[AJ] Pytania i porady / usterki M6 3.0 V6
Wartości na obydwu bankach powinny być zbliżone.
Na pierwszym banku jest bieda na granicy wyskoczenia check'u
Na pierwszym banku jest bieda na granicy wyskoczenia check'u
-
Grucha
No tak ale co mam z tym zrobić? ssie lewe powietrze czy poprostu wrócić do orginału z dolotem?
Bank 1 to od chłodnicy czy od grodzi?
Bank 1 to od chłodnicy czy od grodzi?
- Od: 25 paź 2008, 22:07
- Posty: 269
- Skąd: EPI
- Auto: xedos6v6, Bmw G20, A6 C7
Cewka zapłonowa mi padła...Jak ktoś ma na zbyciu to proszę o kontakt...
- Od: 25 paź 2008, 22:07
- Posty: 269
- Skąd: EPI
- Auto: xedos6v6, Bmw G20, A6 C7
Kupione założone i śmiga i szarpanie się skończyło...tylko post został...ale jak co będe miał na względzie, że masz....pozdro
Ostatnio edytowano 1 lis 2013, 20:19 przez dobrzyn22, łącznie edytowano 1 raz
Powód: nie cytujemy całego ostatniego posta
Powód: nie cytujemy całego ostatniego posta
- Od: 25 paź 2008, 22:07
- Posty: 269
- Skąd: EPI
- Auto: xedos6v6, Bmw G20, A6 C7
Mam problem z wieloma kontrolkami. Chodzi o kontrolki: ładowania, check engine oraz TCS. Kupiłem narzędzie diagnostyczne pod bluetooth i w programie torque pokazało błąd P0113. Wykasowanie tego błędu skutkuje około 2-3 sekundowym zgaśnięciem wszystkich wymienionych kontrolek, chwilowym spadkiem obrotów silnika (na jałowym) a następnie chwilowym przygaśnięciem żarówek oświetlenia wnętrza auta (sprawdzane w nocy) i powrotem świecenia kontrolek. Czy powodem tych anomalii jest przepływka, czy tylko czujnik temp. powietrza zasysanego lub jeszcze coś innego – może alternator, akumulator, ktoś się spotkał z taką sytuacją ?
Dziwi mnie że przez jeden błąd świeci się aż tyle kontrolek, w tym ładownia... dodam iż przy zgaszonym silniku ale włączonym zapłonie kasowałem błąd, po czym kontrolki gasły na chwilę i się znów zapalały ale za chwilę komp nie pokazał błędów, a kontrolki nadal się świeciły. Ponowne uruchomienie silnika skutkowało ponownym wyświetleniem się owego błędu.
Dziwi mnie że przez jeden błąd świeci się aż tyle kontrolek, w tym ładownia... dodam iż przy zgaszonym silniku ale włączonym zapłonie kasowałem błąd, po czym kontrolki gasły na chwilę i się znów zapalały ale za chwilę komp nie pokazał błędów, a kontrolki nadal się świeciły. Ponowne uruchomienie silnika skutkowało ponownym wyświetleniem się owego błędu.
Moze byc. Na niektorych forach opisuja podobne problemy z kodem P0113. Zmieniłes MAF? Niekrorym osobom to pomogło
Sent from my HTC One X using Tapatalk
Sent from my HTC One X using Tapatalk
Sprzedam zestaw do pielęgnaci lakieru Meguiar's
[url]http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=80&t=126720[/url]
[url]http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=80&t=126720[/url]
Nie wymieniałem go, nie mam skąd podmienić żeby sprawdzić. Jak odpiąłem wtyczkę od MAF'a pokazał się również błąd P0102 czyli – Mass Air Flow (MAF) Circuit Low Input, po podłączeniu błąd znika.
Przed chwilą wykręciłem MAF'a i wydaje mi się że czujnik jest pęknięty, załączam zdjęcia. Czy to może być powodem P0113 ?
Czy przepływka będzie pasowała od auta w wersji Europejskiej z obojętnie jakiego silnika czy musi być od V6?
Przed chwilą wykręciłem MAF'a i wydaje mi się że czujnik jest pęknięty, załączam zdjęcia. Czy to może być powodem P0113 ?
Czy przepływka będzie pasowała od auta w wersji Europejskiej z obojętnie jakiego silnika czy musi być od V6?
