda
- Od: 26 kwi 2009, 22:00
- Posty: 243
- Skąd: Bieruń
- Auto: Honda Accord 2,2 i-ctdi 2006
Tom napisał(a):lukasgr kupiles Mazde od kogos z forum??
- Od: 26 kwi 2009, 22:00
- Posty: 243
- Skąd: Bieruń
- Auto: Honda Accord 2,2 i-ctdi 2006
U mnie pojawiło się tykanie gdy silnik jest zimny. Np. rano gdy odpalę silnik słychać dosyc głośne metaliczne tykanie, które trwa ok.10s.
Później gdy silnik chwilę popracuje jest wszystko OK. 
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Zmień olej i nie martw się. Gdyby był problem z fazami rozrządu, paliłby się Check Engine.
Jarek6s, przed wszystkim olej i jego stan – tykanie przez tak krótka chwilę to pewnie popychacze, bo nasze mają jak się nie mylę hydrauliczne w przeciwieństwie do europejskich
W poprzedniej v-ce miałem taki dźwięk przez około minuty od odpalenia ale tylko jak już olej miał przejechane około 8000tyś km, po zmianie na świeży znikało.
W poprzedniej v-ce miałem taki dźwięk przez około minuty od odpalenia ale tylko jak już olej miał przejechane około 8000tyś km, po zmianie na świeży znikało.
- Od: 26 kwi 2009, 22:00
- Posty: 243
- Skąd: Bieruń
- Auto: Honda Accord 2,2 i-ctdi 2006
Dzięki za odp. Olej wymieniam w Poniedziałek, bo już ma ponad 8 tys.
, Po wymianie napiszę czy tykanie zniknęło
.
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
jarek.6s napisał(a):U mnie pojawiło się tykanie gdy silnik jest zimny. Np. rano gdy odpalę silnik słychać dosyc głośne metaliczne tykanie, które trwa ok.10s.Później gdy silnik chwilę popracuje jest wszystko OK.
wina jest popychaczy....
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Może moja wypowiedź wprowadziła w błąd- pisałem, że w poprzednim autku mi zaczynały stukać po właśnie takim przebiegu na oleju, ale wymieniałem tak co 12 tyś bo stukały tylko na zimnym tak do minuty-zależnie od temperatury na zewnątrz- przy -10 dłużej przy +20 krócej -pełny syntetyk oczywiście.
W maździe mam narazie koło 6 tyś i narazie nie postukuje nic.
a wymiana co 8 tyś – na przy dość ciężkich warunkach pracy(jazda miejska, krótkie odcinki, czy instalacja gazowa ) mogła by być wskazana
W maździe mam narazie koło 6 tyś i narazie nie postukuje nic.
a wymiana co 8 tyś – na przy dość ciężkich warunkach pracy(jazda miejska, krótkie odcinki, czy instalacja gazowa ) mogła by być wskazana
- Od: 26 kwi 2009, 22:00
- Posty: 243
- Skąd: Bieruń
- Auto: Honda Accord 2,2 i-ctdi 2006
Enduro napisał(a):wina jest popychaczy....
Olej wymieniony, a tykanie dalej występuje
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Nie przejmuj się kompletnie, jeśli nie pali się CE, a zużycie oleju jest eksploatacyjne. Klekot popychaczy to seria w silniku AJ, koszt nowych ok. 1000-1500 zł (Ford), ale nie ma 100-procentowej gwarancji działania
Polecam czerwoną płukankę STP przed następną zmianą oleju.
Tom napisał(a):czyli zalać to razem z olejem??
Nie, wlewa się do starego oleju i odpala silnik na 15 minut, a później zlewa i wymienia. Ja jeżdżę na Elf Excellium 5W30 czy tam 40, niby specjalnie do aut z popychaczami.
Globy napisał(a):, ale nie ma 100-procentowej gwarancji działania![]()
wg. mnie jest!
bo poprzez ich kiepska elastycznoc powstaja te dzwieki stukania!
a po wymianie, oczyczczeniu
no i z odpowiednim swiezym olejem
nie powinny stukac
absolutnie!
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Nie ma gwarancji jak ktoś to po prostu źle to zrobi
, ale w przypadku stukania tylko przez parę sekund po odpaleniu też bym się tym wcale nie przejmował- w poprzednim autku się nie przejmowałem i zrobiłem tak prawie 100tyś i nic się nie pogarszało ani nie poprawiało – taki urok hydrauliki widocznie
Możesz się zastanowić nad wymiana gdy będzie stukało cały czas ale większość ludzi się po prostu godzi i nie robi nic – wystarczy wejść na forum mitsu, lub nawet mazdy poczytać posty dot. xeda 2.0v6- normalna przypadłość jeżeli to oczywiście popychacze ! bo diagnoza przez forum to zawsze 90% nie sto pewności przyczyny.
Możesz się zastanowić nad wymiana gdy będzie stukało cały czas ale większość ludzi się po prostu godzi i nie robi nic – wystarczy wejść na forum mitsu, lub nawet mazdy poczytać posty dot. xeda 2.0v6- normalna przypadłość jeżeli to oczywiście popychacze ! bo diagnoza przez forum to zawsze 90% nie sto pewności przyczyny.
- Od: 26 kwi 2009, 22:00
- Posty: 243
- Skąd: Bieruń
- Auto: Honda Accord 2,2 i-ctdi 2006
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6