Cóż mogę powiedzieć, ciągle "poprawiam" Mazdę od momentu jej kupna po byłym właścicielu, nie będę wyliczał ile części już wymieniłem. Kontrolki się paliły przy kupnie, to długa historia, w niczym to ogólnie nie przeszkadza, ale wiadomo lepiej aby nic się nie świeciło, po za tym samochód może działać w trybie awaryjnym bo komputer nie dostaje szczegółowych inf odnośnie zasysanego powietrza. Mi to bardzo nie przeszkadza bo jestem zadowolony z osiągów/spalania.
Ostatnio kupiłem urządzenie ELM326 którym jest możliwość czytania błędów za pośrednictwem smartphone, wykazało błąd p0113 oraz inny p0850 dotyczący czujnika biegu neutralnego, błahostka.
Wracając do rzeczy, postaram się w niedługim czasie wymienić przepływkę choć wolałbym w pierwszej kolejności sprawdzić na chwilę część od innego samochodu, aby upewnić się, że tylko to jest do wymiany i choinka zniknie.
Byłbym zapomniał, dzięki uprzejmie za załączone linki i informację że przepływka pasuje od rx-8. Od jakich modeli jeszcze pasuje ?
ta by pasowała ?
http://allegro.pl/mazda-6-belka-przeplywomierz-l321-i3678816776.html
Ostatnio kupiłem urządzenie ELM326 którym jest możliwość czytania błędów za pośrednictwem smartphone, wykazało błąd p0113 oraz inny p0850 dotyczący czujnika biegu neutralnego, błahostka.
Wracając do rzeczy, postaram się w niedługim czasie wymienić przepływkę choć wolałbym w pierwszej kolejności sprawdzić na chwilę część od innego samochodu, aby upewnić się, że tylko to jest do wymiany i choinka zniknie.
Byłbym zapomniał, dzięki uprzejmie za załączone linki i informację że przepływka pasuje od rx-8. Od jakich modeli jeszcze pasuje ?
ta by pasowała ?

Nonac311 a skąd jesteś?
- Od: 25 paź 2008, 22:07
- Posty: 269
- Skąd: EPI
- Auto: xedos6v6, Bmw G20, A6 C7
jakbyś był w łodzi to Ci mogę użyczyć....do sprawdzenia
- Od: 25 paź 2008, 22:07
- Posty: 269
- Skąd: EPI
- Auto: xedos6v6, Bmw G20, A6 C7
Grucha – dzięki, na taką konkretną odp liczyłem, wobec tego każdy przepływomierz z wersji EU pasuje do US Spec, bo jednemu gościowi posiadającemu M6EU w ASO powiedzieli że przepływka od diesla na spoko będzie działać w jego benzynie.
tiger918 – dzięki za życzliwość
ed. wymiana przepływomierza od modelu M6 2.0 diesel rozwiązała mój problem opisany kilka postów wyżej.
tiger918 – dzięki za życzliwość
ed. wymiana przepływomierza od modelu M6 2.0 diesel rozwiązała mój problem opisany kilka postów wyżej.
Hej mam 6ke 3.0 v6 , nie wiem czy pisze w dobrym dziale jeśli nie to proszę o przeniesienie. Autko dopiero odbieram od blacharza pod koniec tyg i w przyszlym tygodniu mam zakładać gaz. Przebieg to obecnie ok 160 tyś km mam pytanie na co warto zwrócić uwage przy serwisie( wykonam go jeszcze przed gazem – oleje , filtry itd) czytałem na forum o problemach z układem wydechowym. Chciałbym ryzyko poważnych usterek ograniczyć do minimum...
- Od: 3 gru 2013, 02:26
- Posty: 4
- Auto: Mazda 6 04' 3.0 v6
Mx-5 96 1.8 T
Zacznij od wyjęcia katalizatorów bo przygoda z tym modelem może być bardzo kosztowna.
Wszystko jest w tym dziale – czytać czytać czytać . Jak już wszystko zrobisz to dopiero myśl o junkersie – nie odwrotnie
!!!
Wszystko jest w tym dziale – czytać czytać czytać . Jak już wszystko zrobisz to dopiero myśl o junkersie – nie odwrotnie

-
Grucha
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6